دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فرمول ترکیب رنگ موی تنباکویی جدید و متفاوت + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

رنگ مو ها دارای تنوع زیادی می باشند و اگر شما به دنبال تنوع در رنگ مو هایتان هستید می توانید رنگ موی خود را هرساله با تغییر رنگ موی مد سال عوض کنید. در این مطلب ۴ فرمول ترکیبی رنگ موی تنباکویی را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مدل رنگ موها رنگ موی تنباکویی است و در بین خانم ها این رنگ برای موها طرفداران خاص خودش را دارد. شما می توانید با ترکیب چند رنگ، رنگ موهای تنباکویی دلخواه خود را بدست آورید و تغییرات زیادی را در چهره و رنگ موهای خود بوجود آورید.

رنگ موی عسلی و رنگ موی شکلاتی و رنگ موی زیتونی از پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم ها هستند ولی بهتر است که شما هر چند وقت یکبار تنوعی در رنگ موهای خود ایجاد کنید و از رنگ های خاصی مانند تنباکویی، شرابی و نسکافه ای … برای رنگ موهای خود استفاده نمایید. در این بخش شما را با ۴ فرمول مختلف رنگ موهای تنباکویی آشنا می سازیم.

فرمول های ترکیبی رنگ موی تنباکویی

 فرمول های ترکیبی رنگ مو تنباکویی

خانم ها علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند و هم چنین تنوع زیادی در رنگ موها وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و فرم ظاهری تان رنگ موهای دلخواه خود را انتخاب نمایید. فرمول های ترکیبی رنگ موهای تنباکویی را در ادامه مطلب در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

رنگ تنباکویی مو

ترکیب رنگ تنباکویی با دکلره برای موها

برای رسیدن به این نوع رنگ در ابتدا باید موهای خود را به پایه ۸ برسانید و بعد از شستن موها و خشک کردن آنها، می توانید ترکیب زیر را حدود نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه روی موهایتان قرار دهید :

رنگ مو فندقی روشن به اندازه ۶۰ میل + رنگ بلوند پلاتینه صدفی روشن به اندازه ۲۰ میل + رنگ بلوند روشن به اندازه ۴۰ میل + اکسیدان شماره ۱۸۰ به مقدار یک میل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ مو تنباکویی زیبا

رنگ مو پرطرفدار تنباکویی

ترکیب رنگ بژ تنباکویی

رنگ موی های بلوند طلایی بژ : ۷.۳۱ ۱/۳ + c6 + w6
اکسیدان نمره ۱ : ۲ برابر رنگ
واریاسیون نقره ای : ۱۰ میل
پایه ۸ دکلره
مدت زمان مکث : ۲۰ دقیقه

رنگ موی بژ تنباکویی

فرمول ترکیبی رنگ تنباکویی کاپیچینو بدون دکلره

رنگ مو ۶.۳۱ تنباکویی روشن : ۲/۳ تیوپ
رنگ موی N10 بلوند پلاتینه روشن : ۱/۳
اکسیدان نمره ۲ : ۱۰۰ میل
با این ترکیبات رنگ مو ابتدا ساقه مو هایتان را رنگ بزنید و بعد از آبکشی کردن ساقه ریشه موهایتان را با فرمول ترکیبی زیر رنگ بزنید.
رنگ موی ۶.۴۵ : ۱/۳ تیوپ
رنگ موی N10 : به اندازه ۱/۶ تیوپ
اکسیدان نمره ۱ : ۱۰۰ میل
ترکیب رنگ های فوق را به ریشه موهایتان بزنید و بعد از این که ریشه و ساقه مو هایتان یکدست شدند مو ها را اّبکشی نمایید.

رنگ تنباکویی با هایلایت عسلی

فرمول رنگ مو برای زمینه مو

رنگ موی شماره ۶/۹ : ۱/۲ تیوپ
رنگ موی شماره : ۶/۱ : ۱/۲ تیوپ
اکسیدان ۶ درصد

فرمول ترکیبی هایلایت عسلی

رنگ موی ۹۰۱S : به میزان ۱/۴ تیوپ
رنگ موی ۱۰۰/۱ : ۱/۴ تیوپ
اکسیدان ۱۲ درصد

رنگ موی تنباکویی با هایلایت عسلی

فرمول رنگ قهوه ای تنباکویی

این رنگ احتیاجی به دکلره کردن ندارد و می توان آن را جزو رنگ تنباکویی تیره دسته بندی کرد :

رنگ موی شماره C6 به میزان ۸۰ میل + رنگ موی شماره C5 به میزان ۲۰ میل + واریاسیون نقره ای به اندازه ۱۰ سانت + اکسیدان ۶ درصد به میزان رنگ تهیه شده

انواع مدل های متنوع رنگ موهای تنباکویی

یکی از عوامل مهم در تعیین کننده رنگ مو رنگ پوست افراد است شما باید رنگ موهایی را انتخاب نمایید که به رنگ پوستتان بیاید در غیر این صورت چهره شما نامطلوب می شود. تصاویر متنوع و زیبا انواع مدل های رنگ مو تنباکویی را در مطلب زیر در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این رنگ مو ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ مو تنباکوییرنگ موی تنباکویی روشن رنگ مو تنباکویی با فرمول ها و مدل های متنوع مدل موی کوتاه با رنگ موی تنباکویی رنگ موی ترکیبی تنباکوییانواع مدل های رنگ موی زیبا تنباکوییرنگ موی شکلاتی تنباکویی

تصاویر جدیدتری از مدل رنگ موهای تنباکویی

امروزه انواع رنگ موهای جدید و بسیار متنوع وجود دارد که هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش و متناسب با رنگ پوست خود، رنگ موهایی مناسب را انتخاب و استفاده نماید، در سالهای اخیر استفاده از رنگ موهای خاص رواج زیادی پیدا کرده است، رنگ تنباکویی یکی از این رنگ موهای جذاب است، این رنگ دارای تناژ قهوه ای شکلاتی می باشد، از این رو هیچگاه خسته کننده و تکراری نخواهد شد، ضمن اینکه ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر می تواند آرایش زیبا و متفاوتی برای موهایتان را ایجاد نماید.

تصاویر رنگ مو تنباکویی مدلهای رنگ مو تنباکویی انواع رنگ مو تنباکویی رنگ مو تنباکویی دخترانه رنگ مو تنباکویی زنانه زیباترین رنگ موی تنباکویی رنگ مو تنباکویی روشن رنگ مو تنباکویی بلوند مدل رنگ موی تنباکویی رنگ مو تنباکویی جذاب رنگ مو تنباکویی زیبا رنگ مو تنباکویی قهوه ای رنگ مو تنباکویی رنگ موی تنباکویی زیبا

اگر شما می خواهید در چهره و موهایتان تغییراتی را بوجود آورید و به دنبال رنگ موهایی خاص هستید می توانید رنگ تنباکویی را انتخاب کنید که دارای ترکیبات متنوع و متفاوتی است. برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی رنگ های موهای متنوع به بخش ترکیب رنگ مو و رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *