دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حمید هیراد و ماجرای ابتلای وی به سرطان + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی حمید هیراد خواننده خوش صدا محبوب و مشهور ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

حمید هیراد با نام اصلی حمید حسین زاده آهنگساز، نوازنده و خواننده سبک پاپ، سنتی و تلفیقی معروف و سرشناس ایرانی می باشد. این هنرمند نخستین آهنگ رسمی خود را در سال ۱۳۹۶ با نام ” مستم کن” روانه بازار نمود و همچنین با آهنگ ” شوخیه مگه” به شهرت زیادی دست یافت و توانست مخاصبان زیادی را به خود جذب کند. ترانه های ایشان اغلب تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ هستند. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه حمید هیراد همراه با تصایر جدید و جذاب وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی حمید هیراد

  • نام و نام خانوادگی: حمید حسین زاده
  • تاریخ تولد: ۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۶
  • زادگاه: چابکسر
  • شغل: خواننده، نوازنده
  • سبک: پاپ و سنتی
  • ساز: ساز های تخصصی، پیانو، گیتار، سه تار

زندگینامه جامع حمید هیراد

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد خواننده خوش صدا و دوست داشتنی ایرانی متولد ۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۶ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر چابکسر استان گیلان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد.

بیوگرافی حمید هیراد + تصاویر شخصی

این هنرمند دوست داشتنی از سال ۷۲ در سن ۶ سالگی به خوانندگی و شعر علاقه زیادی پیدا کرد. ولی وی  در سال ۱۳۸۵ از سن ۱۵ سالگی بعد از تمام شدن دوران هنرستان فعالیت حرفه ای خود را با شعر و شعر سرایی آغاز کرد. سپس او سبک سنتی موسیقی را انتخاب نمود. حمید همزمان با موسیقی به صورت جدی به ترانه سرایی پرداخت و چند کار نیمه حرفه ای با گروهی محبوب به نام “داروگ” فعالیت هنری خود را ادامه داد.

بیوگرافی حمید هیراد و همسرش

زندگینامه کامل و خواندنی حمید هیراد

  •  آرون گروپس

شرح حال کامل و خواندنی حمید هیراد

گالری شخصی و جدید حمید هیراد

زندگینامه خواندنی و کامل حمید هیراد

عکس و بیوگرافی حمید هیراد خواننده محبوب ایرانی

زندگینامه جالب و خواندنی حمید هیراد

بنابراین بعد از مدتی به واسطه دوستانش یکی از آثار سنتی خود را به حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو فرستاد که خوشبختانه بعد از پذیرفتن، در سال ۹۴ فعالیت اش را با این شرکت شروع نمود و بعد از عقد قرارداد تا اواخر سال ۱۳۹۵ روی سبک های مختلف موسیقی، نام هنری و استایل کاری جدیدش می پرداخت.

زندگینامه حمید هیراد + عکس

عکس جدید حمید هیراد و فرزاد فرزین

عکس و بیوگرافی حمید هیراد

عکس های شخصی و شیک حمید هیراد

زندگینامه جالب حمید هیراد

نخستین آهنگ حمید هیراد با گروه پازل بند در کنار آرین بهاری و علی رهبری در تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ با نام ” بی تاب” منتشر کرد. اما اولین آهنگ مستقل خود را در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به نام ” مستم کن” روانه بازار کرد. سپس پس از دو ماه در تیر ماه سال ۹۶ آهنگ ” دلارام” را به همراهی گروه پازل بند منتشر نمود. این آهنگ مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفت. هیراد در همین سال با آهنگ “شوخیه مگه” به شهرت باور نکردنی دست یافت.

در ادامه بیوگرافی حمید هیراد آمده که ایشان پس از انتشار چند قطعه تک آهنگ به شهرت رسید و در نتیجه در تاریخ ۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ نخستین کنسرت خود را در سال برج میلاد اجرا کرد.

بیوگرافی حمید هیراد زیبا و خواندنی

آلبوم دیدنی و شیک حمید هیراد خواننده خوش صدا کشورمان

سرگذشت حمید هیراد کامل و زیبا

عکس آتلیه ای حمید هیراد

بیوگرافی جالب و زیبا حمید هیراد

عکس پدر و مادر حمید هیراد

خوب است بدانید که حمید هیراد در کنار خوانندگی، نوازندگی ساز های سنتی را می پردازد. از ساز های تخصصی او می توان به دف و تنبک اشاره کرد. همچنین ایشان در نواختن سه تار هم توانایی دارد.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده خوش صدا ایرانی

عکس حمید هیراد در برنامه دورهمی مهران مدیری

تاریخچه زندگی حمید هیراد + تصاویر

چهره خندان و زیبا حمید هیراد

بیوگرافی حمید هیراد کامل و خواندنی

شرح حال خواندنی حمید هیراد خواننده و نوازنده محبوب ایرانی

سرگذشت جالب حمید هیراد

مدتی بود که حمید هیراد مورد انتقاد برخی از شاعران از جمله مهتاب یغما، علیرضا بدیع و شهرام سببی قرار گرفت که او را به سرقت ادبی متهم کردند. با بیان خانم زینب مرتضایی فرد، هیراد از اشعار شهریا، مولانا و سیمیمن بهبهایی استفاده کرده ولی اسم خود را ترانه سرا اعلام کرده است. همچنین در مورخه ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۷، حدود چهل نفر از ترانه سرایان و شاعران معروف کشور، با انتشار بیانیه ای علیه سرقت های ادبی متعدد او را منتشر کردند. لیست کسانیکه این بیانیه را امضا کردند می توان به روزبه بمانی، محمدعلی بهمنی، کمال حسینیان، علیرضا بدیع، اکبر آزاده، امیر حسین مدرس، علی اکبر یاغی تبار، میثم یوسفی و نیلوفر لاری پور اشاره نمود. چند ماه بعد در مرداد سال ۹۷ با نتشار ویدیویی از کنسرت هیراد نشان داد که آقای خواننده پلی بک کرده و زنده نمی خواند. به همین دلیل عوامل خیلی سریع وی را از روی صحنه کمرنگ کرد.

تاریخچه زندگی حمید هیراد

عکس زیبا حمید هیراد و فرزاد فرخ

بیوگرافی حمید هیراد + گالری

ازدواج و همسر حمید هیراد

 ایشان در سال ۱۳۹۱ در سن ۲۱ سالگی عاشق دختری بود، ولی متاسفانه آن شخص در حادثه تصادف فوت شد و این عشق به پایان رسید. همچنین وی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی حمید هیراد + تصاویر

عکس جدید + بیوگرافی حمید هیراد

شرح حال خواندنی حمید هیراد

بیماری سرطان خون حمید هیراد

در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ خبر بیماری حمید هیراد به سرطان خون را اعلام کردند که شوکی برای مردم بود و گفته شده ایشان بیش تر از یک سال است که درگیر شیمی درمانی است.

ترانه شناسی های حمید هیراد

تک آهنگ های حمید هیراد

مستم کن ۱۳۹۶، بی تاب ۱۳۹۶، فراموش کن ۱۳۹۶، دلارام ۱۳۹۶، معشوقه ۱۳۹۶، رسوایی ۱۳۹۶، شب که شد ۱۳۹۶، خدا ۱۳۹۶، عشق ۱۳۹۶، شوخیه مگه ۱۳۹۶، نیمه جانم ۱۳۹۶، بار ۱۳۹۶، انفرادی ۱۳۹۶، دیوانه شهر ۱۳۹۶، ماه من ۱۳۹۷، هل هله ۱۳۹۷، عاشق ۱۳۹۷، جنجال ۱۳۹۷، خاتون ۱۳۹۷، کدئین ۱۳۹۷، دیر کردی ۱۳۹۸، دهه شصت ۱۳۹۸،ای وای ۱۳۹۸، خوشم میاد ۱۳۹۸، آهو ۱۳۹۸، آشوب ۱۳۹۸، گتم بمان ۱۳۹۸، آخر نماندی ۱۳۹۸، ساقی ۱۳۹۹

زندگینامه کامل و جامع حمید هیراد

عکس دونفره حمید هیراد و رضا عطاران

شرح زندگی حمید هیراد

آلبوم جدید و جذاب حمید هیراد

زندگینامه جالب حمید هیراد

عکس حمید هیراد در کنار علی ضیاء مجری تلویزیون ایرانی

زندگینامه کامل حمید هیراد

امیدوارم از خواندن بیوگرافی حمید هیراد خواننده محبوب و دوست داشتنی کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *