دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۵ مدل کت و شلوار مردانه رنگ روشن با انواع طرح های مجلسی و رسمی

  • ندا خوشرو
  • ۳ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های کت و شلوار مردانه رنگ روشن با جدیدترین طرح و رنگ ها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

کت و شلوار از انواع لباس های ضروری برای آقایان به شمار می رود که در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها ، طرحی مناسب را انتخاب نمایید. 

مدل های کت و شلوار مردانه رنگ روشن

کت و شلوارهای رنگ روشن در انواع طرح های کت شلوار مجلسی و کت و شلوار رسمی و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها کت شلواری مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

کت و شلوار مردانه

طرح های کت شلوار رنگ روشن مخصوص آقایان

برای دوخت کت شلوار های رنگ روشن مردانه از پارچه های طرح دار یا ساده استفاده می شود و اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید ظاهری آراسته و رسمی داشته باشید بهتر است کت شلوارهای ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. کت و شلوار های طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند ولی این طرح ها رسمی نمی باشند و بهتر است در صورت امکان از پوشیدن آن ها در مهمانی ها و مجالس بزرگ خودداری کنید.

کت شلوار های رنگ روشن نظیر کت شلوار کرم و سفید و طوسی روشن و قهوه ای روشن و بژ از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب می باشند و شما می توانید با پوشیدن این رنگ ها استایلی متفاوت و خاص تری داشته باشید.

مدل کت شلوار مردانه کت و شلوار رنگ روشن مردانه کت شلوار زیبا مردانه کت و شلوار زیبا مردانه کت شلوار شیک مردانه کت و شلوار رنگ روشن کت و شلوار شیک مردانه کت شلوار مردانه رنگ روشن کت و شلوار زیبا مردانه کت و شلوار مردانه شیک کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار شیک و رنگ روشن مردانه طرح کت و شلوار مردانه رنگ روشن کت و شلوار صورتی مردانه کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار شیک مردانه کت و شلوار زیبا و خاص مردانه کت شلوار جدید مردانه کت شلوار طوسی روشن

توجه داشته باشید که کت شلوارهای رنگ روشن برای آقایان با رنگ پوست خیلی روشن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار نمی روند همچنین اگر رنگ پوست شما تیره یا برنزه می باشد بهتر است برای ایجاد تضاد بین رنگ پوست و رنگ لباس از کت شلوارهای رنگ روشن در پوشش خود استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

ست کردن کت شلوار رنگ روشن با کفش و کمربند و سایر اکسسوری های خاص از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای حضور در مهمانی ها و مجالس در هنگام ست کردن کت شلوار با اکسسوری های مورد استفاده تان حساسیت لازم را به خرج دهید.

کت شلوارهایی که دارای رنگ روشن هستند برای آقایان در رده سنی مختلف مناسب می باشند و شما می توانید برای ایجاد تضاد در استایل خود این رنگ کت شلوار را به همراه پیراهن و کراوات رنگ تیره بپوشید همچنین می توانید کت شلوار رنگ روشن را با پیراهن و کراوات رنگ خنثی یا رنگ روشن ست نمایید.

کت و شلوار خاص مردانه طرح زیبا کت و شلوار مردانه کت شلوار آبی روشن کت شلوار رنگ روشن کت و شلوار طوسی روشن مردانه کت و شلوار آبی روشن کت و شلوار کرمی کت شلوار سفید کت و شلوار ساده کت شلوار کرم روشن کت شلوار سفید کت شلوار شیک کت و شلوار زیبا کت شلوار زیبا و رنگ روشن کت و شلوار خاص مردانه کت و شلوار مردانه رنگ روشن و جذاب کت شلوار مردانه رنگ روشن

در این مطلب با انواع مدل کت و شلوار رنگ روشن مخصوص آقایان جذاب و مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید کت شلواری مناسب را برای خود انتخاب کنید و در مهمانی ها و مجالس جذاب و زیباتر به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *