دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس تنها بازیگر زن سینمای ایران که در آلمان زندگی می کند

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

مجموعه عکس های تنها بازیگر زن ایرانی که به همراه خانواده اش در آلمان زندگی می کند و فقط برای کار به ایران می آید و بعد از اتمام کار به آلمان بر میگردد را در این مطلب مشاهده می فرمایید.

فلور نظری بازیگر زن ایرانی موفق و سرشناسی است که در آلمان زندگی می کند. وی متاهل است و دارای یک پسر به نام شروین می باشد که عشق عجیبی بین این مادر و پسر وجود دارد. فلور نظری مدتی است که آلمان را برای زندگی انتخاب نموده اما به گفته خودش عاشق ایران و فرهنگ ایرانی می باشد. در این مطلب به معرفی جدیدترین عکس های فلور نظری در آلمان می پردازیم.

عکس های بازیگر زن ایرانی در آلمان :

این بازیگر زن ایرانی از نظر کار و شرایط زندگی تفاوت زیادی با دیگر بازیگران دارد، فلور نظری دارای مدرک کارشناسی مدیریت و همچنین مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد. محل زندگی این بازیگر آلمان است اما برای کار به ایران سفر می کند و بعد از اتمام کار به آلمان و نزد خانواده اش بر می گردد. فلور نظری را می توان توریستی فعال نامید که بین ایران و آلمان در سفر است. در ادامه عکس های فلور نظری در آلمان را مشاهده می فرمایید که باعث آشنایی بیشتر شما با محل زندگی این بازیگر ایرانی می شوید.

عکس جدید فلور نظریعکس بی حجاب فلور نظری در آلمانعکس بی حجاب بازیگر زن ایرانیحجاب بازیگر زن ایرانی در آلمانعکس بازیگر زن ایرانی در آلمانفلور نظری در آلمان

عکس زیبای فلور نظری

در ادامه پست  منتشر شده در اینستاگرام فلور نظری را ملاحظه می فرمایید که در آن از علاقه خود به ایران و فرهنگ ایرانی می گوید.

اینستاگرام فلور نظری

  •  آرون گروپس

امیدواریم از مشاهده جدیدترین عکس های منتشر شده از بازیگر زن ایرانی ساکن آلمان لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش عکس بازیگران با تصاویر زیبا و جدید و همچنین بیوگرافی دیگر بازیگران آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *