دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین انواع مدل مو کوتاه دخترانه برای انواع فرم صورت ها

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

مدل موهای کوتاه دارای تنوع بسیار زیادی می باشد امروزه برخی دختران ترجیح می دهند مدل موی کوتاه و فانتزی داشته باشند تا زیبا و جذاب به نظر برسند در این مطلب نکات کوتاهی مو و انواع مدل مو کوتاه دخترانه جدید را برای شما جمع آوری کرده ایم.

 ایجاد تغییر ساده در موها باعث می شود چهره فرد عوض شود بنابراین امروزه اکثر افراد می توانند به راحتی کوتاهی خوب را از بد تشخیص دهند. خانم ها روی موهای خود به شدت حساس می باشند به همین دلیل ترجیح می دهند برای کوتاهی موهای خود به سراغ آرایشگری مطمئن بروند. در این مطلب نکات مهم در مورد کوتاهی موها و جدید ترین انواع مدل موی کوتاه دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل موی کوتاه دخترانه دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. در این مطلب زیباترین و شیک ترین مدل های کوتاهی موها مطابق با مد سال را برای شما آورده ایم. شما می توانید با مشاهده این مدل موها مدل مویی متناسب با چهره خود را انتخاب کنید. و از آرایشگر خود بخواهید تا موهایتان را همانند مدل موی انتخابی کوتاه کند.

گالری تصاویر مدل مو کوتاه دخترانه شیک و جدید

انتخاب مدل موی کوتاه بستگی به سلیقه شما دارد و همچنین در کوتاهی موها بهتر است نکات مهمی را رعایت کنید تا باعث زیبایی و جذابیت چند برابری خود گردید. شما می توانید این مدل موها را ترکیب نموده و مدل جدید و زیبایی بیافرینید. انتخاب رنگ مویی متناسب با رنگ پوست صورتتان نیز پس از کوتاهی موها باعث می گردد فوق العاده جذاب و منحصر به فرد به نظر برسید.

مدل موی کوتاه دخترانه برای انواع صورت ها

هر مدل مویی به صورت خاصی می آید مثلا مدل موهای صاف قطعا برای موهای فر مناسب نخواهد بود. اگر شما در مورد مدل موی مناسب برای چهره خود اطلاعاتی در دست داشته باشید کار شما آسان خواهد شد و در پایان کار از کوتاهی موهای خود راضی خواهید بود. در ادامه گالری تصاویر مدل موی کوتاه دخترانه جدید و مد سال را با هم مشاهده خواهیم کرد.

short hairstyle for girls (28) short hairstyle for girls (27) short hairstyle for girls (26) short hairstyle for girls (25) short hairstyle for girls (24) short hairstyle for girls (18) short hairstyle for girls (20) short hairstyle for girls (21) short hairstyle for girls (22) short hairstyle for girls (23) short hairstyle for girls (17) short hairstyle for girls (16) short hairstyle for girls (15) short hairstyle for girls (14) short hairstyle for girls (13) مدل مو کوتاه موج دار دخترانه مدل مو کوتاه زیبا و جدید دخترانه

مدل موی جدید کوتاه دخترانه

مدل مو کوتاه 2016 دخترانه مدل مو کوتاه رنگ شده دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل موی کوتاه دخترانه برای صورت های بیضی: افراد با صورت های بیضی دارای بهترین و کامل ترین نوع صورت می باشند. هر مدل مویی می تواند مناسب این افراد باشد. شما می توانید با خرد کردن موهای نزدیک به گونه، لب و چانه زیباتر و جذاب تر به نظر برسید.

مدل موهای کوتاه دخترانه مدل مو خیلی کوتاه دخترانه

مدل موی دخترانه کوتاه برای صورت بیضی

مدل مو کوتاه جدید دخترانه

مدل مو کوتاه دخترانه خرد مدل مو کوتاه دخترانه شیک

مد موی دخترانه کوتاه برای صورت های گرد: دختران با صورت های گرد بهتر است مدل موی کوتاهی را انتخاب کنند تا صورتشان باریک تر و کشیده تر به نظر برسد و از پهنای صورتتان کم کند. مدل موی چتری خرد شده برای این افراد مناسب می باشد بهتر است قد موها در این افراد از چانه بلند تر باشد. برای جذاب به نظر رسیدن می توانید جلوی موهایتان را کمی فر کنید.

مدل مو کوتاه دخترانه جذاب

مدل موی کوتاه دخترانه برای صورت مستطیل: دختر خانم ها با صورت های مستطیل شکل بهتر است اغلب موهای کوتاه داشته باشند . مدل موی کوتاهی را انتخاب کنند که صورت کوتاه تر و پهن تر به نظر برسد. برای این افراد موهای خیلی کوتاه نیز مناسب می باشد. اگر قصد شینیون موهای کوتاه را دارید بهتر است از آرایشگر بخواهید شینیونی را استفاده کند که موهایتان در کنار صورت شما قرار گیرد.

مدل مو کوتاه دخترانه جدید مدل مو کوتاه دخترانه

امیدواریم مدل موهای کوتاه دخترانه جمع آوری شده در این مطلب برای شما زیبا و جذاب باشند و بتوانید با استفاده از این الگوها و نکات مدل مو کوتاه دخترانه مناسب صورت خود را انتخاب کنید. در صورت تمایل برای مشاهده انواع مدل موهای دخترانه می توانید به بخش مدل مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *