دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازیگر زن ایرانی تصاویر حضورش در ورزشگاه بارسلونا را منتشر کرد

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

تصاویر جدید و دیدنی منتشر شده از بازیگر زن ایرانی در ورزشگاه بارسلونا و همراهی همسرش برای حضور وی در ورزشگاه را در این مطلب گردآوری نموده ایم که مشاهده می فرمایید.

حضور بازیگر زن ایرانی در ورزشگاه بارسلونا یکی از خبرهای داغی است که این روزها منتشر شده است، این بازیگر زن که برای تفریح به همراه همسر خود به اروپا سفر کرده است، عکس های خود و همسرش را در ورزشگاه نیوکمب بارسلونا منتشر نموده از این طریق از تجربه تازه خود در رابطه با حضور در ورزشگاه گفته است که در ادامه این تصاویر و نیز گفته های وی را مشاهده می فرمایید.

حضور بازیگر زن ایرانی و همسرش در ورزشگاه بارسلونا

روشنک عجمیان یکی از بازیگران خوب کشورمان است که بارها شاهد ایفای نقش های مختلف وی در سینما و تلویزیون بوده ایم. این بازیگر برای تفریح به اروپا سفر کرده است و برای تماشای مسابقه فوتبال به ورزشگاه رفته است. حضور بازیگر زن ایرانی در ورزشگاه بارسلونا برای همه مخاطبین جذاب و جالب است، به همین دلیل روشنک عجمیان عکس هایی از حضور خود و همسرش در ورزشگاه را منتشر نموده و در رابطه با عکس بیان نموده است که : به امید روزی هستیم که ورود خانم ها به استادیوم برای تماشای فوتبال آزاد شود. امروز در ورزشگاه fcb  بارسلون در کنار همسر عزیزم تجربه تازه ایی بود اما پر از افسوس….

در ادامه عکس های منتشر شده از حضور این بازیگر در ورشگاه بارسلونا را مشاهده فرمایید.

عکس روشنک عجمیان در اروپابازیگر زن ایرانی در ورزشگاه بارسلونا

امیدواریم از مشاهده عکس های این بازیگر زن ایرانی در ورزشگاه لذت برده باشید. برای وی و همسر گرامی اش آرزوی سفری خوش و موفقیت روز افزون داریم. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش عکس بازیگران از جدیدترین عکس ها و تصاویر منتشر شده از دیگر بازیگران نیز دیدن فرمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *