دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ترکیب و فرمول های رنگ موی ماهگونی به همراه تصاویر

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

خانم ها علاقه زیادی به تغییر و تحول دارند و همواره ترجیح می دهند که چهره خود را با کمک آرایش و رنگ مو تغییر دهند. یکی از انواع رنگ مو های زیبا و جذاب رنگ موی ماهگونی است که در این مطلب فرمول های ترکیبی و انواع مدل های این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد.

 با پیشرفت تکنولوژی تنوع رنگ مو های شیمیایی هم بیشتر شده است و شما می توانید برای رنگ کردن مو های خود از انواع رنگ مو های زیبا و متنوع نسکافه ای و کاراملی و عنابی و … استفاده نمایید. رنگ ماهگونی هم یکی از انواع رنگ موهای شیمیایی است و شما می توانید این رنگ را نیز به صورت طبیعی و با کمک حنا و پودر قهوه و سرکه و دم کرده بابونه تهیه کنید، در ادامه مطلب نمونه هایی از رنگ موی ماهگونی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد بنابراین بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

رنگ مو ماهگونی همان رنگ موی شرابی تیره است و این رنگ مو برای افراد با رنگ پوست های مختلف مناسب است. در صورت تمایل شما می توانید از این رنگ مو زیبا و خاص برای رنگ کردن مو های خود نیز استفاده نمایید.

Mahogany hair color (6)

فرمول های ترکیب رنگ موی ماهگونی

رنگ ماهگونی نیز مانند دیگر رنگها ترکیبی است و شما می توانید این رنگ را با ترکیب چند رنگ مختلف تهیه کنید. در این مطلب ۳ نوع فرمول مختلف رنگ زیبا ماهگونی را در اختیار شما خانم های عزیز ایرانی قرار داده ایم.

Mahogany hair color (14)رنگ موی قهوه ای ماهگونی و قرمز ماهگونی

طرز تهیه رنگ ماهگونی با مواد طبیعی و غیر شیمیایی

قبل از تهیه این رنگ ابتدا موهای خود را بشویید و با کمک حوله آب اضافی درون موهایتان را بگیرید و سپس رنگ طبیعی ماهگونی را با مواد ذکر شده در ادامه مطلب تهیه کنید.

مخلوط طبیعی رنگ ماهگونی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر از این رنگ مو طبیعی استفاده کنید تا مدت زیادی نمی توانید مو هایتان را رنگ کنید و در رنگ مو خود تغییر و تحولاتی را ایجاد کنید این رنگ مو به دلیل طبیعی بودن آسیب و صدمات کمتری را به مو های شما وارد می کند.

مواد لازم

حنا : ۶ قاشق غذا خوری
دم کرده بابونه : ۳۰۰ سی سی
سرکه یا آب لیمو : ۱ قاشق غذاخوری
پودر قهوه: ۲ قاشق غذا خوری

طرز تهیه رنگ طبیعی ماهگونی

ابتدا در درون ظرفی مناسب دم کرده بابونه و سرکه را باهم مخلوط کنید سپس حنا و پودر قهوه را به مخلوط سرکه و دم کرده بابونه اضافه نمایید و این مخلوط مواد طبیعی را بر روی موهای خود قرار دهید توجه داشته باشید که این رنگ مو طبیعی باید از شب تا صبح بر روی مو های شما باشد سپس صبح بعد از بیدار شدن مو هایتان را بشویید.

رنگ موی طبیعی ماهگونی

فرمول ترکیبی رنگ ماهگونی ( شرابی تیره )

رنگ موی شرابی بنفش روشن : به میزان ۵۰ میل + رنگ موی شکلاتی متوسط : به میزان ۵۰ میل + اکسیدان : برابر با رنگ + پایه ۶ دکلره

اگر از رنگ مو های پادینا استفاده می کنید فرمول این رنگ مو به صورت ترکیب زیر است :

رنگ موی RV6 : 50 میل
رنگ موی W4 : 50 میل
اکسیدان : برابر با رنگ

3 فرمول متفاوت رنگ موی ترکیبی ماهگونی

فرمول رنگ شکلاتی ماهگونی روشن با هایلایت

ابتدا مو هایتان را با ترکیب رنگ های زیر رنگ بزنید و بعد از رنگ کردن مو ها آن ها را به کمک نرم کننده بشویید و بعد از این که مو هایتان را به خوبی خشک کردید سپس با کمک فویل و یا کلاه مش مو هایتان را هایلایت کنید. این مدل رنگ و مش منحصر به فرد جذابیت و زیبایی موهایتان را افزایش می دهد.

فرمول ترکیبی زمینه رنگ مو

رنگ موی شکلاتی : ۴۰ میل
رنگ موی طبیعی شماره ۶ : ۴۰ میل
رنگ موی ماهگونی روشن : ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
اکسیدان ۲

فرمول ترکیبی هایلایت پایه ۸ 

رنگ موی دودی شماره ۸ : ۵۰ میل
رنگ می طبیعی شماره ۸ : ۲۰ سانت
واریاسیون نقره ای : ۱ سانت
واریاسیون دودی : ۱ سانت
اکسیدان

رنگ موی شکلاتی ماهگونی روشن با هایلایت

تصاویر انواع مدل رنگ موهای ماهگونی

رنگ ماهگونی به چهره شما گرمی و نشاط می بخشد و جذابیت موهایتان را چند برابر می کند. در ادامه این مطلب برخی از تصاویر رنگ موهای ترکیبی ماهگونی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

فرمول های شیمیایی رنگ موی ماهگونی و طرز تهیه رنگ موی ماهگونی طبیعی Mahogany hair color (7)رنگ موی قهوه ای ماهگونی

“رنگ قهوای ماهگونی”

رنگ موی ماهگونی زیبا مدل های رنگ موی ماهگونی رنگ مو ماهگونی رنگ موی قرمز ماهگونی

“رنگ قرمز ماهگونی “

رنگ موی شرابی تیره رنگ مو ماهگونی طرز تهیه رنگ موی ماهگونی طبیعی با پودر قهوه و دم کرده بابونه و حنا و سرکه فرمول های ترکیبی رنگ موی زیبا ماهگونی رنگ موی ماهگونی با هایلایت کارملی

” رنگ ماهگونی با هایلایت کاراملی

رنگ موی شرابی تیره

رنگ موی زیبا و منحصر به فرد ماهگونی

جدیدترین مدل رنگ ماهگونی

اکثر خانم ها به رنگ کردن موها علاقه زیادی دارند زیرا، رنگ علاوه بر افزایش شادابی چهره در استایل خانم ها نیز تغییر مثبتی ایجاد می کند و همانطور که می دانید تنوع در رنگ بسیار زیاد است و یکی از رنگ های بسیار خاص و شیک رنگ ماهگونی می باشد که جزو رنگ های فانتزی مایل به قرمز است و شباهت زیادی به رنگ موی شرابی دارد همچنین، این رنگ در بین خانم ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

رنگ مو ماهگونی شیک

رنگ ماهگونی دارای رنگ های تیره و روشن است و بسته به رنگ پوست تان می توانید از نوع تیره یا روشن آن استفاده کنید، در ادامه مطلب مدل هایی از رنگ ماهگونی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با کمک آن رنگ ماهگونی زیبایی را انتخاب کرده و چهره زیبا و منحصر به فردی داشته باشید، بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید علاقه زیادی به رنگ کردن موهایتان دارید و تصمیم دارید از رنگ زیبا و خاصی استفاده کنید بهتر است از این رنگها کمک بگیرید.

انواع رنگ ماهگونی

جذایت چهره با رنگ مو ماهگونی

مدل رنگ موی ماهگونی

انواع رنگ مو ماهگونی با فرمول های ترکیبی

چهره جذاب با رنگ مو ماهگونی

رنگ موی ماهگونی شیک

شیک ترین رنگ مو

جدیدترین رنگ موی ماهگونی

رنگ موی خاص و زیبا

افزایش شادابی چهره با رنگ ماهگونی

رنگ مو ماهگونی تیره

رنگ مو ماهگونی با ایده های مختلف

انواع رنگ مو ماهگونی

رنگ ماهگونی روشن

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا شما را فرمول های ترکیبی یکی دیگر از رنگ مو های زیبا و خاص آشنا ساختیم. شما می توانید با الهام گرفتن از این مدل ها و با کمک فرمول های ترکیبی رنگ ماهگونی ارائه شده در این مطلب موهایتان را به زیبایی به رنگ ماهگونی در آورید و هم چنین اگر تمایلی به استفاده رنگ شیمیایی ندارید و بسیار مشتاق هستید که رنگ موهای خود را ماهگونی نمایید می توانید با ترکیب رنگ های طبیعی که در این مطلب ارائه شده موهایتان را رنگ بزنید و از آسیب ها و صدمات رنگ های شیمیایی در امان بمانید. برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی رنگ های متنوع مو در صورت تمایل می توانید به بخش رنگ مو و ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *