دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی میلاد ترابی و تصاویر زیبای وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی میلاد ترابی خواننده محبوب و دوست داشتنی کشورمان همراه با تصاویر جدید و زیبا را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

میلاد ترابی یکی دیگر از خواننده و تنظیم کننده های محبوب و خوش صدا ایرانی می باشد. این هنرمند دوست داشتنی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ در سن ۱۹ سالگی آغاز نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه میلاد ترابی همراه با تصاویر جدید و زیبا وی آشنا شوید.

بیوگرافی میلاد ترابی

میلاد ترابی تنظیم کننده و خواننده محبوب و موفق ایرانی متولد ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۶۴ که هم اکنون وی ۳۵ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

بیوگرافی میلاد ترابی و همسرش

این هنرمند موفق ایرانی فعالیت حرفه ای خود را وقتی ۱۹ سال داشت آغاز کرد و همچنین نخستین فعالیت رسمی اش را با تنظیم و میکس و مسترینگ نخستین آلبوم حمید عسگری به نام ” کما ۱ ” شروع کرد. این آلبوم مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت و حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نسخه به صورت اورجینال به فروش رفت. از خواننده های معروفی که میلاد ترابی به عنوان تنظیم کننده همکاری نموده است می توان به رضا صادقی، حمید عسگری، مهدی احمدوند، احسان خواجه امیری، سینا شعبانخانی، میثم ابراهیمی، شهرام شکوهی، رامین بی باک، علی لهراسبی، مسعود صادقلو، مرتضی پاشایی، امین رستمی، شهاب مظفری، محمد علیزاده، راشد یوسفی و … اشاره کرد.

شرح زندگی میلاد ترابی

به این ترتیب میلاد ترابی در تاریخ ۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ نخستین آلبوم رسمی خود را به نام ” ضربدر دو” منتشر کرد. خوب است بدانید که تنظیم، آهنگسازی و میکس و مسترینگ کلیه ی قطعات آلبوم ضربدر ۲ به عهده خودش و ترانه سرای و دیگر قطعات بر عهده علی بحرینی می باشد. محمد علیزاده از خواننده هایی می باشد که همکاری زیادی با میلاد ترابی داشته است و حدود ۳ آلبوم را برای تنظیم کننده آلبوم هایش به ترابی سپرده است.

زندگینامه کامل و خواندنی میلاد ترابی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بعد از خواندن زندگینامه جالب و کامل میلاد ترابی می توانید در ادامه این بخش از مجله آرگا، تعدادی از تصاویر جدید و جذاب وی را ملاحظه نمایید.

شرح حال کامل میلاد ترابی

عکس جدید و شیک میلاد ترابی خواننده محبوب ایرانی

شرح حال خواندنی میلاد ترابی

عکس اینستاگرامی میلاد ترابی

بیوگرافی میلاد ترابی + گالری جدید

ژست و عکس جدید میلاد ترابی

تاریخچه زندگی میلاد ترابی

عکس جالب میلاد ترابی و محمد علیزاده خواننده محبوب ایرانی

تاریخچه زندگی میلاد ترابی و همسرش

چهره خندان و دوست داشتنی میلاد ترابی

عکس + زندگینامه میلاد ترابی

زندگینامه کامل و خواندنی میلاد ترابی

بیوگرافی میلاد ترابی + تصاویر

گالری شخصی و جذاب میلاد ترابی خواننده و تنظیم کننده کشورمان

زندگینامه جالب و زیبا میلاد ترابی

شرح حال خواندنی و جالب میلاد ترابی

زندگینامه جالب و زیبا میلاد ترابی

عکس خاص و متفاوت میلاد ترابی

زندگینامه کامل و زیبا میلاد ترابی

عکس دونفره میلاد ترابی و پیام صالحی

بیوگرافی میلاد ترابی + تصاویر شخصی

آلبوم جالب و زیبا میلاد ترابی

عکس و بیوگرافی میلاد ترابی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی میلاد ترابی خواننده و تنظیم کننده محبوب ایرانی و از تماشای تصاویر جذاب و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *