دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب آروغ از دیدگاه ۶ معبر متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۳ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با تعبیر خواب آروغ از دیدگاه معبران برجسته و مشهور در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

دیدن رویای آروغ زدن در خواب نشانه بیان کردن سخنی بی جا و نا به هنگام می باشد و اگر آروغ زدن در خواب به همراه غذا باشد نشانه این است که اجل بیننده رویا نزدیک می باشد.

تعبیر خواب آروغ زدن از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

آروغ زدن از دیدگاه معبران دارای تعابیری متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید رویای خود را تفسیر نمایید. در مطالب قبلی تعبیر رویای مدفوع و تعبیر رویای ادرار را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر رویای آروغ زدن در خدمت شما خواهیم بود.

تعبیر دیدن آروغ در عالم رویا

آروغ زدن از دیدگاه تعبیرگران مختلف دارای چه تعابیری می باشد ؟

۱. ابراهیم کرمانی

اگر فردی در خواب ببیند که آروغ می زند نشانه این است که بیننده رویا سخنی می گوید که وی از گفتن آن سخن ، حرمتی را بدست می آورد.

اگر فردی در خواب ببیند که آروغ می زند و طعمی از گلوی وی بیرون می آید نشانه این است که اجل بیننده رویا نزدیک می باشد.

۲. منوچهر مطیعی تهرانی

  •  آرون گروپس

اگر فردی در خواب ببیند که آروغ می زند و طعم دهانش بد مزه می شود نشانه این است که بیننده رویا در آینده ای نزدیک سخنی بیجا و نا به هنگام و بدون رعایت می زند همچنین ممکن است بیننده رویا زیان خود یا دیگران را بر زبان بیاورد که موجب افسردگی و شرمندگی او گردد.

تعبیر رویای آروغ در عالم خواب

۳. یونگ

اگر فردی در خواب ببیند که آروغ می زند بیانگر این است که از سمت ضمیر ناخودآگاه اش به وی هشداری داده می شود که تغییراتی را پیش بینی کند و این به معنای آن می باشد که هر چه بیننده رویا بزرگ تر شود تغییرات بیشتری در میزان آگاهی او ایجاد می شود.

شنیدن صدای آروغ در عالم رویا نشانه این است که بیننده خواب توانایی غلبه بر مشکلاتی را که بر سر راهش ایجاد می شود دارد.

تعبیر دیدن آروغ در عالم رویا

۴. منوچهر مطیعی تهرانی

اگر کسی ببیند که آروغ می زند و به جای گاز و باد از گلوی وی غذا بیرون می آید و در دهانش جای می گیرد تعبیر رویای وی نیکو نمی باشد و بهتر است بیننده رویا بعد از دیدن این خواب برای چند هفته از مسافرت و خارج شدن از شهر و دیارش خودداری نماید زیرا این حالت در خواب بیانگر فرا رسیدن اجل بیننده رویا می باشد.

۵. محمد بن سیرین 

اگر فردی در خواب ببیند که آروغ ترش و ناجوری می زند نشانه این است که بیننده رویا سخنی می گوید که از آن خطر و مضرت می بیند.

اگر فردی در خواب ببیند که آروغ وی همچون دود برمی آید نشانه این است که بیننده رویا سخنی نابجا می زند که از آن سخن وی را عیب می گویند و ملامت می کنند و سرانجام بیننده رویا از گفتن آن سخن پشیمان می شود.

تعبیر دیدن آروغ در رویا نشانه چیست ؟

۶. مطیعی تهرانی

اگر فردی در خواب ببیند ک آروغ می زند و دودی از گلویش بیرون می آید نشانه این است که بیننده رویا در آینده ای نزدیک سخنانی را می زند که باعث ایجاد ملامت وی می گردد و در نهایت این سخنان به ضرر وی تمام می شود که باعث سرزنش و شماتت او می گردد.

تعبیر رویای آروغ بیانگر چه چیزی می باشد ؟

در این بخش از تعبیر خواب مجله آرگا با تعبیر رویای آروغ زدن در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *