دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای خرید شلوار بدون پرو کردن با چند تکنیک کاربردی و مطمئن

  • سحر هودانلویی
  • ۹ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که برای خرید لباس و شلوار به اتاق پرو مناسب دسترسی ندارند. در این رابطه باید از نکات مربوط به خرید شلوار بدون پرو کردن، برخوردار شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید، تا با این ترفند ها به خوبی برخوردار شوید.

برای بسیاری از افراد پیش آمده که در هنگام خرید لباس و شلوار، به مغازه و مکانی مراجعه می‌کنند که فاقد هرگونه اتاق پرو و امتحان می باشد. در این زمان باید از نکات و ترفندهای برخوردار شوید، که در ادامه این مطلب به آن پرداخته شده است.

اگر در برخی شرایط و زمان قرار گرفتید که برای خرید شلوار جین نتوانستند آن را پرو نمایید. می توانید با تکنیک های بسیار جالب اندازه و سایز مناسب شلوار لی را بدون پرو اندازه گیری کنید و آن را خریداری نمایید. در ادامه این بخش از مجله با ما همراه شوید تا برای خرید شلوار بدون پرو کردن با نکات مورد‌ نظر آشنا شوید.

ترفند های خرید شلوار بدون پرو کردن

خرید شلوار بدون پرو کردن

در برخی موارد برای بسیاری از افراد پیش آمده است که وارد فروشگاهی می شوید که اتاق پرو مناسبی برای امتحان لباس مورد نظر ندارد. به همین دلیل ترجیح می‌دهید که بدون پوشیدن، شلوار جین مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

با بهره مند شدن از برخی ترفند می توان شلوار مناسب اندام خود را خریداری کنید، مطالبی که در ادامه می شود را با دقت مطالعه نمایید.

اندازه گیری ساز کمر بدون پرو کردن

اندازه گیری کمر شلوار

  • روش استفاده از گردن

برای این که به خرید شلوار بدون پرو بپردازید، می توانید در روش اول برای اندازه‌گیری کمر شلوار خود بپردازید. به این صورت که کمر شلوار را به دور گردن خود بپیچید اگر دو طرف کمر شلوار به راحتی، یکدیگر رسید به این معناست که مناسب و سایز کمر شما می باشد. قابل به ذکر است که اندازه شما می باشد و نیاز نیست برای سایز کمر آن را امتحان کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • روش آرنج

برای اطلاع یافتن از سایز دور کمر شلوار جین می توان از دست خود کمک بگیرید. به این صورت که دست خود را در کمر شلوار به صورت افقی قرار دهید، به این صورت که فاصله آرنج انگشتان به میزان کمر شما می باشد. البته قابل به ذکر می باشد که این شرایط هنگامی است که دارای سایز و کمر استاندارد باشید. همچنین در این میان گفتنی است که کمر شلوارهای فاق بلند کاملا اندازه آرنج نمی باشد.

  • روش شانه

برای انتخاب و خرید شلوار جین مناسب، می توان از روش شانه نیز کمک بگیرید. به این صورت که برای اندازه گیری دور کمر و باسن خود از پهن ترین قسمت ران شلوار، از یک شانه تا شانه دیگر را اندازه گیری کنید. اگر این قسمت بزرگتر یا مساوی اندازه شانه های شما بود، شلوار شما کمی در قسمت باسن تنگ خواهد شد.

همچنین اگر اندازه و سایز باسن شانه از اندازه شانه های شما پهن تر بود، شلوار مناسب و سایز اندام کمری شما است. در صورتی که اندازه باسن شلوار از اندازه شانه‌های شما بزرگ تر بود، شلوار شما در قسمت باسن بزرگ تر از سایز مناسب شما خواهد شد.

نکات مربوط با خرید شلوار بدون پرو کردن

اندازه گیری قد شلوار

برای اینکه به خوبی متوجه شوید که قد شلوار کاملا اندازه شما می باشد، دست تایتان را از دیگر به خوبی باز کنید و هر کدام از پاچه ها را در یک دست بگیرید. شلواری سایز شما می باشد که وسط آن دقیق زیر چانه تان قرار بگیرد.

انتخاب شلوار های مناسب اسکینی

در این میان قابل به ذکر است که شلوار جین اسکینی تنگ تر از دیگر گونه‌ های شلوار جین می باشد. به خوبی نشان دادن فرم پاها از نشانه های بارز این نوع شلوار می باشد. گفتنی است که اگر طرفدار پوشیدن این نوع شلوار می باشید، و برای انتخاب آن به پرو دسترسی ندارید؛در ابتدا باید توجه داشته باشید که شلوار اسکینی راحت‌ تن شما می‌شود یا خیر. برای این کار دست خود را مشت کرده و از پارچه شلوار رد کنید در صورت شلوار کاملاً سایز کمری شما می باشد، که بتوانید دست مشت کرده خود را راحت از پاچه شلوار داخل و بیرون ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *