دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی گیتی خامنه و آشنایی بیشتر با وی + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله آرگا، بیوگرافی گیتی خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوانِ شبکه یک سیما بود، همراه با تصاویر زیبا و جدید وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد

گیتی خامنه با نام اصلی گیتی خامنه ای مجری برنامه کودک و نوجوان دوست داشتنی و با استعداد شبکه یک سیما بود. ایشان فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز نمودند و تا سال ۱۳۷۰ در این عرصه فعالیت نمودند و سپس بعد ۱۵ سال همکاری در سازمان صدا و سیما، به خارج از ایران سفر کردند. برای آشنایی بیشتر با زندگینامه گیتی خامنه ای و تصاویر جدید وی تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی گیتی خامنه همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

گیتی خامنه ای مجری و گوینده محبوب و مشهور تلویزیون و برنامه کودک و نوجوان دهه شصت و هفتاد متولد ۱۳۴۳ که هم اکنون وی ۵۶ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک کارشناسی رشته هنر با گرایش کارگردانی سینما و تلویزیون و فوق لیسانس تهیه کنندگی، ادبیات نمایشی و روانشناسی از دانشگاه نورتریج کالیفرنیا می باشد. خوب است بدانید که وی در یکی از مدارس کالیفرنیای شمالی زبان فارسی و هنر را تدریس می کرد.

عکس+ بیوگرافی گیتی خامنه

وی بعد از اینکه وارد دانشگاه شد، ابتدا رشته تحصیلی اش را با زبان خارجه شروع کرد. اما بعدا به دلیل علاقه نداشتن تغیر رشته دادند و به رشته هنر و گرایش کارگردانی سینما و تلویزویون پرداخت و بعد از گرفتن مدرک کارشناسی اش به ساخت فیلم های کوتاه و نیمه بلند درباره کودک پرداخت. داستان ها، مقالات و اشعار زیبا وی در زمینه کودک و نوجوان در مجلات همزمان به چاپ می رسیدند. خانم خامنه ای یکی از عضو های انجمن شاعران حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بود.

زندگینامه خواندنی گیتی خامنه

عکس جدید گیتی خامنه مجری دوست داشتنی و محبوب ایرانی

زندگینامه جالب و جذاب گیتی خامنه

  •  آرون گروپس

عکس گیتی خامنه در یکی از برنامه های تلویزیونی به عنوان مجری

زندگینامه زیبا و خواندنی گیتی خامنه

عکس دونفره گیتی خامنه و سارا روستاپور

زندگینامه کامل گیتی خامنه

سپس وی همزمان نقش دستیار کارگردان در فیلم سینمایی “تپش سایه دوست” را بر عهده داشت و کار رادیویی “هبوط” و همچنین نویسندگی و کارگردانی انیمشن عبور، انیمیشن نوبت پنجره هاست، پکسیلیشن نیمه تمام شهر آیینه و فیلم تلفیقی داشتنی از کار های دوران تحصیلی گیتی خامنه محسوب می شود. وی با فیلم “از چرخه تا راین” وارد حوزه صدا پیشگی شد و پس از آن وی چندین همکاری با حوزه هنری وزارت در رابطه با بازبینی و انتخاب فیلم های کودک و فیلم های مستند همکاری می نمود.

عکس جذاب و دیدنی گیتی خامنه

البوم زیبا و جذاب گیتی خامنه

بیوگرافی گیتی خامنه + عکس جذاب و دیدنی

عکس متفاوت گیتی خامنه

تاریخچه زندگی گیتی خامنه

عکس و بیوگرافی گیتی خامنه

عکس شخصی + بیوگرافی گیتی خامنه

گیتی خامنه یکی از مجریان حرفه ای و معروف تلویزیون که از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۷۰ یک روز در میان مهمان خانه ها بود و کودکان و نوجوانان دهه شصت بسیاری از برنامه های وی را دنبال می کردند. تا اینکه در سال ۱۳۷۳ در سن ۳۰ سالگی برای ادامه تحصیل به خارج از ایران سفر کردند . بعد اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته دراما از دانشگاه نورتریج کالیفرنیا، دوره فشرده رشته تهیه کنندگی برای انیمیشن را از دانشگاه UCLI به اتمام رساند و سپس حدود سه سال در مرکز بهزیستی بورلی هیلز دوره های روانشناسی را گذراند. گیتی در آمریکا به کودکان و نوجوانان زبان فارسی و تئاتر با دو زبانه ایرانی و آمریکایی در ۳ موسسه غیر انتفاعی تدریس می کرد و همچنین وی به عنوان برنامه ریزی مرکز اسلامی فرهنگی شمال کالیفرنیا در اکلند همکاری می کرد.

بیوگرافی گیتی خامنه مجری برنامه کودک و نوجوان

عکس گیتی خامنه در کنار پدرش

کامل ترین بیوگرافی گیتی خامنه

گیتی خامنه و الهه رضایی در حال گویندگی

بیوگرافی کامل و جالب گیتی خامنه

جالب است در ادامه بیوگرافی گیتی خامنه اشاره کنیم که وی  بعد از ۱۵ سال دوری در سال ۸۹ به ایران برگشت و دوباره در گروه کودک شبکه ۲ با شورای بررسی فیلمنامه های کودک و نوجوان با نیاد سینمایی فارابی همکاری کرد و پس از مدتی حدود دو سال در برنامه “خانواده” همکاری نمود. شعر او به عنوان آبی، آبی. آیینه در سال ۱۳۹۲ توسط جالپ اندیشه به چاپ رسید. همچنین  وی در مجموعه مستند “میراث ایران” به عنوان جهانگرد، میراث تمدن شمال غرب ایران برای بینندگان شبکه سحر نقل سخن می کند تا اینکه سال ۱۳۹۵ از صدا سیما بازنشسته شد.

بیوگرافی گیتی خامنه + تصاویر جدید

عکس دوران نوجوانی گیتی خامنه

شرح زندگی گیتی خامنه و همسرش

عکس اینستاگرامی گیتی خامنه

شرح حال گیتی خامنه مجری برنمامه کودک

عکس جدید و جذاب گیتی خامنه مجری و گوینده تلویزیون

تاریخچه زندگی گیتی خامنه + عکس

زندگینامه جامع گیتی خامنه

بیوگرافی گیتی خامنه و همسرش

عکس گیتی خامنه در کنار رامتین چیت سازان

شرح زندگی گیتی خامنه + عکس

گالری شخصی و جذاب گیتی خامنه

تاریخچه زندگی جالب گیتی خامنه

عکس جدید گیتی خامنه در کنار سمیرا حسن پور

شرح زندگی گیتی خامنه و همسرش

عکس زیبا گیتی خامنه در کنار الهه رضایی و مینا هاشمی مجریان محبوب تلویزیون برنامه کودک

بیوگرافی گیتی خامنه همراه با تصاویر جذاب و زیبا

عکس گیتی خامنه در کنار ستاره اسکندری و لاله اسکندری

شرح حال کامل و خواندنی گیتی خامنه

امید داریم از خواندن بیوگرافی گیتی خامنه مجری و گوینده تلویزیون و برنامه کودک و نوجوان و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *