دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن زنانه بلند با ۲۴ استایل جدید و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پیراهن زنانه بلند با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

پیراهن های بلند امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند همچنین این لباس ها به صورت مدل های متنوعی دوخته می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها ، پیراهن با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل پیراهن زنانه بلند و شیک

پیراهن یکی از کاربردی ترین لباس ها برای خانم ها در رده سنی مختلف به شمار می رود و شما می توانید از پیراهن ها در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید. در ادامه طرح هایی از پیراهن بلند مخصوص خانم های شیک پوش و خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پیراهن مجلسی زنانه

طرح های پیراهن بلند برای خانم های مشکل پسند

پیراهن مجلسی بلند در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشد همچنین پیراهن ها به صورت آستین دار و دکلته و بدون آستین دوخته می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها طرح پیراهن دلخواه تان را انتخاب نمایید.

پیراهن های ساده برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی ساده و در عین حال رسمی داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. پیراهن های طرح دار و کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید در مجالس ظاهری ایده آل و امروزی تر داشته باشید بهتر است این طرح ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

در دوخت برخی از پیراهن های زنانه از ترکیب دو پارچه ساده و طرح دار استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید استایل تان یکنواخت به نظر نرسد می توانید از این پیراهن ها در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

مدل پیراهن بلند زنانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پیراهن زنانه سبز

مدل پیراهن بلند زنانه با طرح ساده

پیراهن بلند و شیک زنانه

مدل پیراهن زنانه آستین دار

پیراهن مجلسی آستین دار

پیراهن زنانه شیک و جدید

لباس مجلسی دکلته و شیک

مدل پیراهن زنانه ابی کلاسیک

لباس مجلسی زیبا

مدل لباس مجلسی بلند

پیراهن زنانه آبی روشن

لباس مجلسی شیک زنانه

مدل پیراهن شیک و خاص زنانه

طرح پیراهن زنانه

پیراهن گیپور مجلسی

مدل لباس مجلسی زنانه

پیراهن زنانه شیک و مجلسی

لباس مجلسی ساده زنانه

لباس مجلسی ساده مخصوص خانم های جذاب

اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس تیپی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است در صورت پوشیدن پیراهن بلند در انتخاب اکسسوری ها و مدل کیف و کفش تان حساسیت لازم را به خرج دهید. اگر پیراهنی را که برای پوشیدن انتخاب کرده اید ساده است می توانید با انتخاب اکسسوری های طرح دار جذابیت ظاهری خود را تکمیل کنید همچنین بهتر است به همراه پوشیدن پیراهن های طرح دار و گلدار از اکسسوری های ساده استفاده نمایید تا ظاهرتان شلوغ به نظر نرسد.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس مجلسی بلند زنانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس مجلسی را با توجه به رنگ پوست و رنگ موها و رنگ هایی که در آرایش چهره خود استفاده کرده اید انتخاب نمایید.

لباس مجلسی پوشیده زنانه

لباس مجلسی ساده

لباس مجلسی آستین دار زنانه

پیراهن مجلسی پوشیده زنانه

لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی طرح دار

طرح پیراهن مجلسی

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس طرح دار زنانه

پیراهن مجلسی کار شده

پیراهن زنانه شیک

لباس مجلسی ساده شیک

لباس مجلسی قرمز زنانه

پیراهن مجلسی آستین دار

لباس مجلسی آبی زنانه

لباس مجلسی دکلته زنانه

لباس مجلسی طرح دار زنانه

پیراهن مجلسی طرح دار و شیک

لباس مجلسی بلند زنانه

لباس مجلسی رنگ تیره

لباس مجلسی زنانه شیک

مدل لباس مجلسی خاص زنانه

مدل پیراهن زنانه بلند با طرح ساده

پیراهن بلند مجلسی

در این مطلب توجه شما را به چند مدل پیراهن بلند زنانه جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباسی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *