دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۴ تا از بهترین مدل مانتوهای روناک یونسی در مکان های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای روناک یونسی با طرح های کوتاه و بلند را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

روناک یونسی متولد دی ماه ۱۳۵۹ است وی در شهر تهران متولد شد. روناک یونسی مانند سایر بازیگران ایرانی ، تیپ و استایل خاص خودش را دارد و این بازیگر در مکان های مختلف با مدل مانتوهایی شیک و خاص دیده می شود.

مدل مانتوهای روناک یونسی با طرح و رنگ های زیبا

مانتو یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی به شمار می رود از این رو بازیگران ایرانی برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف در انتخاب مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج می دهند تا استایلی شیک و متفاوت داشته باشند. در مطالب قبلی با انواع مدل مانتوی بهاره کیان افشار و مدل مانتوی الناز شاکردوست و مدل مانتوی سحر دولتشاهی آشنا شدید در ادامه طرح هایی از مانتوی روناک یونسی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتوهای روناک یونسی

طرح مانتوی روناک یونسی

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید از مدل مانتوهای بازیگران ایرانی برای داشتن استایلی جذاب و به روز ایده بگیرید بهتر است قبل از هر چیز از مطابقت و همخوانی طرح و رنگ مانتو با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود مطمئن شوید تا شیک پوش و خوش استایل تر به نظر برسید.

مانتوهایی که روناک یونسی برای پوشیدن انتخاب می کند اغلب ساده هستند و در برخی از مکان ها نیز وی برای داشتن استایلی متفاوت با مانتوهایی مجلسی و طرح دار حضور پیدا می کند.

مدل پالتوی روناک یونسی

تیپ زمستانه روناک یونسی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل کاپشن روناک یونسی

مدل لباس روناک یونسی

استایل روناک یونسی

مدل مانتو زمستانه روناک یونسی

استایل پاییزه روناک یونسی

مدل مانتوی ساده روناک یونسی

  مانتوی ساده بازیگران ایرانی

مانتوی مجلسی روناک یونسی

مانتوی طرح دار روناک یونسی

مانتوی طرح دار روناک یونسی

مانتوی مجلسی روناک یونسی

مانتوی مجلسی روناک یونسی

مانتوهای این بازیگر ایرانی در انواع طرح های جلو بسته و جلوباز و دکمه دار موجود هستند همچنین وی در برخی از مکان ها مانتوهای کوتاه را برای پوشیدن انتخاب کرده است و در برخی از مجالس رسمی نیز با مانتوهای بلند حضور پیدا می کند که برای داشتن استایلی متفاوت ، مانتوهای بلند را به همراه کفش پاشنه بلند و اکسسوری های خاص می پوشد.

روناک یونسی در زمستان و پاییز نیز با استایلی متفاوت دیده می شود و این بازیگر در اغلب عکس ها پوششی ساده و در عین حال به روز دارد و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید پوشش و استایلی آراسته و در عین حال ساده داشته باشید می توانید در صورت تمایل از سبک لباس های این بازیگر ایرانی الگوبرداری نمایید.

مانتوی مجلسی روناک یونسی

مانتوی ساده روناک یونسی

مانتوی طرح دار روناک یونسی

مانتوی مجلسی روناک یونسی

استایل پاییزه روناک یونسی

استایل پاییزه روناک یونسی

مانتوی دو رنگ روناک یونسی

مانتوی دو رنگ روناک یونسی

مدل مانتوهای طرح دار و ساده روناک یونسی

مانتوی طرح دار روناک یونسی

مدل مانتوهای طرح دار و ساده روناک یونسی

مانتوی راه راه روناک یونسی

در این مطلب با انواع مدل مانتوهای روناک یونسی با جدیدترین طرح و رنگ ها آشنا شدید که امیدواریم از بین آن ها بتوانید مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و در مکان های مختلف شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *