دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با بیوگرافی ژیلا صادقی مجری خوش بیان و محبوب و عکس های وی و همسرش

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا قصد داریم به مرور زندگینامه کامل ژیلا صادقی مجری خوش بیان و بازیگر محبوب و دوست داشتنی ایرانی بپردازیم. وی هنرپیشه موفق و توانمند ایرانی می باشد که بیشتر افراد شاهد هنرنمایی وی در بسیاری از برنامه تلویزیونی به عنوان مجری بوده اید. این هنرمند در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را با مجری گری آغاز نمود تا کنون در در این عرصه مشغول می باشد. 

بیوگرافی ژیلا صادقی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

زیلا صادقی مجری مشهور و بازیگر موفق سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۲ شهریور ماه سال ۱۳۵۲ که هم اکنون وی ۴۷ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته گرافیک می باشد که فعالیت خود را با معلمی آغاز نمود حال به عنوان مجری مشهور و بازیگر توانا شناخته شده است.

گالری شخصی + بیوگرافی ژیلا صادقی

این هنرمند معروف در یک خانواده ۶ نفره با اصالت به دنیا آمده و دارای سه خواهر و یک برادر می باشد. بدانید که برادر و خواهرانش در خارج از ایران زندگی می کنند و ژیلا نیز در ایران زندگی خود را سپری میکند.

شناخت بیشتر با بیوگرافی ژیلا صادقی

عکس زیبا ژیلا صادقی در برنامه دورهمی

شرح زندگی ژیلا صادقی بازیگر ایرانی

زندگینامه جامع ژیلا صادقی

بیوگرافی ژیلا صادقی + عکس جدید

ژیلا صادقی در سال ۱۳۷۰ در سن ۱۸ سالگی بعد از اخذ مدرک دیپلمش به صورت افتخاری در مناطق مختلف مشغول تدریس می کرد و در نتیجه در دوران دانشجویی در مدرسه های نمونه دولتی معلم بود. خوب است بدانید که خانم ستاره پسیانی در دوران پنجم ابتدایی یکی از شاگردان ژیلا صادقی بودند.

شرح زندگی ژیلا صادقی

عکس خاص و متفاوت ژیلا صادقی

  •  آرون گروپس

شرح حال جذاب ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در کنار مهران مدیری

تاریخچه زندگی ژیلا صادقی

خانم صادقی همزمان با تدریس در سال ۱۳۷۱ در سن ۲۱ سالگی با شرکت در آزمون گویندگی وارد سازمان صدا و سیما شد و با کارهای کوتاه فعالیت خود را شروع نمود. تا اینکه در سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را به صورت حرفه ای با مجری گری و گویندگی با گروه سیاسی شبکه چهار سیما آغاز کرد و سپس در شبکه های یک و دو سیما در گروه تاریخ و معارف حضور داشت. ایشان در سال ۱۳۸۲ وقتی وارد برنامه “بیدارشو آفتاب” شد و با یک سبک جدید در آن برنامه، توانست وزنه اجرا به نفع خانم های سنگین تر کند.

در ادامه بیوگرافی ژیلا صادقی آمده است که او در مصاحبه بیان نموده که، هیچوقت هزینه ای نکردم و حتی به کلاس های آموزشی مجری گری نرفته ام، همیشه تمرین و مطالعه کردم و از مجریان محبوب ایرانی چون میر فخرایی و ژاله صادقیان الگو گرفته ام.

بیوگرافی ژیلا صادقی + تصاویر شخصی

عکی آتلیه ای ژیلا صادقی مجری تلویزیون و بازیگر سینما و تلویزیون

زندگینامه کامل و جالب ژیلا صادقی

چهره زیبا و دوست داشتنی ژیلا صادقی

شرح حال خواندنی ژیلا صادقی

عکس جدید و زیبا ژیلا صادقی

زندگینامه کامل ژیلا صادقی

ازدواج و همسر ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در مورخه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در سن ۴۲ سالگی با آقای محسن رجبی ازدواج کردند.

ماجرای آشنایی ژیلا صادقی با همسرش

محسن رجبی حدود هفت سال در منطقه لواسان تهران همسایه خانم صادقی که در حد سلام و علیک بود و با پیشنهاد رجبی به خواستگاری وی رفتند. در نتیجه ۱۸ فروردین ماه سال ۹۵ عقد کردند و دوم خرداد ماه همین سال عروسی با شکوهی گرفتند.

از همکاران مورد علاقه ژیلا صادقی  می توان به علی ضیا، مژده لواسانی، احسان علیخانی، فرزاد حسنی و … می توان اشاره کرد.

تاریخچه زندگی ژیلا صادقی + عکس

عکس جالب ژیلا صادقی و همسرش در حرم امام رضا (ع)

شرح زیبا ژیلا صادقی +عکس

ژیلا صادقی مجری مشهور کشورمان فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۳۷۶ در ۲۴ سالگی با سریال “شن های کف رودخانه ” با کارگردانی یوسف سید مهدوی آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۸۲ با فیلم سینمایی “خیلی دور خیلی نزدیک” با کارگردانی سید رضا میر کریمی پا به عرصه سینما گذاشت. همچنین وی در سریال”هزار چشم”، “آینه عشق” و فیلم “من سالوادور نیستم”، “بی همتا ” و “به خاطر سوگند” ایفای نقش پرداخته است.

زندگینامه خواندنی ژیلا صادقی

عکس و بیوگرافی ژیلا صادقی

بیوگرافی ژیلا صادقی و همسشر

علایق + اوقات و فراغت ژیلا صادقی

وی می گوید: برنامه بخصوصی برای پر کرد اوقات فراغت خود ندارم. اگر بخواهم گاهی اوقات سوار کاری میکنم و ایشان دوره های آموزشی تیر کمان و کلاس های غواصی را هم گذرانده است. همچنین وی به هنر هفتم تجسمی و فوق ممتاز خطاطی علاقمند است و عضو انجمن خوشنویسان ایران است. از کارتون های مورد علاقه خانم صادقی می توان به پینوکیو و سندباد اشاره کرد.

زندگینامه ژیلا صادقی و همسرش

گالری شخصی و جدید ژیلا صادقی

زندگینامه خواندنی ژیلا صادقی

زندگینامه کامل ژیلا صادقی

زندگینامه ژیلا صادقی + عکس

شنا

خانم صادقی مجری محبوب کشورمان چند ماهی را در مالزی کلاس خای شنا را گذراند و می گوید به این نوه ورزش علاقه دارد و چند سالی است فعالیت می کند.

بیوگرافی کامل ژیلا صادقی

بیوگرافی ژیلا صادقی + تصاویر شخصی

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری محبوب و دوست داشتنی

کارنامه هنری ژیلا صادقی

مجموعه تلویزیونی ژیلا صادقی

شن های کف رودخانه با کارگردانی یوسف سید مهدی۱۳۷۶، روزه های زندگی با کارگردانی سیروس مقدم ۱۳۷۷، زیر آسمان شهر با کارگردانی مهران غفوریان، دردسرهای طلایی با کارگردانی شاپور قریب ۱۳۸۱، هزاران چشم با کارگردانی کیانوش عیاری، آینه عشق باکارگردانی محمد تقی رنجبر ۱۳۸۲، باد های موسمی با کارگردانی هادی نامور ۱۳۸۴،

بیوگرافی ژیلا صادقی+ عکس

فیلم های سینمایی خانم صادقی

بی همتا با کارگردانی جهانگیر جهانگیری ۱۳۸۰، خیلی دور خیلی نزدیک با کارگردانی سید رضا میر کریمی ۱۳۸۳، به خاطر سوگند با کارگردانی سید رحیم حسینی ۱۳۸۴، آتش بس در بیمارستان با کارگردانی اصغر نصیری ۱۳۸۸، من سالوادور نیستم با کارگردانی منوچهر هادی ۱۳۹۴ ،

زندگینامه جامع ژیلا صادقی

اجرا برنامه های تلویزیونی صادقی

کاپیتولاسون از شبکه چهار ۱۳۷۸، جهان در مطبوعات امروزاز شبکه چهار۱۳۷۹، جاذبه ها از شبکه خبر۱۳۸۰، رنگ جوانی از شبکه جام جم ۱۳۸۰، سپید از شبکه چهار ۱۳۸۱، مهد قران از شبکه دو ۱۳۸۱، هشت فصل عشق از شبکه دو ۱۳۸۱، یادماندگار از شبکه دو ۱۳۸۲، راز خورشید از شبکه دو ۱۳۸۲، بیدار شو آفتاب شد از شبکه دو ۱۳۸۳، موج از شبکه دو ۱۳۸۳، موج نو از شبکه دو ۱۳۸۴، گل بیار گل ببر از شبکه دو ۱۳۸۴، باتو ورود آقایان ممنوع از شبکه سه ۱۳۸۴، ویژه برنامه تحویل سال نو از شبکه سه ۱۳۸۵، خانه مهر از شبکه سه ۱۳۸۵، خانه مهر از شبکه سه ۱۳۸۵، صمیمانه از شبکه سه ۱۳۸۵، الفبای مهربانی از شبکه سه ۱۳۸۵، من خوبم تو خوبی از شبکه جام جم ۱۳۸۷، خانه من خانه تو از شبکه سه ۱۳۸۷، ویژه برنامه تحویل سال نو ازشبکه سه ۱۳۸۸ ، خانه فیروزه ای از شبکه سه ۱۳۸۸، دانه های عشق از شبکه سه ۱۳۸۸، تابستانه از شبکه جام جم ۱۳۸۸، آبی آسمونی از شبکه سه ۱۳۸۸، ماه آسمونی از شبکه جام جم ۱۳۸۸، لحظه دیدار از شبکه جام جم ۱۳۸۸، فرش بهتشت از شبکه پنج ۱۳۹۴، آب و آیینه از شبکه سه ۱۳۹۴، خوبی از خودتونه از شبکه دو ۱۳۹۴، مهر محمد از شبکه یک ۱۳۹۴، سالی نو از شبکه پنج ۱۳۹۵، تمام ماه از شبکه دو ۱۳۹۵، نگی که نگفتی از شبکه دو ۱۳۹۶، اینک بهار از شبکه دو ۱۳۹۷

عکس و بیوگرافی ژیلا صادقی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و بازیگر مشهور ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *