دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های آتلیه ای الهام طهموری و همسرش/عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۶ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

الهام طهموری بازیگر جوان و مطرح کشورمان، و بازیگر نقش میانسالی وارش می باشد که عکس های جدید و جالبی از او و همسرش و همچنین گفتگویشان با روزنامه ی هنرمند منتشر شد.

الهام طهموری بازیگر نقش وارش در سریال «وارش» به همراه همسرش (حامد احمد جو) با روزنامه ی هنرمند مصاحبه ای انجام داد که منتشر شد.

عکس های آتلیه ای الهام طهموری و همسرش/عکس

چه شد بازی در سریال وارش را قبول کردید؟

الهام طهموری: من با آقای تخشید در سریال پرستاران کار کرده بودم. آقای تخشید من را به این پروژه معرفی کردند، مثل بقیه صحبت هایی داشتم که این صحبت ها اصلا راجع به نقش نبود، ولی در جلسه های بعدی به من گفتند که می خواهیم سکانس هایی که مربوط به نقش اصلی می شود را بدهیم تا شما بخوانید، خواندم و خدا رو شکر قبول شد.

فکر می کردید تا این حد از این مجموعه استقبال شود؟

الهام طهموری: واقعا نه، فیلنامه را که می خواندم خیلی دوست داشتم، ولی باورم نمی شد تا این حد دوست داشته باشند.

گویا به موضوع سریال اعتراض کرده بودند و حتی حرف از جلوگیری از پخش آن شده بود.

الهام طهموری: حاشیه هایی بود که جلوی سریال را می گیرند، ولی به نظر من سوء تفاهم بود، به خاطر اینکه کمی باید زمان می برد که مشخص شود قهرمان داستان چه کسی است. در یکی دو قسمت اول اصلا قهرمان مشخص نشده بود و مردم به این نتیجه رسیده بودند که گیلانی ها قهرمانی ندارند، در صورتی که قهرمان آنها وارش بود. هم سیستانی ها قهرمان داشتند و هم گیلانی ها و وقتی که چند قسمت گذشت، این موضوع برطرف شد.

چه ویزگی هایی در یک نقش باعث می شود آن را انتخاب کنید؟

حامد احمدجو: مثلا همین سریال وارش به نظر من هم هنر نویسنده و هم اینکه برگرفته از یک رمان قدرتمند است آن را موفق کرده، یعنی در دل آن یک شخصیت پردازی وجود دارد که شخصیت پردازی این روزها خیلی باب سریال های ما نیست، همانطور که الهام گفت سریال های ما یک خط داستانی دارند، همان موقع می نویسند و به دست بازیگر می دهند، می گویند این را حفظ کنید و بگویید ولی این سریال را که نگاه می کنید می بینید چیزهایی گفته می شود که بعدا برای فهماندن شخصیت آن ماجرا استفاده می شود، در تئاتر این موضوع را می بینم ولی در تلویزیون یا در سینما این موضوع کمرنگ است و تا بر روی اساس یک ماجرای قدیمی یا رمان نباشد. این شخصیت ها شخصیت های قدرتمندی نیستند.

الهام طهموری: در تئاتر اگر نمایشنامه ها خارجی باشند، قدرتمند هستند. تئاترهای خوب را می گویم، چون تئاترهای بد هم داریم، فکر می کنم در تئاتر و سینما به آن بیشتر پرداخته می شود و نسبت به تلویزیون اصولی تر است.

حامد احمدجو: در تلویزیون از این موضوع سرسری می گذرند و حیف است. یکی از پوئن های مثبت همین سریال وارش این است که از این موضوع سرسری نگذشته، وقتی ما دیشب داشتیم با هم حرف می زدیم؛ می گفتیم یک داستان دراماتیک است که شخصیتی در این داستان نیست که آدم دوست نداشته باشد آن را بازی کند، همه آنها خوب هستند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

الهام طهموری: آدم دوست دارد جای یوسف باشد، جای جاوید، جای شکوفه، همه آنها جذاب هستند.

عکس های آتلیه ای الهام طهموری و همسرش/عکس

صحبت تئاتر شد، تئاتر کجای زندگی شماست؟

حامد احمدجو: تئاتر برای هر دو ما خیلی پر اهمیت است.

الهام طهموری: اصلا تئاتر باعث شد ما با هم آشنا شویم.

حامد احمدجو: دقیقا همینطور است، روی صحنه همدیگر را دیده ایم و وقتی روی صحنه می رویم، همدیگر را نقد می کنیم، این جذابیت های خصوصی تئاتر برای ما دونفر است، ولی اگر راجع به اصل آن صحبت کنیم؛ به نظر من تئاتر زندگی خیلی قوی ندارد چیز محکمی نیست که الان بشود به آن استناد کرد که تئاتری وجود دارد و برای خودش یک مقوله جداگانه است. الان تئاتر ویترینی است که آدم بتواند آنجا بازی کند تا بعد سینمایی یا سریال بازی کند و دستمزد بهتری بگیرد.

الهام طهموری: حالا من بیشتر در حوزه تصویر فعالیت کرده ام تا تئاتر، ولی فکر میکنم همان طور که در تلویزیون کار خوب نمی بینم، در تئاتر هم تعداد کار خوب خیلی کم است، من بیشتر از دیدن سریال یا سینما، از دیدن تئاتر لذت می برم، ولی واقعا تعداد تئاترهای خوب خیلی انگشت شمار شده است که آدم برود، ببیند و لذت ببرد.

به چه شکل در یک اجرای زنده آشنا شده اید؟

حامد احمدجو: ما هر دو اصفهانی هستیم. محیط سینمایی و تئاتری اصفهان به اندازه تهران وسیع نیست و آنجا خیلی همدیگر را می شناختیم؛ سر فیلم ها و اجراها همدیگر را می دیدیم، آنجا همدیگر را دیدیم و عاشق شدیم.

الهام طهموری: من بازی می کردم و برادر حامد آهنگساز اجرا بود، آنجا برادرش گفته بود نمی خواهی با الهام طهموری ازدواج کنی؟ حامد هم گفته بود بله؛ می خواهم ازدواج کنم.

علاقه مندی و تفریحات شما؟

حامد احمدجو: تفریح ما بیشتر تئاتر و سینماست. قبلا خانه ما نزدیک سینما فرهنگ بود و دائم به سینما می رفتیم.

الهام طهموری: از وقتی با هم آشنا شده ایم، خیلی وقت نکرده ایم تفریح کنیم و بیشتر سر کار بوده ایم، هنوز ماه عسل هم نرفته ایم.

حامد احمدجو: دقیقا ما ازدواج کردیم و فردای آنروز الهام سر فیلمبرداری وارش بود، دو سه روز مرخصی دادند، امد عروسی کرد و رفت. من باید برای ماه عسل می رفتم و پشت صحنه وارش او را می دیدم.

دوست دارید به شهرت برسید؟

حتمد احمد: به نظر من شهرت راه ما را هموارتر می کند و راخت تر می توانیم به دغدغه های هنری خودمان برسیم. اگر مشهور نباشیم، باید خیلی دست و پا بزنیم.

الهام طهموری: من دوست دارم هم مشهور باشم و هم محبوب.

دوست داشتید کجا و با چه شغلی متولد می شدید؟

الهام طهموری: هر جای دنیا پیش پدر و مادرم و بازیگر.

حامد احمدجو: هر جای دنیا که الهام باشد.

خط قرمزهای شما چیست؟

الهام طهموری: نمی دانم این خط قرمز به حساب می آید یا نه، ولی اینکه به عقب برگردم و در این شرایط قرار بگیرم که کار قبلی ام بهتر از کار الان من باشد، باید بازیگری را کنار بگذارم.

حامد احمدجو: هر چیزی که من را از انسان بودن دور کند، خط قرمز من است.

چند شخصیت که دوست ارید از نزدیک ببینید؟

حامد احمدجو: وودی آلن را دوست دارم از نزدیک ببینم، شهاب حسینی، خسرو شکیبایی،

الهام طهموری: بچه که بودم، علاقه من به بازیگری همزمان شد با فیلم های قرمز و طوطیا، بچه که بودم در یک روزنامه نوشته بود می توانید برای هنرمندان نامه بنویسید و من که ۸ – ۹ ساله بودم، نامه می نوشتم و می دادم برادرم برای من پست کند. همیشه آرزوی من این بود که فریبرز عرب نیا و هدیه تهرانی جواب نامه من را بدهند و آن دو نفر را ببینم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *