دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

ساخت کاردستی با مقوا با ایده های جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

ایده ایی جدید و خلاقانه برای ساخت کاردستی با مقوا به همراه تصاویر مرحله به مرحله از آموزش ساخت این کاردستی کاربردی و زیبا که در ادامه میتوانید این آموزش تصویری جالب را به همراه نکات و توضیحات مراحل ساخت مشاهده کنید و با ابتکار و خلاقیت خود مدل های جدید و زیبایی از این نوع کاردستی تهیه کنید.

نحوه ساخت کاردستی به وسیله مقوا و کارتن جذابیت فوق العاده ایی دارد و میتواند کمک کند وسایل تزیینی و دکوری های مختلفی تهیه کنیم. کاردستی که امروز در نظر گرفتیم ساخت جعبه ایی رومیزی برای جمع آوری وسایل ریز است که میتوان آن را در سایزهای مختلف تهیه کرد و به عنوان دکوری استفاده کرد. این وسیله دست ساز کاربردی و جالب را میتوانید در رنگ بندی های مختلف تهیه و استفاده کرد. برای مشاهده آموزش تا پایان همراهم باشید.

آموزش ساخت کاردستی با مقوا و کارتن:

ساخت کاردستی با مقوا از آن دسته کارهای هنری جذابی است ک به دلیل فراهم بودن مواد اولیه و ابزار کار طرفداران بسیاری دارد و مطمئنا هر کدام از ما تجربه ساخت این نوع کاردستی را داریم. آموزش امروز مربوط می شود به ساخت نوعی جعبه رومیزی زیبا که کمک زیادی در اتاق خواب و آشپزخانه به ما میکند. برای تهیه آن نیاز به مقداری مقوای ضخیم و یا کارت داریم. ابتدا الگوهای زیر را روی مقوای مورد نظر بکشید و برش بزنید. برای برش های داخلی میتوانید از کاتر و یا تیغ استفاده کنید.

کاردستی با مقوا

در صورتی که رنگ مقوا یا کارتن را دوست ندارید و میخواهید آن را تغییر دهید میتوانید از انواع رنگ ها و اسپری های رنگ استفاده کنید، همچنین می توانید کاغذ سفید و یا کاغذ رنگی روی آن بچسبانید تا همه قسمت ها یکدست و مرتب شود.

کاردستی با مقوا

مرحله بعدی اتصال تکه ها به هم است تا فرم اصلی جعبه تهیه شود. قسمت های برش زده هر تکه از مقوا مکان مناسبی برای اتصال است اما برای اطمینان بیشتر می توانید از چسب در نقاط اتصال این کاردستی استفاده کنید.

ساخت کاردستی

  •  آرون گروپس

کاردستی با کاغذ

کاردستی جدید با مقوا

بعد از متصل کردن هر یک از اجزا به هم همانطور که قبلا بیان شد می توانید مقوا را رنگ بزنید تا جلوه کار بیشتر شود. برای ساخت این نوع کار دست ساز با مقوا استفاده از مقوای ضخیم و یا کارتن توصیه می شود تا جعبه شما مقاومت بیشتری داشته باشد.

ساخت کاردستی

کاردستی خلاقانه

در ادامه نمونه تکمیل شده جعبه رومیزی را مشاهده میکنید که به راحتی و با کمی ابتکار و خلاقیت تهیه شده است و البته این کاردستی زیبا در عین سادگی کاردبرهای فراوانی دارد.

کاردستی خلاقانه

کاردستی خلاقانه

مدل های کاردستی با مقوا

برای ساخت کاردستی به کمک کاغذ و مقوا ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد و شما می توانید وسایل تزیینی و کاربردی زیادی را به کمک مقوا و کاغذهای رنگی بسازید.

اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای ساخت کاردستی با شما همکاری کند بهتر است کاردستی های کودکانه را به کمک وی بسازید سپس از آن ها برای تزیین اتاق فرزند تان استفاده نمایید.

یکی از انواع کاردستی هایی که به کمک مقوا ساخته می شود خانه مقوایی می باشد و شما می توانید این خانه های تزیینی را در ابعاد کوچک و بزرگ بسازید همچنین به کمک مقوا می توانید صندوقچه و گل های مقوایی و … را بسازید.

آموزش ساخت کاردستی به کمک مقوا

کاردستی خانه

صندلی مقوایی

صندلی مقوایی

ساخت کاردستی با مقوا

کاردستی به کمک مقوا

خانه مقوایی

مدل خانه مقوایی

صندوقچه مقوایی

کاردستی مقوایی جالب

اسلحه مقوایی

کاردستی مقوایی زیبا

سبد مقوایی

سبد مقوایی

کاردستی تزیینی مقوایی

خانه مقوایی

جعبه مقوایی

جعبه مقوایی زیبا

مدل کاردستی مقوایی زیبا

کاردستی به کمک مقوا

کاردستی مقوایی زیبا

کاردستی مقوایی زیبا و فانتزی

ساخت خانه مقوایی

خانه مقوایی برای کودکان

این نوع کار دست ساز با مقوا را می توانید در سایزهای دلخواه و مناسب تهیه کنید و در نقاط مختلف منزل از آن استفاده کنید. برای آشنایی با نحوه ساختن وسایل دست ساز مختلف و همچنین مشاهده مدل های بیشتر از این نوع وسایل خلاقانه و زیبا می توانید سری به بخش هنر در خانه سایت بزنید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *