دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه زیبای ست لباس با دامن بلند برای تیپ های لاکچری

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل های ست لباس با دامن بلند جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی متفاوت و منحصر به فرد داشته باشید.

ست کردن لباس و دامن بلند نیازمند مهارت و سلیقه می باشد که هر خانمی باید اطلاعاتی را راجع به آن داشته باشد زیرا دامن اصلی ترین و بهترین پوشاکی است که می توان آن را جایگزین شلوار کرد.

مدل های ست لباس با دامن بلند مخصوص خانم ها و دختران جوان

از دامن بلند امروزه در استایل های اسپرت و مجلسی استفاده می شود از این رو بهتر است شما نحوه ست کردن دامن با سایر لباسها و اکسسوری هایتان را بدانید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

ست لباس و بلوز

طرح های ست لباس و دامن بلند

دامن های بلند در انواع مدل های ساده و طرح دار و گلدار موجود می باشند و بهتر است شما دامن بلند را در پوشش خود با لباسهایی مناسب ست نمایید همچنین دامن های بلند به صورت دامن پلیسه و دامن راسته ماهی و … دوخته می شوند که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت و کژوال داشته باشید بهتر است دامن بلند را در پوشش خود با تیشرت زنانه یا دخترانه ست نمایید که در این صورت می توانید تیشرت را زیر دامن قرار دهید و برای تکمیل جذابیت ظاهر خود از کتانی اسپرت یا نیم بوت استفاده نمایید همچنین از کمربند می توانید به عنوان اکسسوری کاربردی استفاده نمایید و انحنای کمر خود را نشان دهید. در صورت تمایل می توانید رنگ کمربند را با رنگ کفش هایتان ست نمایید تا آراسته و زیباتر به نظر برسید.

ست لباس با دامن بلند ست دامن چهارخانه و لباس ساده ست دامن طرح دار و لباس ست لباس و دامن برای خانم ها ست دامن چهارخونه و لباس ست لباس و دامن بلند تیره ست لباس و دامن مجلسی ست لباس و دامن طرح دار ست لباس و دامن مجلسی ست لباس و دامن بلند اسپرت ست لباس و دامن طرح دار ست لباس و دامن بلند ساده ست لباس و دامن شیک ست لباس سفید و دامن سبز ست زیبا لباس و دامن ست دامن و مانتو ست دامن و لباس شیک مدل ست لباس و دامن

دامن بلند را می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس با پیراهن یا شومیز ست نمایید که در این صورت طرح و رنگ لباسی که انتخاب می کنید باید با طرح و رنگ دامن مطابقت و همخوانی داشته باشد. ست کردن دامن با تاپ یا بلوزهای نیم تنه نیز یکی از انواع ایده های جالب و خاص می باشد که باعث می شود جذابیت استایل شما تکمیل گردد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در استایل های بهاره و تابستانه اغلب خانم ها تمایل دارند از دامن بلند به همراه مانتو استفاده نمایند که اغلب مانتوهای جلوباز به همراه دامن های بلند پوشیده می شوند همچنین مانتویی که برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است بلند باشد تا تیپ شما زیباتر به نظر برسد. تمایل دارید این ست را انتخاب نمایید بهتر است از کفش لژدار یا پاشنه دار استفاده کنید و در انتخاب سایر اکسسوری هایتان نیز حساسیت لازم را به خرج دهید.

ست دامن طرح دار و لباس ساده ست لباس و دامن بلند مجلسی ست زیبا لباس و دامن ست دامن و مانتو ست لباس طرح دار و دامن ست دامن طرح دار و لباس مدل ست دامن بلند و لباس ست لباس و دامن بلند دخترانه ست لباس و دامن شیک ست لباس و دامن مجلسی ست لباس و دامن بلند مخصوص خانم ها ست دامن چهارخانه و لباس ساده

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع ایده ها برای ست لباس و دامن بلند آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید استایلی خاص و متفاوت داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *