دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افشاگری جنجالی ارتباط نامزد جمهوری خواهان با 5 زن! + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

تد کروز نامزد جمهوری خواهان کشور آمریکا است که افشاگری هایی در رابطه با ارتباط وی با پنج زنصورت گرفته است که در ادامه متن این افشارگری ها را به همراه عکس های مربوطه مشاهده می نمایید.

در یکی از مجله های معتبر آمریکایی افشاگری جدیدی از رابطه تد کروز، نامزد جمهوری خواهان آمریکا شده است که در این مقاله قصد داریم به بیان متن کامل این رسوایی اخلاقی و نظرات پیرامون آن بپردازیم. در ادامه با مشاهده این افشاگری همراه ما باشید.

رسوایی اخلاقی نامزد جمهوری خواهان آمریکا :

یکی از جنجالی ترین بحث هایی که این روزها در محافل سیاسی راواج یافته است و اطلاع از آن برای افراد مختلف جالب و قابل توجه است مسئله مربوط به رسوایی اخلاقی تد کروز نامزد جمهوری خواهان می باشد که مجله نشنال اينكواير در مقاله ای ادعا كرده است که وی با 5 زن به صورت مخفیانه رابطه داشته است. این گزارش بازتاب زیادی در آمریکا و خصوص در رسانه های مختلف داشته است.

نامزد جمهوری خواهان

البته لازم به ذکر است که تد کروز ادعاهای مطرح شده را اشغال دانسته و آنها را تکذیب می نماید و معتقد است ترامپ پشت این موضوع است. بهتر است بدانید که دونالد ترامپ، عکس همسر خود و همچنین همسر تد کروز را در کنار هم منشتر نموده است و زیر عکس نوشته: یک عکس بهتر از هزار سخن و حرف است.  همچنین تهدید نموده که به زودی درباره همسر تد کروز افشاگری می نماید.
افشاگری از روابط پنهانی تد کروز
بعد از این باید منتظر ماند و شاهد افشاگری ها و رسوایی های بیشتری در رابطه با نامزد های ریاست جمهوری آمریکا بود و اخبار سیاسی آمریکا را به گونه ایی دیگر مشاهده نمود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *