دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با ۱۱ مدل موی باب در استایل های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۴ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل موی باب مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مو باب که به برش بلانت نیز معروف می باشد از انواع مدل موهای ساده است که برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود این مدل کوتاهی همچنین برای افرادی که دارای موهای صاف هستند مناسب تر می باشد ولی خانم ها با موهای مجعد نیز می توانند از آن برای کوتاه کردن موهای خود استفاده نمایند.

مدل موی باب با جدیدترین متدها

کوتاهی مو باب در انواع مدل های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سن و جنس موهایتان از بین آن ها مدل مویی زیبا و خاص را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی انواع این مدل کوتاهی خواهیم پرداخت همچنین مدل هایی از کوتاهی مو باب را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل موی باب

معرفی انواع مدل مو باب

مدل مو باب مانند مدل مو پیکسی دارای مدل هایی متنوع می باشد که بهتر است شما قبل از انتخاب این کوتاهی مو ابتدا با مدل های مختلف آن آشنا شوید سپس از بین آن ها مدلی مناسب و ایده آل را انتخاب نمایید.

مدل مو زنانه و دخترانه

۱. مو کوتاه باب

این مدل مو دارای مدل هایی متنوع و شیکی است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایلی جذاب داشته باشید می توانید از این مدل کوتاهی استفاده نمایید همچنین مدل مو باب کوتاه برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مدل مو کوتاه باب

  •  آرون گروپس

۲. مو بلند باب

مو باب بلند از انواع مدل های جذاب و خاص است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مدل موهایی متفاوت داشته باشید بهتر است از این کوتاهی مو استفاده نمایید.

مدل مو باب بلند

۳. مو باب زاویه دار

این مدل مو در یک سمت برش های کوتاه و بلندی را ایجاد می نماید همچنین در این مدل لایه های پف دار در قسمت پشت موها هستند و لایه های خرد و زاویه دار نیز در جلوی موها به چشم می خورند. اگر شما از این مدل برای کوتاهی مو خود قصد دارید استفاده نمایید می توانید آن را به صورت های مختلفی حالت دهید همچنین لایه های مو را می توانید به صورت گرد و تیز یا زاویه دار کوتاه نمایید.

مدل مو باب زاویه دار می تواند به صورت پریشان و نامرتب یا به صورت صاف و مرتب باشد.

مدل مو باب زاویه دار

۴. مو باب یکطرفه

مدل مو باب یکطرفه از انواع مدل کوتاهی موی راحت و بدون نقص می باشد همچنین این مدل کوتاهی امروزه در بین دختران و خانم های جوان طرفداران زیادی را پیدا کرده است و شما می توانید برای شرکت در مراسم رسمی به کمک این مدل ، موهایتان را کوتاه نمایید سپس موها را به صورت فر یا لخت حالت دهید.

مدل موی زنانه

۵. مو باب پیکسی

این مدل دارای لایه های زیادی است به همین دلیل به صورت سه بعدی به نظر می رسد همچنین مدل مو باب پیکسی به دلیل انعطاف پذیری که دارد به یکی از انواع مدل موهای پرطرفدار تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید مدل مویی بی نظیر و متفاوت داشته باشید بهتر است این کوتاهی مو را انتخاب نمایید.

مدل مو باب یکطرفه

۶. مو باب با رنگ بلوند

اگر رنگ موهای شما بلوند است و تمایل دارید برای فصل تابستان موهای خود را کوتاه نمایید می توانید از کوتاهی مو باب استفاده نمایید.

مدل مو پیکسی باب

۷. مو باب مواج و لایه دار

 گر شما تمایل دارید حجم موهایتان بیشتر به نظر برسد بهتر است از این کوتاهی مو ایده بگیرید.

مدل مو باب مواج

۸. مو باب نامتقارن

موی باب نامتقارن برای خانم ها در سنین مختلف مناسب می باشد و می تواند زیبایی ظاهری را افزایش دهد.

موی باب نامتقارن

۹. مو باب فانتزی 

این مدل مو در بین دختران جوان طرفداران زیادی را دارد و شما می توانید به کمک رنگ موهای فانتزی زیبایی آن را چند برابر نمایید.

مدل مو باب فانتزی

۱۰. مو باب چتری

کوتاهی مو به صورت باب چتری زیبایی و جذابیت خاصی دارد و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید می توانید از این مدل برای کوتاه کردن موهای خود استفاده نمایید.

مدل موی باب چتری

۱۱. مو باب لیر

در این مدل کوتاهی ، موها به صورت لایه لایه کوتاه می شوند همچنین موها به شکل لایه های کوتاه و بلند خرد می گردند و شما می توانید به کمک این مدل جذابیت موهای خود را تکمیل نمایید.

مدل مو باب لیر

مدل مو باب زنانه و دخترانه

تاثیر مدل مو روی زیبای و جذابیت ظاهری خانم ها را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل موی خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا تغییرات مثبتی در ظاهرتان ایجاد شود و علاوه بر این عیب های موجود در صورت شما کمتر به نظر برسد.

همانطور که در این مطلب ذکر شد کوتاهی مو باب دارای مدل هایی متنوع می باشد که هر یک از آن ها می توانند برای خانم ها با فرم صورت مختلفی مناسب باشند.

توجه داشته باشید که قبل از انتخاب این مدل کوتاهی مو بهتر است از مطابقت و همخوانی آن با ویژگی های ظاهری خود مطمئن شوید زیرا اگر مدل مو انتخابی متناسب با فرم صورت و ویژگی های ظاهری نباشد ظاهر شما نامطلوب به نظر خواهد رسید.

مدل مو باب زاویه دار

کوتاهی موی زنانه

مدل مو زیبا باب

مدل موی زنانه زیبا

مدل مو زیبا زنانه

مدل مو زنانه کوتاه

مدل کوتاهی موی زنانه

کوتاهی موی زنانه

مدل مو دخترانه فانتزی

مدل موی دخترانه

مدل مو باب بلوند

کوتاهی موی باب

مدل موی دخترانه

موی لیر باب

مدل موی دخترانه باب

مدل کوتاهی موی دخترانه

مدل موی زنانه

مدل کوتاهی موی زنانه

کوتاهی موی زنانه

مدل مو کوتاه دخترانه

مدل مو باب

کوتاهی موی زنانه

مدل مو زنانه زیبا

کوتاهی موی زنانه با جدیدترین متدها

مدل مو زیبا و کوتاه زنانه

مدل کوتاهی موی زنانه

کوتاهی مو زنانه

مدل مو دخترانه فانتزی

مدل مو دخترانه باب

مدل مو چتری دخترانه باب

مدل مو زنانه باب

مدل موی زنانه کوتاه

مدل مو زنانه باب

مدل کوتاهی مو

مدل مو زنانه

مدل موی جدید زنانه

کوتاهی موی زنانه

کوتاهی موی زنانه

مدل موی کوتاه

مدل مو فانتزی

مدل مو ساده زنانه

مدل مو شیک زنانه

مدل مو لیر باب

مدل مو جدید زنانه و دخترانه

مدل مو باب

کوتاهی موی باب مخصوص خانم ها

کوتاهی مو باب

مدل موی باب جذاب

مدل مو کوتاه زنانه

مدل موی زیبا و ساده

مدل مو شیک زنانه

مدل مو شیک

مدل موی باب ساده

مدل موی باب مخصوص خانم های جذاب

مدل مو زنانه باب

مدل مو زنانه خاص

مدل موی زنانه باب

مدل مو نیمه کوتاه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به چند ۴۲ موی باب جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کوتاهی موی بی نظیر و جذابی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *