دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیباترین دیدنی های ناپل ایتالیا و نقاط تماشایی این شهر برای گردشگران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

ناپل از جمله دیدنی های زیبا و توریستی در ایتالیا است این شهر بسیار بزرگ و وسیع است و در خط سواحل غربی از ایتالیا واقع شده است که علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است جمعیت این شهر ۳ میلیون نفر است و به دلیل قدمت تاریخی بالایی که دارد از شهرهای مهم ایتالیا است قدمت این شهر به دوران مصر و امپراطوری های بزرگ باز می گردد که جاذبه های تاریخی نیز دارد.

شهر ناپل به دریای تیرنی راه دارد این شهر به دلیل وسعتی که دارد در ایتالیا بسیار شناخته شده و دارای اهمیت است این شهر از دوران گذشته نیز یکی از شهرهای بزرگ در ایتالیا بوده است ناپل به دوران پارینه سنگی نیز باز می گردد و در طول تاریخ از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. جاذبه های گردشگری در این شهر بسیار متنوع هستند و علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جذب می کنند این شهر به دلیل جنگ های زیادی که تحمل کرده است ضربه های زیادی را نیز متحمل شده است اما با این وجود یکی از شهرهای مهم و وسیع است. یکی از مهم ترین مناطق بندری در این شهر بندر ناپل است این شهر یکی از مهم ترین مقاصد اقتصادی است و از این رو تجارت های زیادی در آن صورت می گیرد که به موجب همین امر در دنیا شناخته شده است. جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مدرنی که در شهر ناپل وجود دارند موجب شده تا این شهر یکی از قطب های گردشگری مهم در ایتالیا باشد امکانات مدرن شهری موجب شده است تا راحتی زیادی برای گردشگران فراهم آید و با وجود هتل های لوکس و رستوران های مجلل این منطقه محلی برای جذب گردشگران ثروتمند است.

دیدنی های بکر و تاریخی در شهر زیبای ناپل:

شاید یکی از مهم ترین جاذبه هایی که در شهر ناپل توجه گردشگران را به خود جلب می کند آتشفشان وزو باشد این آتشفشان در سطح اروپا با اهمیت و شناخته شده است و در منطقه شرقی از این شهر واقع شده است بی شک شهر ناپل را با وجود چنین جاذبه هایی می توان یکی از مکان های دیدنی ایتالیا دانست.

 

موزه باستان شناسی ناپل:

این ساختمان عظیم و زیبا در سال ۱۷۵۰ ساخته شده است و یکی از مهم ترین دیدنی های شهر ناپل می باشد. این ساختمان زیبا در گذشته کاربرد نظامی داشته است و از آن به عنوان یک سربازخانه استفاده شده است. موزه باستان شناسی ناپل در شمال این شهر واقع شده و در آن می توانید آثار مهمی از گذشته ی ایتالیا و یونان را مشاهده نمایید. آثار بسیار مهمی از کشور ایتالیا در این موزه تاریخی نگهداری می شود و یکی از مکان های مهم و با اهمیت بالا می باشد. اگر قصد سفر به کشور ایتالیا و شهر ناپل را دارید این موزه باستان شناسی یکی از بهترین گزینه های تاریخی این شهر می باشد.

موزه ناپل

آتشفشان وزوو:

آتشفشانی فوق العاده نام دار که به نابودگر هرکولانیوم و پمپئی معروف می باشد که از فوران آن در سال ۷۹ بعد از میلاد مسیح این شهرهای مهم نابود شدند. این آتشفشان در فهرست آثار طبیعی این کشور و اروپا به ثبت رسیده و یکی از خطرناک ترین مکان های شهر ناپل به حساب می آید. همه روزه تعداد زیادی از تورهای مسافرتی گردشگران را به این مکان زیبا می برند تا از این خلقت فوق العاده در طبیعت بازدید نمایند. اگر شما نیز قصد بازدید از آتشفشان وزوو را دارید می توانید به این تورهای مسافرتی مراجعه کنید و به همراه تور به آنجا بروید. پیاده روی تا نوک وزوو حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد و شما با یک شگفتی بزرگ رو به رو خواهید شد.

دیدنی های ناپل

  •  آرون گروپس

کاخ نوو:

یکی دیگر از جاذبه های ناپل ایتالیا این کاخ زیبا می باشد که در نزدیکی برج پیزا می باشد و یکی از نماد های مهم این شهر است. این کاخ مهم در سال ۱۲۸۲ معماری و ساخته شده است که دارای ۵ برج و یک طاق می باشد. اگر به این کاخ سفر کردید پیشنهاد می کنیم به قسمت های بالایی برج های این کاخ بروید و از دیدن چشم انداز فوق العاده بندر این شهر  لذت ببرید. رنگ و نقاشی دیوار های این کاخ بسیار دلباز می باشد که به شما روحیه بسیار زیادی می دهد. اگر می خواهید در طول سفر خود یکی از بهترین مکان های توریستی های این شهر  را ببینید کاخ نوو قطعا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

ناپل و جاذبه ها

ویرانه‌های شهر هرکولانیوم:

این شهر قدیمی که بر اثر فوران آتشفشان وزوو تبدیل به ویرانه شد یکی دیگر از دیدنی های ناپل ایتالیا است که بر اثر این فوران خالی از سکنه شد و سال های زیادی ست که به عنوان یک مکان دیدنی در اختیار گردشگران گذاشته شده است. هرکولانیوم در این فوران بصورت کامل تخریب شد و از خرابه های آن برای یادآوری به تمام جهان حفظ و نگهداری می شود. اگر قصد سفر به کشور ایتالیا را دارید این مکان دیدنی می تواند یکی از گزینه های خوب سفر باشد و یک روز تفریحی خوب را برای شما بسازد.

ناپلو شهرهای آن

کلیسای سانسورو:

یکی دیگر از جاذبه های ناپل این کلیسای قدیمی می باشد که در نزدیکی موزه  باستان‌شناسی این شهر قرار دارد. این کلیسای قدیمی در سال۱۵۹۰ میلادی در این شهر برای خانواده سانسورو ساخته شد. این مکان دیدنی و پر رمز و راز از معماری فوق العاده ای برخوردار می باشد و همه ساله هزاران نفر از نقاط مختلف جهان از آن بازدید می کنند. همه روزه تورهای زیادی برای بازدید به این کلیسا وجود دارد که تاریخچه مهم آن را برای شما شرح خواهند داد. گفته می شود که در گذشته این کلیسا آزمایشاتی را بر روی انسان ها انجام شده است.

مکان های گردشگری ناپل

قصر سلطنتی ناپل:

این قصر تاریخی در گذشته جایگاه خاندان بوربون یکی از قدرتمند ترین خاندان های ناپل بود که به این شهر حکومت می کردند. ساخت این قصر در قرن ۱۶ شروع شد و در قرن ۱۸ به پایان رسید. اگر قصد سفر به شهر ناپل را دارید می توانید همه روزه از این قصر سلطنتی بازدید نمایید و سفر لذت بخشی را داشته باشید.

جاذبه های معروف ناپل

آشنایی با جاذبه های گردشگری و توریستی در سطح ایتالیا به ویژه شهر دیدنی ناپل اطلاعات گردشگری بسیار مهمی را درباره این نقطه از دنیا در اختیار گردشگران قرار می دهد این شهر دارای جاذبه های بسیار مهمی همچون ویرانه های پمپئی است شهری باستانی که  در منطقه ای نزدیک به آتشفشان وزو قرار گرفته است منطقه ای ویرانه در اثر آتشفشانی عطیم و هولناک که در حال حاضر نیز دیدن این ویرانه وحشتناک و دلخراش است قربانیانی که در فوران های آتشفشانی و مواد مذاب این منطقه دفن شده و از بین رفته اند هنوز جسدهایی سالم دارند که تحقیقات بسیار مهمی بر روی آن ها صورت گرفته است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *