دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های شیک کلاه عروس با انواع طراحی زیبا و دلبرانه

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل کلاه عروس جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

کلاه از انواع اکسسوری های خاص برای عروس ها می باشد و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از کلاه استفاده نمایید.

مدل کلاه عروس شیک و زیبا

کلاه و توربان و حجاب عروس از انواع اکسسوری های پرطرفدار به شمار می روند و اگر عروسی شما به صورت مختلط برگزار می شود می توانید از این اکسسوری ها برای پوشاندن موهای خود استفاده کنید.

کلاه زیبا عروس

طرح های کلاه مخصوص عروس

از کلاه به جای تور استفاده می شود و هرگز نباید خانم ها از تور به همراه کلاه برای تزیین شینیون موهای خود استفاده نمایند زیرا مدل مو و لباس شلوغ و نامطلوب به نظر می رسد همچنین در زمان استفاده از کلاه دیگر نیازی به استفاده تاج نمی باشد و شما می توانید کلاه را جایگزین تور و تاج کنید.

کلاه مخصوص عروس ها اغلب به صورت توری می باشند و بعد از فرم دادن به موها کلاه به صورت کج روی مو ثابت می شود همچنین قسمتی از تور کلاه نیز روی صورت عروس می افتد. توجه داشته باشید که محل قرارگیری دقیق کلاه با توجه به اندازه و طرح کلاه متفاوت می باشد.

برای انتخاب طرح کلاه باید به طرح لباس عروس و سایر اکسسوری های مورد استفاده تان توجه داشته باشید. اگر لباس عروس انتخابی تان ساده می باشد بهتر است کلاه را از بین طرح های گلدار و تزیین شده انتخاب نمایید همچنین برای خانم هایی که مدل مویی شلوغ و لباسی کار شده دارند کلاه ساده می تواند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

کلاه شیک برای عروس مدل کلاه عروس کلاه زیبا برای عروس کلاه عروس کلاه کوچک برای عروس کلاه عروس کلاه زیبا مخصوص عروس کلاه ساده عروس کلاه شیک عروس   کلاه مخصوص عروس کلاه توری عروس کلاه جدید عروس کلاه شیک عروس

  •  آرون گروپس

کلاه مخصوص عروسها در انواع رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و نباتی و … موجود می باشد که انتخاب رنگ کلاه بهتر است با توجه به انتخاب رنگ لباس و رنگ سایر اکسسوری ها انجام شود.

توجه به سایز کلاه عروس نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر صورت شما کوچک و دارای اندامی لاغر هستید بهتر است کلاه خود را از بین سایزهای کوچک و متوسط انتخاب نمایید. خانم هایی که اندامی درشت و صورتی توپر دارند می توانند از کلاه سایز بزرگ استفاده نمایند.

توجه داشته باشید که کلاه ظاهر شما را خاص نشان می دهد و اگر شما تمایل دارید از کلاه در جشن عروسی تان استفاده نمایید بهتر است در انتخاب مدل شینیون موهایتان نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و از شینیون های بسته یا نیمه باز استفاده نمایید.

 

کلاه گلدار عروس کلاه خاص عروس کلاه توری عروس کلاه کوچک برای عروس کلاه عروس کلاه جدید برای عروس مدل کلاه عروس کلاه شیک و خاص برای عروس کلاه زیبا عروس کلاه ساده برای عروس

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های کلاه عروس جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرقتن از آن ها بتوانید کلاهی زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *