دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو جلو بسته دخترانه با انواع طرح های زیبا و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های مانتو جلو بسته با جدیدترین و زیباترین طرح ها مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتوی جلو بسته از انواع طرح های پرطرفدار و جذاب در بین دختران جوان می باشد و اگر شما تمایل دارید در مکان های مختلف ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو جلو بسته دخترانه شیک و زیبا

مانتوهای دخترانه در انواع طرح های مانتو جلو بسته و مانتو جلو باز و مانتو دکمه دار و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتو کوتاه جلو بسته

طرح های مانتوی جلو بسته

برای دوخت مانتوهای جلو بسته از پارچه های مختلف طرح دار و ساده استفاده می شود که انتخاب طرح و رنگ پارچه مانتو به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. مانتوهای ساده جلو بسته برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است مانتوهای جلو بسته طرح دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو جلو بسته از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مانتوهای رنگ روشن جلو بسته برای خانم هایی که دارای رنگ پوست تیره می باشند مناسب هستند همچنین خانم ها با رنگ پوست روشن بهتر است از مانتوهای رنگ تیره استفاده نمایند.

در طراحی برخی از مانتوهای جلو بسته اغلب از دکمه استفاده نمی شود ولی در برخی از آن ها در قسمت بالاتنه لباس از سه یا چهار دکمه استفاده می شود همچنین بهتر است شما مانتوی جلو بسته را مقداری گشاد و راحت انتخاب نمایید تا در زمان پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

مدل مانتو جلو بسته طرح مانتو جلو بسته مانتوی شیک و جلو بسته مانتو اسپرت جلو بسته مانتو خاکستری جلو بسته مانتو جلو بسته و شیک مانتو کوتاه جلو بسته مانتو رنگ روشن و جلو بسته مانتوی جلو بسته و زیبا مانتو جلو بسته و زیبا مانتو جلو بسته مانتو رنگ روشن جلو بسته مانتو جلو بسته

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مانتوهای جلو بسته در انواع طرح های مانتوی اسپرت و مانتوی سنتی و مانتو مجلسی و … موجود می باشند که هر یک از این مانتوها برای مکان هایی خاص مناسب می باشند.

توجه داشته باشید که بهتر است مانتوهای جلو بسته را به همراه شلوار و کفش و اکسسوری هایی مناسب بپوشید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه نظر برسید. مانتوهای جلو بسته برای دختران در رده سنی مختلف انتخابی ایده آل به شمار می روند و شما می توانید از این طرح مانتوها در مکان های مختلف استفاده نمایید.

 

مانتو بلند جلو بسته مانتو دخترانه جلو بسته مدل مانتو زیبا و جلو بسته مانتو سنتی جلو بسته مانتو دو رنگ جلو بسته مانتوی جلو بسته و زیبا مانتو اسپرت جلو بسته مانتو کوتاه مانتو رنگ روشن و شیک مانتوی کوتاه مانتو جلو بسته و شیک مانتوی مشکی جلو بسته مانتوی جلو بسته

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را با انواع مدل مانتو جلو بسته جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *