دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مهمترین خواص روغن خراطین و کاربردهای آن

  • ساناز براتی
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

روغن خراطین ترکیبی از گیاه و نوعی کرم خاکی می باشد که در کشور هند یافتو می شود. این روغن دارای خواص زیادی است که از مهمترین آنها حجم دهندگی و افزایش حجم اعضای مختلف بدن مثل سینه ها، لب ها، باسن، آلت تناسلی و برطرف کننده چین و چروک صورت می باشد.

سال های بسیاری است که از روغن خراطین در طب سنتی استفاده می شود. این روغن برگرفته از نسخه های قدیمی کتاب های معتبری مثل قانون از بوعلی سینا می باشد که از ترکیب گیاه و کرم خاکی تهیه می شود و کاملا گیاهی نیست اما کاملا طبیعی می باشد. برای آشنایی با خاصیت های این روغن همراه ما باشید.

آشنایی با خواص روغن خراطین

روغن خراطین نوعی روغن کاملا طبیعی است که از آن به منظور افزایش حجم و سایز قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. خواص متفاوت این روغن بر روی اعضای بدن شایعه نبوده و کاملا درست می باشد و از لحاظ علمی اثبات شده است. این روغن ترکیبی از گیاهان و روغن کرم ایزینفتیدا می باشد که این کرم از انواع کرم هایی است که در هند دیده می شود. کرم ایزینفتیدا دارای موادی در بدن خود می باشد که معروف به الانتئین هستند و باعث افزایش سایز و حجم اعضای بدن می شود.

خواص مختلف روغن خراطین بر بدن

ترکیبات روغن خراطین

ترکیبات این روغن شامل موارد زیر می شود:

  • الانتئین
  • پروتئین
  • کلاژن
  • امگا ۳، امگا ۶ و امگا ۹
  • گلیس
  • ویتامین E

انواع خصوصیات روغن خراطین

مکانیسم اثر

بعد از اینکه روغن خراطین را بر روی پوست خود بزنید، جذب قسمت مورد نظر شده و باعث می شود که گردش خون در قسمت مربوطه حدود ۱/۷۵ برابر بشتر شود. افزایش گردش خون عامل اصلی در افزایش سایز اعضای بدن می باشد و استفاده از این روغن کمک زیادی به افزایش حجم اعضای بدن در زنان و مردان می کند. در ادامه با خواص مختلف این روغن آشنا می شویم.

افزایش دهنده سایز و حجم اعضای بدن

یکی از مهمترین خواص روغن خراطین این است که می تواند حجم قسمت های مختلفی از بدن مثل لب ها، گونه، سینه و باسن در خانم ها و افزایش طول و قطر آلت تناسلی در مردان را افزایش دهد و در این مورد بسیار موثر می باشد.

روغن خراطین و خاصیت حجم دهی آن

  •  آرون گروپس

برطرف کننده گودی زیر چشم

از دیگر خاصیت های مهم روغن خراطین می توان به برطرف کنندگی گودی زیر چشم اشاره کرد. این روغن می تواند به خوبی گودی زیر چشم ها را محو نماید. برای برطرف کردن گودی زیر چشم، زیر چشم ها را با چند قطره روغن خراطین روزی یکبار ماساژ داده و نتایج آن را ببینید.

برطرف کننده خط اخم، خط خنده و چین و چروک پوست

روغن خراطین در حال حاضر در کرم های رفع چین و چروک استفاده می شود و از مواد اصلی استفاده شده در این کرم ها می باشد. همچنین این روغن باعث می شود تا پوست درخشنده و شفاف شود و پوستی نرم و لطیف را برای فرد به ارمغان می آورد. برای برطرف کردن چین و چروک و خط اخم یا خط خنده در صورت خود می توانید از روغن خراطین استفاده نمایید برای این منظور صورت خود را کاملا تمیز کرده و بشویید، بعد از خشک کردن پوست برای یک دقیقه قسمت مد نظر خود را با کمک انگشتان ماساژ داده تا کمی گرم شود (از حوله داغ نیز می توانید استفاده کنید)، اکنون چند قطره روغن خراطین را به محل مورد نظر خود بمالید و به صورت دورانی به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. به مدت دو هفته روزی یکبار این عمل را انجام دهید تا چروک هایتان محو شود.

آشنایی با خواص روغن خراطین

افزایش دهنده حجم بدن ورزشکاران

ورزشکاران می توانند در عوض استفاده از مکمل ها و داروهای شیمیایی مضر برای فرم دهی و افزایش حجم بدن خود از روغن خراطین استفاده کنند. این روش کاملا بی خطر بوده و بسیار طبیعی و تاثیر گذار است.

فرم دهی به بدن

از دیگر خواص روغن خراطین فرم دهی به اعضای بدن می باشد. بدن انسان به مرور زمان دچار افتادگی شده و شل می شود، برای پیشگیری و برطرف نمودن افتادگی اعضای بدن از روغن خراطین استفاده نمایید و تاثیرات شگفت انگیز آن را بعد از مدتی ببینید.

خواص و ویژگی های روغن خراطین

افزایش دهنده طول آلت جنسی در آقایان

در حالت کلی طول آلت جنسی در آقایان باید ۱۵ سانتی متر باشد اما برخی از افراد مایلند این میزان را افزایش دهند، که این موضوع با کمک روغن خراطین امکان پذیر می باشد. با استفاده از این روغن می توانید اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز گردانید. مردان برای افزایش طول آلت تناسلی از روش هایی مثل جراحی، وکیوم و … استفاده می کنند که ریسک پذیر بوده و خطراتی را به همراه دارد، اما باید بدانید که روغن خراطین کاملا بی خطر بوده و روشی کم هزینه تر و مطمئن تر می باشد. استفاده ۴۵ روزه از این روغن می تواند بین ۲ تا ۵ سانت افزایش سایز را به دنبال داشته باشد.

خصوصیات روغن خراطین و ویژگی های آن

تقویت کننده و افزایش دهنده حجم موها

یکی دیگر از خاصیت های روغن خراطین اصل بیشتر کردن رشد موها و کمک به تقویت آنها می باشد. برای استفاده از روغن باید کف سر را با استفاده از آن به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، این روش را به مدت یک ماه و دو بار در هفته انجام دهید تا نتیجه درست را بگیرید. ماساژ سر با روغن خراطین باعث می شود تا گردش خون در کف سر بیشتر شود و در نتیجه باعث تقویت موها و ریشه مو می شود.

میزان تاثیر روغن خراطین بر اعضای بدن

میزان تاثیر گذاری روغن خراطین بر اعضای بدن یکسان نمی باشد و با هم متفاوت است. قسمت هایی از بدن که بافت اسفنجی دارند و فرم گیری بیشتری دارند، این روغن تاثیر بیشتری بر آنها دارد. جاهایی مثل سینه ها، لب ها، باسن و اندام های تناسلی نقاطی هستند که این روغن بر روی آن تاثیر بیشتری دارند.

انواع خصوصیات مختلف روغن خراطین

عوارض روغن خراطین

در حالت کلی محصولاتی که به صورت طبیعی به دست می آیند و مواد شیمیایی در آنها وجود ندارد عوارض در پی نخواهند داشت. این روغن در صورتی که خورده نشود و وارد خون یا معده نگردد بی ضرر می باشد. استفاده موضعی از این روغن کاملا بی خطر می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *