دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های کازابلانکا و جاذبه های گردشگری و توریستی این منطقه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

کازابلانکا یکی از شهرهای محبوب و مشهور در مراک است دیدنی های این شهر از جذابیت زیادی برخوردار هستند بیشتر بناهای موجود در این منطقه تاریخی هستند و از جذابیت تاریخی برای گردشگران برخوردار می باشند. از جاذبه های این شهر می توان به کلیسای قلب مقدس اشاره کرد که در سال ۱۹۳۰ ساخته شده است.

کازابلانکا در کنار قدرت اقتصادی که دارد از ارزش توریستی زیادی برخوردار می باشد و این روزها یکی از مهم ترین قطب های گردشگری در مراکش محسوب می شود بسیاری از گردشگران هر ساله به این منطقه سفر می کنند و تجربه های خاطره انگیزی از سفر خود به این شهر دارند. خیلی از گردشگران با سفر به کشور مراکش دوست دارند تا زاز جاذبه های متعددی دیدن کنند و بسیاری از آن ها برای سفر خود به این کشور شهر کازابلانکا را انتخاب می کنند و دلیل این انتخاب تنوع جاذبه ها و محبوبیت این شهر است.

قدرت توریستی کازابلانکا بسیار بالا است از سویی قدرت اقتصادی این منطقه موجب شده است تا رشد اقتصادی آن دو  چندان شود و اهمیت آن در مراکش رو به افزایش باشد. جاذبه هایی که در این شهر می توانید مشاهده کنید بسیار زیبا هستند و توجه گردشگران زیادی را هر ساله بع خود جذب می کنند شما علاقه مندان به محض اینکه وارد شهر شدید می توانید رنگ و بویی متنوع و مدرن را در این منطقه مشاهده کنید. معماری های بیشتر این بناها مدرن و به روز است و نظیر آن را در کمتر جایی از دنیا می توانید مشاهده کنید زیبایی های این شهر جدای از جاذبه های طبیعی آن در جاذبه های تاریخی نیز دیده می شوند شما علاقه مندان نیز در ادامه می توانید با جاذبه های بیشتری از این شهر آشنا شوید.

آشنایی با جاذبه ها و دیدنی های کازابلانکا:

خیلی از گردشگران و مسافران هر ساله به شهر کازابلانکا سفر می کنند این شهر یکی از مهمترین شهرهای مراکش به شمار می آید خیلی از افراد دوست دارند تجربه سفر به این منطقه توریستی از دنیا را داشته باشند. این منطقه رنگ و بویی اروپا دارد به همین خاطر گردشگران ایرانی زیادی از آن بازدید می کنند قدرت اقتصادی این منطقه روز به روز در حال افزایش است سبک های معماری که در این بنا وجود دارند مدرن و زیبا است و اغلب گردشگران از آن با عنوان یک شهر شیک و پر جاذبه یاد می کنند.

 

این شهر از مهم ترین جاذبه های مراکش محسوب می شود خیلی از گردشگران در سفر به مراکش می توانند در هتل های لوکس و لاکچری اقامت می کنند که شما علاقه مندان نیز می توانید در لینک با زیباترین تصاویر جالب هتلی لوکس در مراکش آشنا شوید.

منطقه مدینا:

این منطقه یکی از دیدنی های کازابلانکا محسوب می شود یک منطقه قدیمی و تاریخی که با وجود کوچه پس کوچه های قدیمی خود شناخته شده است و از جذابیت زیادی برخوردار می باشد کوچه های این منطقه کوچه هایی هزارتویی است این منطقه محلی برای رفت و آمد تاجران است و با ورود به آن شاهد مغازه ها و فروشگاه های متعددی هستید که از جذابیت زیادی برخوردار می باشند. مردمان این منطقه افرادی خون گرم و با فرهنگ و تمدنی خاص هستند شلوغی این منطقه همچنان آن را سرسزنده کرده است و به یکی از مناطق پر رفت و آمد تبدیل کرده است. بنابراین با سفر به مدینا می توانید از چشم اندازهای زیادی دیدن کنید و تجربه ای متفاوت از سفر خود داشته باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زیبایی کازابلانکا

کورنیش:

در کازابلانکا مناطق ساحلی جذاب و زیبایی وجود دارند یکی از مهم ترین دیدنی های کازابلانکا و مناطق ساحلی کورنیش است این منطقه تفریحی مهم و پر جاذبه ویژه افراد به خصوصی است با ورود به این منطقه مردمانی متفاوت و خاص را مشاهده می کنید که دیدن سبک زندگی آن ها برای شما جالب خواهد بود. در این خط ساحلی رستوران ها و هتل های مختلفی وجود دارند که بسیار لوکس و شیک هستند و محلی برای گشت و گزار گردشگران می باشند. امکانات رفاهی و تفریحات ساحلی که برای گردشگران در این منطقه ارائه می شود بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند.

دیدنی های کازابلانکا

میدان محمد:

این میدان یکی دیگر از دیدنی های کازابلانکا است مهم ترین ساختمان های مرکزی و اداری در اطراف این میدان واقع شده اند اداره پست، دادگستری، اداره دولتی و بانک از مهم ترین اداراتی هستند که در این میدان قرار گرفته اند. یکی از جذابیت های مهم در این میدان فواره های مرکزی است این منطقه با استفاده از باغ های مختلف تزیین شده است چشم انداز این منطقه در غروب نیز بسیار جذاب و تماشایی است.

مکان های کازابلانکا

بازار مرکزی کازابلانکا:

از دیگر مناطق زیبا و تماشایی که می توانید در کازابلانکا از آن دیدن کنید بازار مرکزی است این بازار محلی گردشگری برای توریست ها و علاقه مندان ایرانی است این بازار در مرکز و قلب شهر واقع شده است این منطقه بهترین جا برای گشت و گزار و خرید کردن است این بازار یکی از مهمترین دیدنی های کازابلانکا است. خرید و فروش های محلی که در این بازار رو می دهد بسیار مهم و رو به افزایش است بسیاری از کالاها در این مناطق کالاهای بومی و محلی هستند. در این بازار می توانید محصولاتی همچون انواع کفش و صندلی ها را خریداری کنید کوله ها و کیف های دست دوزی که نقش و نگارهای زیبایی دارند در این بازار توجه هر کسی را به خود جلب می کند. بسیاری از نقش و نگارهایی که بر روی این اشیا حکاکی می شود زیبا و پر جاذبه هستند خیلی از توریست ها و علاقه مندان در این فروشگاه ها سوغاتی های جذابی خریداری می کنند.

بازار کازابلانکا

مکان های دیدنی مراکش از جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار است یکی از مهمترین مناطق دیدنی در مراکش نیز شهر کازابلانکا است که در این بخش با جاذبه های مهم این شهر آشنا شدید. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی است از مهم ترین بناهای تاریخی در این شهر نیز می توان به مسجد حسن اشاره کرد این مسجد در خط ساحلی قرار گرفته است و از جمله بزرگ ترین بناهای تاریخی محسوب می شود. این مسجد در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است و دارای ۲۰۰ متر ارتفاع است این مجموعه فرهنگی تاریخی از ارزش بالایی برخوردار است و معماری بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد. با سفر به این منطقه می توانید فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این منطقه را از نزدیک ببینید و از با آشنا شوید که اطلاعات جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *