دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ازدواج رضا قوچان نژاد و خواهر بازیگر زن مشهور ایران + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

عکس های مراسم عقد و ازدواج رضا قوچان نژاد و سرویس بیات به همراه ماجرای ازدواج وی در حرم امام رضا را در این مطلب گرداوری نموده ایم که در ادامه این ماجرای جالب و هیجان انگیز را مشاهده می فرمایید.

مراسم عقد و ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون، در یازده فروردین مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد. در این مطلب قصد داریم به ارائه تصاویر ازدواج این بازیکن مطرح فوتبال و عکس های زیبای عروسی و عقد آنها می پردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

عکس های مراسم ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات

مدتی پیش اخباری در رابطه با ازدواج رضا قوچان نژاد با خواهر یکی از بازیگران خوب کشورمان، در دنیای مجازی پخش شد که نسبت به صحت آن اطلاع کاملی در دست نبود. اما در روز یازدهم فروردین رضا قوچان نژاد با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود، خبر ازدواجش را با سروین بیات تایید نمود.

عکس اینستاگرام رضا قوچان نزادعکس مراسم ازدواج قوچان نژاد

مراسم عقد رضا قوچان نژاد در صبح چهارشنبه یازده فروردین به صورت رسمی در حرم امام رضا (ع) انجام گرفت و نیز همان شب طی مراسمی کوچک در مشهد ازدواج خود را با حضور خانواده ها و نزدیکان جشن گرفتند که در ادامه عکس های این مراسم را مشاهده می فرمایید.

عکس عروسی رضا قوچان نژادعکس دسته جمعی ازدواج رضا قوچان نژاد و سروین بیاتساره بیات و سروین بیات در مراسم عقدعکس سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد

عکس های مربوط به ازدواج رضا قوچان نژاد و سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر زن مشهور ایرانی را مشاهده نمودید، ما نیز در کنار شما برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی و موفقیت داریم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *