دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واکنش پرویز پرستویی به رفتار خانم بازیگر با پاکبان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

پرویز پرستویی و جمعی دیگر از هنرمندان جمله سام درخشانی در رابطه با رفتار سحر قریشی نسبت به پاکبان واکنش های تندی از خود نشان داده اند در این میان برخی از سیلبریتی ها همچون فریبا نادری از حانم بازیگر حمایت کرده اند.

پرویز پرستویی در رابطه با این رفتار اینگونه نوشت:

«وقتی این صحنه رو از خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد. چرا که مردم عادی هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمی‌کنند. نمی‌دونم ایشان در آن لحظه به این فکر نکردید که اگر این فیلم در دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده آن پاکبان عزیز ببیننند چه حالی خواهد داشت؟ به نظرم ایشان باید به آن منطقه مراجعه کند و رسما پای این پاکبان عزیز را ببوسد و حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل به جای این پاکبان کار کند تا عبرت بشود و برای مزاح کردن راه دیگری پیدا کند.»

همچنین سام درخشانی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اینگونه نوشت:

 

“دلم بدرد اومد
ای کاش حداقل، فیلم حرکت زشتت رو بیرون نمیدادی
البته که ارزش هر لباسی، به شخصیه که اون لباسو تنش میکنه، یه وقتایی لباس هرچقدرم که برند و ست باشه و پول پاش رفته باشه، به تن آدمی میره که اون لباس رو بی ارزش ترین لباس دنیا میکنه و گاهی یه لباس ساده، به تن یه آدم شریف میره و ارزشمند ترین لباس دنیا میشه.

داستان از اونجایی شروع میشه که آدمای “هنربند” که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون میداره و یادشون میره که کی هستن و کجان و چه جایگاهی دارن ،یادشون میره که همین مردم_ که” حالا کارشون به جایی رسیده که بهمون میگن برو”،بودن که بهشون بها دادن و احترام گذاشتن که اونا به اینجا برسن، جایی که لیاقتش رو ندارن. ارزش غبار کف کفش همین پاکبانای شریف و نجیب، بیشتر از لباس ست میلیونی این آدماست، پاکبانای شریفی که تو روزای سخت کرونا جونشونو کف دست گذاشتن و به خاطر ما و شاید بخاطر یه دستکشی که استفاده کردیم قد نازنینشون رو خم کردن.. که اگه جاروی اونا یه روز تو این شهر نچرخه، خدا میدونه چه بلایی سر ما و سلامتیمون میاد؛ هر چند که این دفعه همین جاروی ساده بود، که گرد و خاک رو از روی جامعه ی هنرمندا پاک کرد و حساب هنرمندا رو از هنربندا جدا کرد …

هنرمند خسرو شکیبایی بود، هنرمند پنج تن سینمای ایران(انتظامی،مشایخی،رشیدی،کشاورز و نصیریان) و کسایی هستن که راهشونو ادامه میدن و خودشون رو از مردم میدونن، نه آدمایی که تا ابد لباس هنرمندی واسشون گشاده و به تنشون زار میزنه… به امید روزی که صفحه هنر از ننگ اسم ادمایی که دل مردم رو میشکونن پاک بشه… نصف فحشهایی که جامعه هنری میخوره از سر ندونم کاری و اشتباهات امثال شماست،خانم نسبتاً محترم!”

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

واکنش پرویز پرستویی به رفتار خانم بازیگر با پاکبان

واکنش پرویز پرستویی به رفتار خانم بازیگر با پاکبان

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *