دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مانتو بدون آستین با مدل های جذاب و لاکچری برای خوش سلیقه ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو بدون آستین طرح دار و ساده را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این مانتوهای خاص و جذاب نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو بدون آستین از انواع طرح های خاص و متفاوت مانتو به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در پوشش خود تنوع ایجاد کنید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن در مجالس و مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مدل مانتو بدون آستین با طرح و رنگ های متنوع

مانتوهایی که فاقد آستین هستند در انواع مدلها و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام خود از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه طرح هایی از مانتوی بدون آستین را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل مانتو بدون آستین زنانه

طرح های مانتوی بدون آستین زنانه و دخترانه

برای دوخت مانتوی بدون آستین از پارچه ها با جنس و طرح های مختلف استفاده می شود و این مانتوها در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند که هر کدام از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر شما تمایل دارید با پوشیدن این مانتوها استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است در انتخاب رنگ شومیز یا زیر سارافونی که در زیر مانتو قرار است بپوشید حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین می توانید رنگ لباسی که از زیر مانتو می پوشید را با رنگ کفش یا سایر اکسسوری هایتان ست نمایید.

مانتوهای بدون آستین در انواع طرح های مانتوی جلو بسته و دکمه دار و جلو باز موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوهای بدون آستین نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این طرح مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در فصل بهار و تابستان از این مانتوها استفاده نمایید بهتر است مانتوی خود را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید. مانتوهای رنگ تیره بدون آستین نیز زیبایی و جذابیت خاصی خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

  •  آرون گروپس

طرح مانتوی بدون آستین

مانتوی مجلسی بدون آستین

مانتوی دخترانه بدون آستین

مانتوی دخترانه بدون آستین

مانتوی رنگ تیره بدون آستین

مدل مانتو سارافونی زیبا و شیک

مانتوی بلند بدون آستین

مانتوی بلند سارافونی

مانتو بدون آستین

مدل مانتوی مجلسی

مانتوی زیبا بدون آستین

طرح مانتو شیک مجلسی

مانتو سارافونی

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی پاییزه بدون آستین

مانتو پاییزه اسپرت و سارافونی

مانتوی دخترانه بدون آستین

مانتوی زنانه شیک و خاص

مانتوی دخترانه بدون آستین

مانتوی اسپرت دخترانه

مدل مانتو سارافونی

مانتوی زنانه طرح دار

مانتوی رنگ روشن بدون آستین

مانتوی رنگ روشن و شیک

مانتوی طوسی بدون آستین

مانتوی طوسی بدون آستین

مانتوی سارافونی

مدل مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی کوتاه بدون آستین

مانتوی طوسی سارافونی

مانتوی رنگ روشن بدون آستین

مانتوی دخترانه سارافونی

مدل مانتوی سارافونی

مدل مانتوهای شنلی بدون آستین

امروزه انواع مدل مانتوهای زنانه و دخترانه با طراحی شیک و زیبا برای بانوان خوش پوش ایرانی طراحی و دوخته می شود که هر کسی می تواند با توجه به فرم اندام، سلیقه و مکانی که حضور پیدا می کند، مانتوی دلخواهش را انتخاب و خریداری نماید، همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید, مدلهای متنوع از مانتوهای وست با طرح جلو باز، آزاد و بدون آستین از انواع مانتوهای تابستانه جذاب که طرفداران زیادی نیز دارند را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گرفته باشند و در ادامه تصاویری از مانتوهای شنلی را ملاحظه می کنید.

مدلی از مانتوی بدون آستین

حال مانتوهای شنلی بدون آستین نیز مدلهای جذابی برای پوشش خانم ها در مجالس و مکان های دیگر می باشند که بدون آستین و زیبا و راحت بوده و برای پوشش پاییزی، تابستانه و زمستانی نیز مناسب می باشند، در ادامه می توانید مدلهای شیک مانتوهای شنلی بدون آستین را ببینید و مدل دلخواه خود را از بین آنها انتخاب نمایید.

تصاویر مانتوهای بدون آستین مدلی زیبا از مانتوی بدون آستین انواع مانتوی بدون آستین مدل مانتوی بدون آستین شیک مدل مانتوی بدون آستین پاییزی مدل مانتو بدون آستین جذاب مدل مانتوی بدون آستین زیبا مدل مانتوی بدون آستین طرحدار مدل مانتو بدون آستین شیک مدل جذاب مانتوی بدون آستین مدل شیک مانتوی بدون آستین مدل  جدیدمانتوی بدون آستین مدل مانتوی بدون آستین مدل مانتو بدون آستین پاییزه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو بدون آستین آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل مانتویی مناسب و زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *