دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تاپ دکلته جذاب زنانه و دخترانه با طرح های اسپرت و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل تاپ دکلته زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

تاپ دکلته از انواع لباس های خاص و زیبا است و شما می توانید از این طرح تاپ در مجالس و مهمانی های کوچک استفاده نمایید همچنین این طرح تاپ ها به صورت ساده یا کار شده دوخته می شوند که انتخاب طرح و رنگ آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل تاپ دکلته شیک و زیبا

تاپ از انواع لباس های پرکاربرد برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود که در انواع طرح های تاپ دکلته و تاپ نیم تنه و تاپ بند دار و … موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها تاپ با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

تاپ جین دکلته

طرح های تاپ دکلته زنانه و دخترانه

تاپ های دکلته در انواع طرح های تاپ مجلسی و ساده و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

برای دوخت تاپ دکلته از پارچه های ساده و گلدار و طرح دار استفاده می شود که بهتر است شما با توجه به طرح و رنگ تاپ رنگ و طرح سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که تاپ های دکلته برای خانم هایی که دارای بالاتنه ای خوش فرم و زیبا هستند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین این تاپ ها در انواع رنگ های تیره یا روشن موجود می باشند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها تاپ شیک و زیبایی را انتخاب نمایید.

تاپ طرح دار دکلته تاپ مجلسی دکلته تاپ طرح دار مجلسی تاپ ساده دکلته تاپ طرح دار دکلته و شیک تاپ مشکی دکلته تاپ مجلسی دکلته تاپ دخترانه دکلته

  •  آرون گروپس

تاپ های دکلته را می توانید در پوشش خود با دامن و شلوار یا شلوارک ست نمایید همچنین می توانید طرح و رنگ تاپ را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر لباس هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشید.

تاپ های دکلته به صورت نیم تنه یا بلند موجود می باشند و بهتر است خانم هایی که دارای فرمی چاق و درشت هستند از پوشیدن تاپ های نیم تنه خودداری نمایند.

تاپ های دخترانه و زنانه دکلته در قسمت گردن باز هستند از این رو بهتر است شما برای جذابیت بیشتر ظاهر خود از جواهرات زیبا و خاصی استفاده نمایید.

 

تاپ ساده دکلته تاپ زیبا دکلته تاپ دو رنگ دکلته تاپ مجلسی و مشکی دکلته تاپ مجلسی تاپ زیبا و شیک دکلته تاپ مجلسی زنانه تاپ سفید دکلته تاپ دکلته صورتی تاپ دکلته مجلسی

در این مطلب با انواع مدل تاپ دکلته مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید تاپ با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و زیبایی فرم اندام و استایل خود را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *