دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع شینیون موی چتری با استایل های جذاب و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل شینیون چتری مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این مدل نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش موی چتری از انواع مدل های زیبا و خاص است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که به موهای چتری علاقه مند می باشید بهتر است به کمک این مدل به موهای خود فرم و حالت ببخشید.

مدل های شینیون چتری با جدیدترین متدها

تاثیر آرایش مو روی زیبایی و جذابیت ظاهری را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل آرایش موهای خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرایش موی چتری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شینیون زنانه

آرایش موی چتری زنانه و دخترانه

آرایش موی چتری باعث می شود تا چهره شما عروسکی و فانتزی تر به نظر برسد همچنین این مدل مو باعث می شود تا سن و سال کمتر به نظر برسد.

انتخاب آرایش موی چتری برای خانم ها با ریسک زیادی همراه است و اگر شما مطمئن هستید که موی چتری با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی دارد بهتر است این مدل آرایش مو را انتخاب نمایید.

اگر دارای صورت بیضی شکلی هستید بهتر است از موهای چتری صاف و پرپشت پرهیز نمایید. چتری های حالت دار و یکطرفه برای افراد با صورت بیضی شکل انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر فرم صورت مستطیل یا مربع شکل می باشد بهتر است از مدل موی چتری کم پشت صاف یا چتری یک طرفه برای فرم دادن به موهای خود استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

آرایش موی زنانه چتری

شینیون زنانه

شینیون چتری

آرایش موی چتری

شینیون موی زنانه چتری

مدل شینیون مجلسی

آرایش موی زیبا چتری

آرایش موی چتری زیبا

شینیون موی زنانه چتری

آرایش موی زیبا چتری

شینیون موی چتری

شینیون موی مجلسی

آرایش موی زنانه چتری

مدل شینیون موی جدید

شینیون زنانه

آرایش موی زیبا

شینیون زیبا چتری

آرایش موی چتری زیبا

شینیون ساده چتری

آرایش موی چتری دخترانه

شینیون مجلسی

شینیون موی زیبا زنانه

خانم ها با فرم صورت گرد بهتر است از انتخاب مدل آرایش موی چتری اجتناب کنند زیرا این مدل مو باعث می شود پیشانی آن ها کوتاه تر به نظر برسد.

صورت های قلبی شکل دارای پیشانی پهن و عرض ، چانه ای باریک و کوچک می باشند و موهای چتری کم پشت باعث می شوند زاویه ای جدید به این فرم صورت ها اضافه شود و در نتیجه صورت شیک و زیباتر به نظر برسد.

افراد با صورت لوزی شکل می توانند از انواع مدل آرایش موی چتری استفاده نمایند زیرا این مدل مو برای آن ها انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

اگر پیشانی شما بلند است می توانید به راحتی از این مدل مو استفاده نمایید زیرا این مدل باعث می شود تا پیشانی شما کوتاه تر به نظر برسد.

شینیون زنانه چتری

شینیون بسته مجلسی

شینیون زنانه مجلسی

آرایش موی زنانه چتری

آرایش موی زنانه چتری

مدل شینیون موی بسته

آرایش موی زیبا چتری

آرایش موی زیبا و بسته

شینیون موی چتری

آرایش موی زنانه چتری

آرایش موی دخترانه چتری

شینیون موی دخترانه

آرایش موی باز چتری

آرایش موی باز چتری

آرایش موی چتری

آرایش مو چتری زنانه

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل شینیون چتری آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آرایش مویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *