دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرح های باوقار برای انواع مدل کت و دامن های رسمی و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کت و دامن رسمی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل کت و دامن از انواع لباس های مجلسی شیک و زیبا است که در انواع طرح های رسمی و اسپرت موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سبک استایل تان از بین آن ها مدل کت دامن رسمی و شیک مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل کت و دامن رسمی شیک و جدید

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری خاص و در عین حال آراسته داشته باشید بهتر است کت و دامن های مجلسی و رسمی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل کت و دامن مجلسی

طرح های کت دامن رسمی

اگر شما تمایل دارید ظاهری رسمی داشته باشید بهتر است کت دامن های هم رنگ را برای پوشیدن انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از کت دامن های رسمی و همرنگ بهتر است توجه لازم را داشته باشید تا لباس شما شبیه به یونیفرم به نظر نرسد.

کت دامن های رسمی با دکمه های رنگی و برش های روی کت برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین بهتر است برای داشتن ظاهری رسمی سراغ کت های مجلسی با یقه انگلیسی کلاسیک بروید.

مدل کت و دامن رسمی

کت و دامن سایز بزرگ

  •  آرون گروپس

مدل کت دامن طوسی زنانه

کت دامن مجلسی و شیک

کت و دامن رسمی و رنگ روشن زنانه

کت دامن رسمی زنانه

کت دامن قرمز زنانه

مدل کت و دامن مجلسی

کت دامن رنگ روشن و شیک زنانه

کت دامن رنگ روشن

مدل کت و دامن رسمی و شیک زنانه

کت دامن رسمی و زیبا

کت دامن سفید زنانه

مدل کت و دامن سفید

کت دامن رنگ روشن زنانه

کت دامن زیبا و جذاب

کت دامن رنگ تیره زنانه

طرح کت و دامن زنانه

کت دامن رنگ تیره

کت و دامن مشکی

کت دامن طرح دار زنانه

مدل کت و دامن دخترانه

کت دامن رسمی دخترانه

طرح کت دامن دخترانه

کت دامن زرد زنانه

کت دامن زرد زنانه

مدل کت و دامن رسمی و رنگ تیره

مدل کت و دامن زیبا و ساده

مدل کت و دامن شیک

کت دامن مشکی

شومیزی که قرار است از زیر کت پوشیده شود نقطه عطف محسوب می شود و بهتر است شما شومیز با طرح و رنگی رسمی را برای پوشیدن از زیر کت انتخاب نمایید. برای اینکه ظاهرتان یکنواخت به نظر نرسد می توانید از یک گردنبند با طرحی زیبا استفاده نمایید.

برای اینکه تیپ و استایل رسمی تان را تکمیل نمایید بهتر است از یک کمربند باریک در پوشش خود استفاده نمایید توجه داشته باشید که می توانید رنگ کمربند را با رنگ کیف و کفش مجلسی تان ست نمایید همچنین بهتر است برای جذابیت بیشتر ظاهری تان رنگ کیف و کفش مجلسی تان را به صورت متضاد با رنگ کت دامن انتخاب نمایید.

برای داشتن ظاهری رسمی در مهمانی ها و مجالس در انتخاب کیف محدودیت هایی وجود دارد و بهتر است شما کیف مجلسی تان از بین طرح های کتابی و بدون بند انتخاب نمایید تا با طرح کت دامن تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

کت دامن رسمی دخترانه

کت و دامن کوتاه

کت دامن مشکی

کت و دامن رسمی

کت دامن شیک

کت دامن ساده و شیک

کت و دامن کوتاه دخترانه

کت و دامن دخترانه

کت دامن رنگ تیره

مدل کت و دامن سرمه ای

کت دامن شیک و رسمی

کت دامن طرح دار و شیک

کت دامن زیبا و جذاب زنانه

کت دامن زیبا زنانه

مدل کت و دامن رسمی و شیک

مدل کت دامن شیک زنانه

مدل کت و دامن رسمی و جذاب زنانه

کت دامن طوسی زنانه

کت دامن دخترانه

مدل کت دامن طرح دار

مدل کت دامن زنانه خاص

مدل کت دامن جدید زنانه

کت دامن خاص زنانه

مدل کت دامن جذاب زنانه

کت دامن رسمی

کت دامن زیبا و خاص زنانه

مدل کت و دامن رسمی و مشکی

مدل کت دامن رسمی دخترانه

کت دامن رسمی و ساده

کت دامن ساده مشکی

کت دامن ساده مجلسی

مدل کت شلوار زنانه رسمی و شیک

کت و شلوار نیز یکی از پوشش های جذاب و از انواع لباس های رسمی برای بانوان و به خصوص دختران جوان می باشد که در طرح های رسمی و اسپرت وجود دارد و انتخاب هر کدام از طرح های این مدل لباسها به سلیقه شخصی فرد، فرم اندام و نیز سبک لباس پوشیدنش بستگی دارد، حال در صورتی که علاقمند به انتخاب پوشش کت و شلوار هستید، می توانید از انواع مدلهای متنوع و شیک گردآوری شده در اینجا دیدن کنید و متناسب با سلیقه تان بهترین نوع طراحی را انتخاب کرده و الگوی دوخت آن را سفارش دهید.

مدلی از کت شلوار رسمی

در صورتی که علاقمندید با پوشش رسمی در مجالس یا مهمانی هایتان حضور پیدا کنید، انتخاب یک کت شلوار رسمی شیک می تواند پیشنهاد ایده آل و عالی برای این منظور باشد، امروزه انواع مدل کت شلوار دخترانه اسپرت و رسمی در طرح های شیک و جذاب طراحی می شوند که در صورتی که متناسب با فرم بدن و استایل تان انتخاب شده و با اکسسوری های دیگر ست و هماهنگ باشند، می توانند در زیبایی ظاهر شما تاثیر زیادی داشته و موجب شود که در مجالس و مهمانی هایتان بدرخشید، در اینجا دعوت می کنیم از انواع مدلهای کت شلوار رسمی بانوان دیدن کنید.

مدلهای کت شلوار رسمی زنانه مدل کت شلوار رسمی جذاب انواع کت شلوار رسمی زنانه مدل کت شلوار رسمی و شیک مدل کت شلوار رسمی زنانه مدل کت و دامن رسمی جذاب مدل کت شلوار رسمی مدل جذاب کت و شلوار رسمی مدل کت و دامن رسمی زیبا مدل شیک کت و شلوار رسمی مدل زیبای کت و شلوار رسمی مدل جدید کت و شلوار رسمی مدل کت و شلوار رسمی جدیدترین مدل کت و دامن رسمی

در این مطلب با انواع مدل کت و دامن رسمی زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *