دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی و عکس های جذاب میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی میترا ابراهیمی کارگردان و مستند تازه کار و محبوب ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی به عنوان کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، ولی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ ساخت یک فیلم مستند را هم دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه میترا ابراهیمی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی میترا ابراهیمی و عکس های جدید و خاص وی

میترا ابراهیمی مستند ساز جوان و تازه کار ایرانی متولد سال ۱۳۶۸ که هم اکنون وی ۳۱ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک کارشناسی مدیریت جهانگردی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دارد و همچنین عضو سازمان نظام روانشناسی می باشد. 

بیوگرافی میترا ابراهیمی + تصاویر جدید

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی، بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی متولد ۱۳۴۵ که هم اکنون وی ۵۴ سال سن دارد و در تهران متولد شده است. این ازدواج دوم آقای  قاسم خانی بعد از جدایی‌ اش از بهاره رهنما است. وی او در کلاس های کارگاه فیلمنامه نویسی ناصر تقوایی، کارگاه فیلمسازی مستند مهرداد اسکویی، تصویربرداری محمد حدادی، تدوین روزبه روحی پور را گذرانده است.

شرح حال خواندنی میترا ابراهیمی

عکس جدید پیمان قاسم خانی همسر میترا ابراهیمی

زندگینامه کامل میترا ابراهیمی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس اینستاگرامی میترا ابراهیمی

بیوگرافی میترا ابراهیمی و همسرش

تیپ خاص و شیک میترا ابراهیمی

زندگینامه خواندنی میترا ابراهیمی

مستند «کامی» با کارگردانی میترا ابراهیمی و همسرش پیمان قاسم خانی به عنوان تهیه کننده و سرمایه گذار است و پریا قاسم خانی، دختر پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما در این مستند به عنوان آهنگساز حضور داشت. این مستند موضوع زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است که در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت حضور داشت. میترا ابراهیمی در یکی از پست اینستاگرامش از حمایت‌ های پیمان قاسم خانی برای ساخت و پخش مستند «کامی» بیان کرده:

“ممنونم که در شرایط سخت و بحرانی پروژه به عنوان تهیه کننده قبول زحمت کردید وگرنه معلوم نبود این راش ها تا کی باید راش می‌ماندند. ممنونم از اعتمادتون. ممنونم که اجازه دادید این تصمیم گرفته بشه چون اگر رضایت شما نبود انتخاب من هم شدنی نبود.ممنونم از صبوری،شرافت و حمایت های همیشگی شما.”

بیوگرافی میترا ابراهیمی + تصاویر

گالری شخصی و جدید میترا ابراهیمی

زندگینامه جالب میترا ابراهیمی

عکس + بیوگرافی میترا ابراهیمی

عکس + بیوگرافی میترا ابراهیمی

عکس میترا ابراهیمی در کنار برادر زاده پیمان قاسم خانی

زندگینامه جامع میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی از دوران کودکی به فروغ فرخزاد علاقه‌ بسیاری دارد و به همین سبب هم به سراغ فرزندش یعنی کامیار شاپور رفت و مستندی از آن‌ها ساخت. وی با انتشار عکسی از خودش در صفحه اینستاگرامش نوشت:

او امانتی بود چند روزه در دستانم که باید مراقبش بودم. قصه دراز است و بماند برای فیلم، ‌فیلمی که بی‌ صدا شروع شد و ادامه یافت! فیلمی که گمان ساختنش در من نبود هرگز ولی اتفاق افتاد، همیشه پیش از آنکه فکر کنی دیگر… مادرش اگرچه بیشتر مادر ما بود ولی خیال دیدنش هم مرا می‌ترساند و قصه از آنجا شروع شد که در اوج تعجب و شگفتی دیدمش که آن هم بماند برای بعدترها که دلتان خواست بشنوید اما همین قدر کوتاه شاید باید بگم که او خودش دنیایی بود که شاید فروغ و پرویز خان بهانه‌ای بودند که پیدایش کنی! افتخار روایت این زندگی بعد از این همه سکوت برای من خوبیست که تکرار نخواهد شد. امیدوارم این فیلم بهانه‌ای باشد برای مهربان‌تر شدن، برای کمی فکر کردن و اتفاق‌ های بهتری برای کامیار شاپور عزیز.”

زندگینامه جالب و زیبا میترا ابراهیمی

عکس زیبا میترا ابراهیمی در کنا مونا و مارال فرجام

شرح حال میترا ابراهیمی

عکس میترا ابراهیمی و همسر در یک جشنواره

بیوگرافی میترا ابراهیمی + عکس های شخصی

عکس جالب و زیبا میترا ابراهیمی

سرگذشت جالب میترا ابراهیمی

سلفی زیبا میترا ابراهیمی

شرح حال کامل و خواندنی میترا ابراهیمی

عکس شیک و جذاب میترا ابراهیمی

شرح حال میترا ابراهیمی و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی میترا ابراهیمی مستند ساز ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذارم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *