دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی کالباسی بلند و کوتاه با انواع طراحی جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی کالباسی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

پیراهن مجلسی کالباسی از انواع رنگ های خاص و زیبا به شمار می رود و این رنگ طیف وسیعی از رنگ های بژ و هلویی و کرم و قهوه ای را در برمی گیرد و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه شخصی خود از بین آن ها لباسی با تن پوش و رنگ مناسب را برای خود انتخاب نمایید. 

مدل های لباس مجلسی کالباسی شیک

پیراهن مجلسی یکی از ضروری ترین لباسها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و استایلی بی نظیر داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پیراهن خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی تصاویری از پیراهن مجلسی قرمز و پیراهن مجلسی بنفش و پیراهن مجلسی زرد را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل های پیراهن مجلسی کالباسی آشنا خواهید شد.

لباس مجلسی کالباسی روشن

طرح های پیراهن مجلسی کالباسی

لباس مجلسی کالباسی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشد همچنین برای دوخت برخی از پیراهن های کالباسی از پارچه های گلدار یا طرح دار استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

همانطور که گفتیم رنگ کالباسی دارای تناژ های مختلف است و اگر رنگ پوست شما سرد می باشد بهتر است پیراهن مجلسی خود را تنالیته ای از بژ صورتی با پایه آبی انتخاب نمایید همچنین تنالیته های زرد رنگ کالباسی برای افراد با رنگ پوست گرم انتخابی مناسب می باشد.

لباس مجلسی کالباسی تیره لباس مجلسی کوتاه کالباسی مدل لباس مجلسی کالباسی لباس مجلسی روشن کالباسی مدل لباس مجلسی کالباسی شیک لباس مجلسی زیبا کالباسی لباس مجلسی آستین دار کالباسی لباس مجلسی کوتاه کالباسی لباس مجلسی بلند کالباسی لباس مجلسی طرح دار کالباسی لباس مجلسی کالباسی لباس کوتاه کالباسی لباس کالباسی شیک ست لباس کالباسی

توجه داشته باشید که رنگ کالباسی توهم برهنگی را برای اغلب افراد ایجاد می کند بنابراین اگر لباس شما دارای یقه ای باز می باشد بهتر است قد دامن آن را بلند انتخاب نمایید همچنین اگر شما تمایل دارید لباسی با بالاتنه بسته بپوشید می توانید دامن لباس تان را کوتاه تر انتخاب کنید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که رنگ کالباسی را می توانید با رنگ هایی نظیر طلایی و قهوه ای و مشکی و نقره ای و برنزی و قرمز در پوشش خود به راحتی ست نمایید و اگر از این رنگ در پوشش خود به صورت هوشمندانه استفاده نمایید استایل و تیپی بی نظیر خواهید داشت.

پیراهن کالباسی شیک لباس آستین دار کالباسی ست لباس مجلسی کالباسی ست لباس زیبا کالباسی پیراهن مجلسی کالباسی لباس کالباسی آستین دار لباس مجلسی کالباسی

در این مطلب با انواع طرح های پیراهن مجلسی کالباسی کوتاه و بلند آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *