دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گزیده بهترین سخنان پابلو اسکوبار به همراه بیوگرافی

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی و سخنان پابلو اسکوبار را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید در مورد زندگی وی اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

پابلو امیلیو اسکوبار گاویریا متولد ۱ دسامبر ۱۹۴۹ می باشد. وی سومین فرزند از هفت فرزند کشاورزی به نام آبل دی خسوس داری اسکوبار اچوری بود. مادر وی نیز به حرفه معلمی مشغول بود و نام او همیلدا دی لوس دلوریس گاویریا بریو بود.

بیوگرافی و سخنان پابلو اسکوبار با مضامین جالب

پابلو اسکوبار بزرگ ترین قاچاقچی کلمبیایی بود که در باند مواد مخدر وی حدود ۸۰ درصد کوکائین قاچاق شده است و کوکائین ها در ایالات متحده آمریکا توزیع می شدند. اسکوبار به سلطان کوکائین معروف است و دارایی خالص وی حدود ۳۰ میلیارد دلار بود که در اوایل سال ۱۹۹۰ ثروتمندترین جنایتکار تاریخ محسوب می شد همچنین او یکی از ۱۰ مرد ثروتمند جهان بود.

اسکوبار در شهر مدئین رشد کرد و بر اساس گفته ها وی خلافکاری را در دوران نوجوانی آغاز کرد و اولین بار سنگ قبر ها را به قاچاقچیان محلی می فروخت همچنین پسر وی ادعا می کند که اولین اعمال مجرمانه پدرش با فروش مدرک جعلی دیپلم دبیرستان آغاز شد و او به کمک همین مدرک وارد دانشگاه اتنوما لاتینا امریکانا مدئین شد و مدت کوتاهی در دانشگاه مشغول تحصیل شد ولی پیش از دریافت مدرک دانشگاه را ترک کرد.

جمله های پابلو اسکوبار

شغل اصلی پابلو تجارت کوکائین بود ولی برای مردم اشتغال زایی می کرد و خانه هایی را برای آن ها می ساخت همچنین پابلو کارخانه هایی را تاسیس کرد و تفریحات و سرگرمی ها و ورزش را برای مردم ایجاد می کرد. پابلو رئیس باشگاه فوتبال اتلتیکو ناسیونال بوده است و علاوه بر تجارت کوکائین که با رشوه و قتل و محبوبیت همراه بود به منش سوسیالیستی و سیاسی نیز علاقه مند بود.

وی آرزو داشت که رئیس جمهور کلمبیا شود و در انتخابات به دلیل محبوبیت زیادی که بین مردم داشت به نمایندگی مجلس کنگره کلمبیا رسید. پول فراوان و منش سوسیالیستی و ورود به دنیای سیاست آن هم در کشور کلمبیا که حیاط خلوت آمریکای ابر قدرت بود برای وی دردسرساز شد.

اسکوبار سرانجام توسط پلیس ملی کلمبیا کشته شد و وی بعد از مرگش موضوع چند کتاب و فیلم و سریال تلویزیونی و بازی کامپیوتری و آهنگ بوده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جمله های پابلو

جملات پابلو اسکوبار

اسکوبار چندین سخن نقل کرده است که هر یک دارای مضمونی خاص می باشند. در مطالب قبلی سخنان بودا و سخنان دکترشریعتی را مطالعه کردید در ادامه سخنان پابلو را پیش رو خواهید داشت.

جمله های پابلو

جملات پابلو 

من می توانم همه چیز را جایگزین کنم، ولی هرگز نمی توانم زن و فرزندانم را جایگزین کنم.

**********

زمانی برای جنگیدن و زمانی برای باهوش بودن وجود دارد.

**********

بعضی وقت ها احساس خدا بودن می کنم… وقتی دستور می دهم کسی کشته شود، همان روز می میرد.

بیوگرافی پابلو اسکوبار

سخنان زیبا پابلو 

زندگی پر از شگفتی است، بعضی خوب هستند و بعضی زیاد خوب نیستند.

**********

هر کس قیمتی دارد، مهم اینست که بفهمی چقدر است.

**********

تمام امپراتوری ها از خون و آتش ساخته شده اند.

جملاتی از پابلو اسکوبار

در این مطلب بیوگرافی و جملات پابلو اسکوبار را پیش رو داشتید که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشد و از مطالعه آن نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *