دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نحوه پنهان کردن زن ها در رستوران های عربستان + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

عکس از برخورد ناشایست با زن ها در عربستان و تصویری که گویای بی احترامی بزرگ مرد عرب در رستوران با همسر خود است را در این مطلب ارائه داده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

انتشار عکسی از برخورد نامناسب با زن ها در عربستان که نشان دهنده تعصب نابجای مرد عرب و بی احترامی وی به همسرش است را در این مطلب ارائه می دهیم که مطمئنا خواندن این ماجرا و همچنین مشاهده عکسی که از این زن و شوهر و نحوه استتار زن گرفته شده است، برای شما نیز جالب خواهد بود.

برخورد نامناسب با زن ها در عربستان :

انتشار عکسی جالب و البته تاسف بار از استتار یک زن سعودی توسط شوهرش در یک رستوران و به هنگام صرف غذا به وسیله چفیه بزرگ بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی این کشور و دیگر نقاط دنیا داشته است. در این تصویر زن و شوهری در داخل رستورانی و در حال صرف غذا نشسته اند و شوهر برای اینکه همسر با حجابش به طور کلی از دیدها پنهان بماند، چفیه بلند خود را روی اتاقک شیشه ای داخل رستوران انداخته است.

این تصویر بیش از 100 هزار نظرات مختلف در داخل شبکه های اجتماعی در سعودی و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال داشته است و در حالی که برخی کاربران شبکه های اجتماعی این اقدام مرد سعودی را ناشی از علاقه شدید او به همسرش دانسته و ان را تحسین کرده اند اما برخی دیگر نیز معتقدند این اقدام او توهینی غیر مستقیم به همسرش بوده است. در ادامه تصویر منتشر شده از این عمل مرد عربستانی را مشاهده نمایید.

زن ها در عربستان

انتشار این عکس که ناشی از برخورد با زن ها در عربستان است توجهات زیادی را از سراسر دنیا به اعتقادات و تعصبات مردم عرب جلب نموده است. در صورتی که مطالعه این مطلب برای شما جذاب بوده است، پیشنهاد میکنیم با مراجعه به بخش عکس جالب از دیگر عکس ها و تصاویر جالب و دیدنی با موضوعات مختلف نیز دیدن فرمایید.

  •  آرون گروپس

منبع : عصر ایران

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *