دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شجاع خلیل زاده در برنامه «نوروز فوتبالی ۹۹» /مصاحبه

  • محدثه خاکشور
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس کشورمان، در برنامه ی «نوروز فوتبالی ۹۹» حضور پیدا نمود و گفتگویی را انجام داد، مختصری از این مصاحبه منتشر شد.

شجاع خلیل زاده مدافع مطرح تیم فوتبال پرسپولیس در رستوران شیک «ریزوتو» در تهران در کنار مدل جذاب کشورمان تصویری را منتشر نمود.

شجاع خلیل زاده در برنامه «نوروز فوتبالی 99»

شجاع خلیل زاده که به تازگی ازدواج نموده و به جمع متاهل ها پیوسته در برنامه ی «نوروز فوتبالی ۹۹» حضور یافته و مصاحبه ای را انجام داد؛ که مختصری از این گفتگو را در ادامه مطالعه می فرمایید.

انتخاب به عنوان بهترین مدافع وسط سال ۹۸؟

حس خوبی است، همین که مردم به من لطف دارند کافی است. از نظر من کاندیداهای انتخاب شده بهترین بودند، در تیم ما کنعانی زادگان و حتی محمد انصاری بودند که بهترین بودند، حسین هم می توانست در این لیست باشد و امیدوارم سال خوبی داشته باشم.

عید امسال حس و حال خوبی نداریم؟

امسال حس و حال خوبی نداریم، شرایط سختی برای مردم است، نه می شود مسافرت رفت و نه آنگونه که باید تفریح کرد و جشن گرفت. البته برخی مسافرت می روند که نباید می رفتند، امیدوارم مردم دو یا سه هفته تا یکماه در خانه بنشینند و استراحت کنند تا این زنجیره قطع شود، ما اما می بینیم خیلی ها مسافرت می روند که این مساله خوب نیست. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این ویروس برود و بتوانیم زندگی مان را بکنیم.

هیچ کس گوش نمی کند که در خانه بماند؟

یک چالش بود که انجام دادیم، من را پورعلی گنجی دعوت کرد و به خاطر این بود که مردم در خانه بمانند اما مردم گوش نمی کنند. ما همه خانواده داریم و سلامتی شان مهم است، امیدوارم مردم رعایت کنند و مراقب باشند. از پرستاران و دکترهای عزیز تشکر می کنم که زحمت می کشند، باید مراعات این دکترها و پرستارها را انجام دهیم.

کرونا با ازدواج شجاع آمد؟

نه؛ قبل از ازدواج من کرونا به ایران آمد. امیدوارم بعد از ازدواج ما اتفاق های خوب بیفتد.

  •  آرون گروپس

ماجرای عکس گرفتن با جام قهرمانی

آن عکس برای تحقیر استقلالی ها نبود، اگر یک درصد هواداران دیگر تیم ها از من ناراحت می شوند، من از آنها عذرخواهی می کنم. چون فقط برای خوشحالی هواداران خودمان این کارها می کنم، کری همیشه هست اما قصدم بی احترامی نیست و می خواهم هواداران ما شاد باشند.

ترابی سال خوبی داشت؟

همه بازیکنان ما ارزشمند هستند اما به نظرم مهدی ترابی سال خیلی خوبی داشت.

همه بازیها ماندگار است

تک تک بازی هایی که برای پرسپولیس بازی کردم، برایم ماندگار بوده است. پوشیدن پیراهن پرسپوبیس واقعا برای من افتخاری است.

از علیپور انتقاد نکنید

تیمی که قهرمان می شود همه بازیکنانش بهترین هستند، البته علی علیپور خیلی کمک کرد. در صورتی که از او زیاد انتقاد می شود اما واقعا تاثیر گذار بوده است.

گل محمدی می تواند خارج از کشور کار کند؟

من نمی خواهم از کادر فنی تعریف کنم، آقای گل محمدی در سال های گذشته واقعا نتیجه گرفته است. من با او کار نکرده بودم اما ندیدم یک مربی این قدر برای تمرینات وقت بگذارد، همه کادر فنی ما خوب هستند و امیدوارم این کادر جوان و با استعداد به حقشان برسند، حق آنها مربیگری در خارج از کشور است.

دوست ندارم فوتبال سید جلال تمام شود.

همه بازیکنان تیم ملی رفقای ما هستند، از سید جلال حسینی باید تشکر کنم، ۳ سال است کنار او هستم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. دستش درد نکند، هر جا هست امیدوارم موفق باشد. دوست ندارم فوتبالش تمام شود چون باید ماندگار باشد.

پولش را خارجی می گیرد، ما می شویم بی غیرت!

بازیکن ایرانی پولش را نمی گیرد، شکایت کند می شود بی غیرت، می گویند بازیکن به درد نمی خورد. در فوتبال ما هم بازیکن خارجی را بیشتر از داخلی ها دوست دارند، امیدوارم بیشتر به بازیکنان داخلی نگاه کنند، ما مهاجمی داشتیم که دو بازی برایمان انجام داد و ۴۰۰ هزار دلارش را کامل بازی کرد و رفت. بازیکن ایرانی حتی اگر خارج از کشور هم برود، می شود بی غیرت!

فقط در مستند قهرمانی پرسپولیس بازی می کنم.

من هیچ وقت دنبال بازیگری نیستم، رشته ما فوتبال است و بعد از فوتبال هم نمی دانم چه شود. البته فکر نکنم فیلم بازی کنم، من در خودم بازیگری نمی بینم، اما حاضرم در مستند قهرمانی های پرسپولیس حضور داشته باشم.

فوتبالم را مدیون صمد مرفاوی هستم.

به غیر از بازی خودمان در بقیه بازی ها استقلال موفق باشد، همیشه کری خوانی وجود دارد. اکثرا رفقای صمیمی مان هستند، وریا غفوری، علی کریمی و …. رفیقم هستند.

فوتبالم را مدیون آقاصمد مرفاوی هستم. دست مرفاوی را می بوسم و مرسی از زحمتی که برای من کشید، با آقای قلعه نویی کار کردم و برایم زحمت کشیده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *