دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کمک کایلی جنر خواهر کیم کارداشیان به فرشته های سفید پوش درمانی

  • محدثه خاکشور
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

کایلی جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان، ستاره ی معروف و میلیاردر ۲۲ ساله کمک یک میلیون دلاری به پرسنل درمانی کالیفرنیا نمود، او همچنین ژل های ضد عفونی کننده دست را به اورژانس های بیمارستان این منطقه اهدا کرد.

کایلی جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان برای کارکنان کادر درمانی آمریکا اقدام به تولید ژل ضد عفونی کننده می نماید. او به کمک مادرش کریس جنر، برای کارکنان سیستم درمانی که در حال جنگ با ویروس کرونا در جنوب کالیفرنیا می باشند، ژل ضدعفونی کننده دست تولید می نماید. این ستاره معروف تلویزیون و همچنین کارآفرین محصولات زیبایی قصد دارد ژل های ضد عفونی دست را با دو برند «کایلی کازمتیک» و «کایلی اسکین» پخش کند.

تعداد این ژل های ضد عفونی کننده معلوم نمی باشد، ولی تمامی این ژل ها به اورژانس بیمارستان ها که از بیماران ابتلا شده به کووید ۱۹ نگهداری می نمایند، عرضه می گردد،

هر کدام از این ژل های ضد عفونی کننده دست، پیام ویزه ای را با خود دارد، بر روی این محصولات نوشته شده است: «اختصاصی برای آنانکه از جامعه مان حمایت می کنند»

کمپانی کاتی در بیانیه ای گفته است: « مادر و دختر هر دو از همان ابتدای شروع اپیدمی کووید ۱۹ حمایت شان را نشان داده اند و در شبکه های اجتماعی به صراحت راهنما بوده اند. با اهدای ژل های دست به پرسنل درمانی جنوب کالیفرنیا، کریس و کایلی قدم های زیادی را در پیشبرد کمک مستقیم به کسانی که بیشترین نیاز را دارند، برداشته اند.»

اهدای ژل ضد عفونی دست از طرف جنر، دقیقا بعد از خبر کمک یک میلیون دلاری او به بیمارستان های لس آنجلس جهت مبارزه با مشکل کرونا اعلام گردید که طی این خبر گفته شد کایلی جنر ستاره معروف و میلیاردر ۲۲ ساله مبلغ مذکور را به بیمارستان های محلی لس آنجلس اعطا کرد تا جهت حمایت از کارکنان خط مقدم نبرد با کرونا، وسایل بهداشتی لازم خریداری گردد.

پزشک معالج خانم جنر این خبر را در اینستاگرامش بیان نمود و نوشت: «زبانم قاصر، چشمانم پر اشک و قلبم سرشار از حس قدردانی است. تنها آرزویی که داشتم، تهیه ماسک های صورت برای پرسنل درمانی شجاع مان بود، امروز این رویا به واقیت تبدیل شد.»

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *