دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قرص فولایرون و اطلاعات دارویی آن

  • مریم صبوری
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

قرص فولایرون دارای ترکیباتی از آهن و اسید فولیک و زینک است که برای درمان و پیشگیری کم خونی (آنمی) فقر آهن کاربرد دارد که بهبودی حالات مرضی ناشی از این کمبود را برطرف می سازد. در ادامه مطالب همراه مجله آرگا باشید.

یکی از دارو هایی که کمک به جریان رشد و بهبود بافت بدن از جمله سیستم ایمنی و پوست می کند برای کم خونی هم عاملی مهم است کپسول فولایرون می باشد. این مکمل غذایی که تکمیل کننده رژیم غذایی طبیعی می باشد و به اشکال پودر، کپسول و شربت توزیع می شود. این دارو با فرآوری چند ترکیب غذایی غلیظ تهیه می شود که دارای مواد معدنی و ویتامین و ترکیب گیاهی است که عصاره هایی دارد. در حال حاضر با تغییر سبک زندگی افراد جامعه در برنامه و رژیم غذایی اشخاص زیادی مواد ضروری و ویتامین های بدن را به مقدار لازم نمی رسانند. به همین خاطر با فقر مواد معدنی مواجه می شوند که ما در این راستا کپسولی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا تمام کمبود های آهن بدن برطرف گردد.

قرص کم خونی فولایرون

آشنایی با قرص فولایرون

مصرف مکمل های رزیم غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است که یکی از آن مکمل ها قرص فولایرون نام دارد. این دارو دارای فولیک اسید و آهن است که به وضعیت بدن در حالت کم خونی کمک زیادی می کند که در کم خونی گفته می شود میزان گلبول های قرمز و یا تعداد هموگلوبین خون کمتر خواهد شد که موجب ایجاد اختلال در تبادل دی اکسید کربن به اکسیژن میان سلول و خون می شود. از دلایل این بیماری می توان به کمبود تغذیه و وجود بیماری های مزمن در بدن اشاره کرد. دلیل بروز این مشکل می تواند کمبود اسید فولیک و ویتامین ب۱۲ و آهن باشد. که همراه با رنگ پریدگی، سردرد، حالت تهوع، خستگی زودهنگام، خواب دست و پا، رنگ پریدگی لب و چشم و پلک، سرگیجه این ها از علائم کم خونی ناشی از فقر آهن است.

درباره قرص فولایرون

نکات مهم در مصرف این دارو

مواد ضروری بدن مثل آهن و زینک و روی برای ساختار انسان نقش اساسی دارد که اگر نباشد فرد به پوکی استخوان و اختلالات رفتاری پرخاشگری و افسردگی و بیماری تیروئیدی و خستگی و ریزش مو و ضعف بدنی دچار می شود. افرادی که بسیار پیشنهاد می شود از این دارو مصرف کنند از قبیل؛ افرادی که دچار آرتروز، آلرژی، التهاب، عفونت پوستی، مشکل کلیه و کبد، آکنه، زنان باردار که با نظر دکتر بهتر است مصرف کنند.

کپسول کم خونی

  •  آرون گروپس

نحوه مصرف

میزان استفاده از این داروی ۳۰ عددی روزانه ۱ عدد می باشد که برای مصرف بانوان شیرده و باردار طبق نظر پزشک خورده شود. برای رفع این علائم ماکپسول فولایرون را معرفی می کنیم که یک مکمل غذایی مفید حاوی فولیک اسید و فروس سولفات است که به جریان گردش خون و بهبود رشد و درمان کم خونی کمبود آهن کمک بسیاری می کند. این داروی فرآوری شده با مقدار تحریک گوارشی که دارد طبق یک فرمولاسیون خاص درست شده است.

نکته: این قرص را باید دور از دسترس نور خورشید در دمای زیر سی درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *