دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی تک آستین با انواع طرح های زیبا مناسب خانم های جوان

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی تک آستین با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی تک آستین از انواع طرح های شیک و متفاوت است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس استایل و تیپی خاص داشته باشید بهتر است این طرح پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی تک آستین زنانه و دخترانه

لباس مجلسی یکی از پرکاربردترین لباس ها برای خانم ها به شمار می رود که در انواع طرح های بدون آستین و آستین دار و دکلته و تک آستین و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها پیراهن مجلسی با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

لباس مجلسی تک آستین

طرح های پیراهن مجلسی تک آستین کوتاه و بلند

طرح و رنگ پیراهن مجلسی اگر بدرستی انتخاب شود فرم اندام خانم ها بدون نقص به نظر می رسد و علاوه بر این تغییرات مثبتی در استایل آن ها ایجاد می گردد.

پیراهن مجلسی تک آستین به صورتی دوخته می شود که یک طرف پیراهن دارای آستینی بلند یا سه ربع می باشد همچنین طرف دیگر پیراهن از قسمت یقه به صورت باز و فاقد آستین است. این پیراهن مجلسی همچنین در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود که انتخاب اندازه قد پیراهن به اندازه قد خانم ها بستگی دارد.

لباس مجلسی تک آستین در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری آراسته و ساده داشته باشید بهتر است لباس مجلسی ساده تک آستین را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس مجلسی های کار شده و طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این طرح پیراهن ها برای خانم های امروزی و خوش سلیقه انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس مجلسی زیبا و شیک

پیراهن مجلسی تک آستین شیک

پیراهن مجلسی سبز

مدل لباس تک آستین

پیراهن تک آستین دخترانه

لباس مخمل تک آستین

مدل لباس مجلسی شیک

پیراهن تک آستین زیبا

لباس مجلسی کار شده

پیراهن مخمل تک آستین شیک

مدل لباس مجلسی تک آستین آبی

لباس مجلسی آبی تک آستین

لباس مجلسی طرح دار

پیراهن طرح دار و تک آستین

مدل لباس بلند تک آستین

پیراهن بلند تک آستین

مدل لباس مجلسی بلند و شیک

مدل لباس مجلسی شیک زنانه

برای دوخت پیراهن مجلسی تک آستین از انواع رنگ های تیره و روشن استفاده می شود همچنین در دوخت این لباس ها پارچه های مختلف نظیر حریر و ساتن و گیپور و … به چشم می خورند.

اگر تمایل دارید لباس تک آستین را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است از جواهرات زیبایی نظیر گردنبند و گوشواره استفاده نمایید زیرا قسمت یقه این لباس ها باز است همچنین لباس تک آستین را می توانید به همراه کفش پاشنه بلند بپوشید و جذابیت استایل خود را چند برابر کنید.

مدل پیراهن مجلسی تک آستین برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین اگر فرم اندام شما چاق است ولی قسمت بالاتنه تان متناسب و ایده آل است می توانید این طرح پیراهن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی طرح دار

پیراهن مجلسی طرح دار

لباس مجلسی زنانه

پیراهن ساده و تک آستین

مدل لباس مجلسی طرح دار و تک آستین

لباس مجلسی طرح دار و زیبا

مدل پیراهن مجلسی شیک

لباس مجلسی بلند زنانه

مدل لباس مجلسی بلند و تک آستین

مدل لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی قرمز

مدل لباس مجلسی یک طرفه

مدل لباس مجلسی سفید

لباس مجلسی کوتاه یک طرفه

لباس مجلسی طرح دار

پیراهن طرح دار و شیک مجلسی

لباس مجلسی مشکی و تک آستین

لباس مجلسی دخترانه

  مدل پیراهن مجلسی ساده

پیراهن مجلسی یک طرفه با طراحی متنوع

امروزه انواع مدل پیراهن و لباس زنانه و دخترانه با طرحهای متنوع و مطابق مد روز طراحی و دوخته می شوند که هر کسی می تواند مطابق سلیقه، مکانی که در آنجا حضور پیدا می کند و نیز با توجه به فرم بدن و استایلش بهترین پوشش را انتخاب و استفاده نماید، لباس مجلسی یک طرفه و تک آستین از جمله پیراهن های مجلسی است که مورد توجه بسیاری از خانم ها می باشند و استفاده از آنها برای سنین مختلف نیز کاربرد دارد، در ادامه تصاویری از انواع پیراهن مجلسی یک طرفه قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل پیراهن مجلسی تک آستین کوتاه

پیراهن های مجلسی یک طرفه می توانند ظاهری آراسته و زیبا به شما ببخشند و همانطور که گفتیم این نوع طراحی لباس برای افراد در سنین مختلف مناسب می باشد، حال در صورتی که تمایل دارید فرم اندام شما با پیراهن مجلسی یک طرفه که انتخاب کرده اید، شیک و جذاب به نظر رسد، می توانید آن را با کفش یا صندل پاشنه بلند بپوشید، استفاده از اکسسوری ها و مدل مو نیز به هنگام پوشیدن مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه یک طرفه از اهمیت زیادی برخوردار است، مثلا استفاده از گردنبند بلند برای این نوع پوشش مناسب نیست و می تواند زیبایی یقه پیراهن را از بین ببرد و گردنبند های کوتاه برای این منظور انتخاب بهتری هستند، در اینجا می توانید از مدلهای مختلف پیراهن مجلسی یک طرفه و شیک دیدن کنید.

انواع پیراهن مجلسی یک طرفه مدل شیک پیراهن مجلسی تک آستین مدل زیبای پیراهن مجلسی تک آستین تصاویر پیراهن مجلسی یک طرفه مدل جدید پیراهن مجلسی تک آستین مدل پیراهن مجلسی تک آستین زنانه مدل لباس مجلسی تک آستین کوتاه مدل پیراهن مجلسی تک آستین جذاب زیباترین مدل لباس مجلسی تک آستین مدل پیراهن مجلسی تک آستین جدید مدل پیراهن مجلسی تک آستین شیک مدل پیراهن مجلسی تک آستین زیبا مدل پیراهن مجلسی تک آستین جدیدترین مدل لباس مجلسی تک آستین

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل لباس مجلسی تک آستین جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پیراهن مجلسی شیک و خاصی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *