دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو حاشیه دار زیبا و شیک برای خانم های باسلیقه

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

مانتوهای حاشیه دار با طراحی و تن پوش زیبایی که دارند به خوبی توانسته اند جایگاه ثابتی در میان خانم های ایرانی پیدا کنند در این مطلب شما را با جدیدترین انواع مدل مانتو حاشیه دار آشنا خواهیم کرد.

یکی از پوشش های ضروری خانم ها مانتوها می باشد. امروزه انواع متنوع مانتوها با توجه به موقعیتی که قرار است مانتویتان در آن پوشیده شود وجود دارد. در این مطلب مدل مانتو حاشیه دار مد سال را در طرح ها و رنگ های شیک و جذاب برای شما جمع آوری کرده ایم تا مدل زیبا و شیکی از ان را انتخاب کنید.

در انتخاب و خرید مانتوها همواره باید نکات زیادی را مد نظر قرا داد تا بتوانید مانتوی زیبایی را انتخاب کنید که در آن شیک و جذاب به نظر برسید. در این مطلب گالری تصاویر مدل مانتوی حاشیه دار زیبا که یکی از مدل مانتوهای مد سال نیز می باشد را در طرح ها و رنگ های مختلف و شیک آورده ایم. امیدواریم بتوانید با استفاده از این الگوها و نکات بیان شده در رابطه با انتخاب مانتوی با حاشیه که در این مطلب جمع آوری شده است مانتوی حاشیه دار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو جذاب حاشیه دار

گالری تصاویر مدل مانتو حاشیه دار شیک و مد سال

مانتوهای حاشیه دار از جمله مانتوهای شیک و محبوب در میان خانم های ایرانی می باشند که به دلیل طراحی خاص و نمای زیبای آن می توانند انتخاب مناسبی برای مدل مانتوی شما باشند. در ادامه گالری تصاویر شیک ترین مدل مانتوهای حاشیه دار مد سال را با هم مشاهده می کنیم.

مدل مانتوهای حاشیه دار جدید

همانطور که می دانید مدل مانتوهای حاشیه دار از جمله مدل مانتوهای مد سال می باشند که در طرح ها و رنگ های مختلف و جذاب عرضه شده اند. گاه این حاشیه ها با پارچه گیپور ایجاد شده اند که جذابیت مانتوها را چندین برابر می کند و شما می توانید این مانتوها را به عنوان مدل مانتوی مجلسی مورد استفاده قرار دهید. با مشاهده انواع مدل مانتوی حاشیه دار زیبا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو حاشیه دار

مدل مانتو حاشیه دار جدید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو حاشیه دار مد سال

مدل مانتو حاشیه دار مشکی

مدل مانتو مشکی حاشیه دار

مدل مانتو مشکی حاشیه دار دخترانه

 

مدل مانتوی کوتاه دخترانه حاشیه دار

مدل مانتو زیبای حاشیه دار

طرح های مختلف مدل مانتوهای حاشیه دار

مدل مانتوهای حاشیه دار آستین سه رب

مدل مانتو بلند حاشیه دار

مدل مانتو رنگ شاد حاشیه دار

مدل مانتو گیپور حاشیه دار

 

مدل مانتوی فوق العاده زیبا و جذاب که حاشیه آن با گیپور می باشد

مدل مانتو دخترانه فانتزی حاشیه دار

مدل مانتو دخترانه جذاب و زیبای

مدل مانتو زیبا حاشیه دار

مدل مانتو سنتی حاشیه دار

مدل مانتو سبز آبی حاشیه دار

مدل مانتو زنانه حاشیه دار

مدل مانتو صورتی حاشیه دار

مدل مانتو سفید حاشیه دار

مدل مانتو بلند زنانه حاشیه دار

مدل مانتوی بلند حاشیه دار بسیار زیبا که این مدل مانتوها اغلب برای افراد قد بلند مناسب می باشد. بدلیل جذابیت زیاد این مانتوها می توان آن را در مجالس نیز پوشید.

مدل مانتو کوتاه حاشیه دار  مدل مانتو شیک حاشیه دار

مدل مانتو قرمز حاشیه دار

جدیدترین مانتوهای شیک حاشیه دار

مانتو یکی از ضروری ترین لباس ها در بین خانم ها می باشد که دارای انواع مختلفی هستند و همانطور که می دانید خانم ها برای هر فصلی و همچنین برای مجالس و مهمانی ها مانتوی مناسبی را انتخاب می کنند و یکی از مدلهای بسیار پرطرفدار در بین خانم ها مانتوهای حاشیه دار می باشند که با جنس های مختلفی دوخته می شوند و استایل زیبا و جذابی به خانم ها می دهند همچنین، اکثر خانم های شیک پوش تمایل زیادی به پوشیدن مانتوهای حاشیه دار دارند.

مانتو حاشیه دار جدید

مانتوهای حاشیه دار دارای طرح ها، مدلها و همچنین رنگ های مختلفی هستند که بسته به سلیقه تان می توانید مدلی مناسبی از آن را انتخاب کنید و استایل شیک و جذابی داشته باشید، در ادامه مطلب مدلهایی از مانتو های حاشیه دار با طرح های مختلف و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتوی زیبا با طرح خاصی را انتخاب کنید، بنابراین اگر شما نیز به دنبال جدید ترین مدلهای مانتو حاشیه دار هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید تا مانتو زیبایی انتخاب کنید و استایل جذابی داشته باشید.

مانتو حاشیه دار دخترانه

مانتو حاشیه دار زنانه

مانتو حاشیه دار با طرح زیبا

جدیدترین مدل مانتو حاشیه دار

شیک ترین مدل مانتو حاشیه دار

مدل مانتو حاشیه دار در طرح های مختلف

مانتو حاشیه دار بلند و جلو باز

مانتو حاشیه دار مجلسی شیک

مانتو جلو بسته حاشیه دار

مانتو حاشیه دار نخی دخترانه

مانتو حاشیه دار مشکی

مانتو شیک دخترانه حاشیه دار

مانتو جاشیه دار شیک

استایل زیبا و خاص با مانتو های حاشیه دار

امیدواریم با مشاهده تصاویر انواع مدل مانتوی حاشیه دار زیبا و جذاب جمع آوری شده در این مطلب که مطابق با مد سال انتخاب شده اند برای شما زیبا و جذاب باشند و بتوانید با استفاده از این الگوها مدل مانتوها زیبا و مناسبی برای خود انتخاب کنید. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل مشاهده انواع مدل مانتوهای زنانه و دخترانه می توانید به بخش مدل مانتو زنانه رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *