دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل تاتو خط چشم زنانه و دخترانه با متدهای جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل تاتو خط چشم زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

تاتوی خط چشم به خط نازکی گفته می شود که در بالای مژه ها کشیده می شود و در انواع مدل های مختلف نظیر پهن و باریک و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از بین آن ها ، خط چشمی زیبا و شیک را برای کشیدن انتخاب نمایید.

مدل تاتو خط چشم زنانه و دخترانه

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند برای راحت شدن از مراحل آرایش چشم ، تاتوی خط چشم بدون نقص و زیبایی را در بالای خط مژه های خود ایجاد نمایند و اگر شما نیز تمایل دارید همیشه چشم هایتان میکاپ داشته باشد می توانید از این روش استفاده نمایید. در مطالب قبلی مدل های تاتوی ابرو و تاتوی روی دست و هاشور ابرو را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از تاتوی خط چشم را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل خط چشم

تاتوی خط چشم با جدیدترین متدها

مدل تاتوی خط چشم بهتر است با توجه به فرم چشم ها انتخاب شود تا بعد از کشیدن خط چشم عیب های موجود در فرم چشم های شما کمتر به نظر برسد.

اگر چشم های درشتی دارید بهتر است از مدل تاتوی خط چشم پهن استفاده نمایید تا چشم هایتان جذاب تر به نظر برسد. اگر تمایل دارید چشمان شما کوچک و گردتر به نظر برسند می توانید از تاتوی خط مژه که در قسمت داخلی چشم ها کشیده می شود استفاده کنید.

تاتوی خط چشم باریک برای افراد با چشمان گود انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و این مدل خط چشم می تواند باعث جذابیت بیشتر چشم های شما شود.

اگر چشم هایتان از حدقه بیرون زده بهتر است از مدل خط چشم پهن استفاده کنید زیرا این مدل ها باعث می شوند تا چشم ها خوش فرم و بدون نقص به نظر برسند.

  •  آرون گروپس

تاتوی خط چشم

خط چشم ساده

مدل تاتو خط چشم زنانه

مدل خط چشم برای چشم های ریز

  خط چشم باریک

مدل خط چشم دخترانه

مدل تاتو خط چشم شیک

خط چشم باریک و زیبا

تاتوی خط چشم

خط چشم زنانه

خط چشم دنباله کوتاه

مدل خط چشم مجلسی

تاتو خط چشم زنانه

مدل خط چشم زنانه

مدل خط چشم نازک

خط چشم مخصوص چشم های ریز

تاتو زیبا خط چشم

خط چشم ساده و زیبا

تاتو خط چشم پهن

مدل تاتوی خط چشم

تاتو خط چشم زیبا و شیک

تاتو خط چشم زنانه

خط چشم باریک

مدل خط چشم زیبا

خط چشم باریک

تاتوی خط چشم جذاب و زیبا

اگر چشم های شما ریز است می توانید برای درشت تر به نظر رسیدن آن ها در قسمت بالا و پایین چشم ها خط چشم را تاتو کنید که در این صورت چشم هایتان درشت و جذاب تر به نظر می رسند.

اگر چشم های شما دارای فاصله زیادی می باشد بهتر است از خط چشم های گوشه دار ایده بگیرید زیرا این کار باعث می شود تا فاصله بین چشم هایتان کمتر به نظر برسد.

اگر چشم های شما نزدیک به یکدیگر می باشد بهتر است تاتوی خط چشم را از وسط چشم ها آغاز کنید تا فاصله بین چشم ها بیشتر به نظر برسد.

اگر چشم های گردی دارید باید کشیدن تاتوی خط چشم به صورتی باشد که در نیمه ابتدایی چشم ها خطی باریک کشیده شود و به مرور خط چشم پهن شود همچنین بهتر است در قسمت گوشه خارجی چشم ها خط چشم به صورت کشیده تر باشد تا گردی چشم ها کمتر به نظر برسد.

تاتو خط چشم زیبا و جدید

تاتوی زیبا خط چشم

تاتوی خط چشم زیبا و شیک

خط چشم زیبا و ساده

خط چشم زنانه

تاتوی زیبا مخصوص چشم ها

تاتو خط چشم ساده

مدل تاتو خط چشم برای خانم های جذاب

تاتوی خط چشم زیبا و جدید

خط چشم ساده و زیبا

خط چشم

مدل تاتوی خط چشم

خط چشم زیبا و جدید

تاتوی ساده خط چشم

خط چشم دخترانه

خط چشم دخترانه زیبا

خط چشم کوتاه

خط چشم زنانه شیک و جذاب

خط چشم زنانه

مدل خط چشم جذاب

تاتو خط چشم دخترانه

خط چشم دخترانه ساده

تاتو خط چشم زیبا و جدید

خط چشم جدید

تاتو خط چشم ساده

خط چشم ساده و خاص زنانه

مدل خط چشم زیبا و شیک

تاتو خط چشم ساده برای خانم های جوان

در این مطلب تصاویری از انواع مدل تاتو خط چشم با جدیدترین متدها را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها خط چشمی خاص و بی نظیر را برای کشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *