دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پائولو دیبالا و نگاهی به زندگی حرفه ای و شخصی وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی پائولو دیبالا مهاجم جوان و خوش تکنیک فوتبال اهل کشور آرژانتین همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

پائولو دیبالا با نام اصلی پائولو برونو دیبالا یکی از بهترین و موفق ترین بازیکن مهاجم جوان اهل آرژانتین می باشد. وی بازیکن حال حاضر فوتبال تیم باشگاه یوونتوس تورین و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و گاهی هافبک هجومی بازی می کند و با شماره پیراهن ۱۰ برای باشگاه یوونتوس ۱۳۱ بار به میدان رفته است و ۵۷ گل را به ثمر رسانده است، او ۱۷۷ سانتی متر قد دارد. این بازیکن با استعداد به دلیل دید قوی در گلزنی و سبک بازی خلاقانه اش به لقب جواهر ( The Jewel ) شناخته شد و اکنون به عنوان یکی از ارزشمند ترین بازیکنان جهان معروف است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه پائولو دیبالا همراه با زندگینامه وی آشنا شوید.

بیوگرافی پائولو دیبالا همراه با تصاویر جذاب و جدید وی

پائولو دیبالا مهاجم خوش تکنیک و جوان باشگاه یوونتوس تورین متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۹۳ که هم اکنون ۲۶ سال سن دارد و در کوردوبا، کشور آرژانتین چشم به جهان گشوده است. تحصیلات این بازیکن  تا مقطع دبیرستان می باشد و اکنون جزء بهترین مهاجران دنیا بوده است که به لقب مسی دوم معروف شده است. وی همچنین در تیم های باشگاه فوتبال اینستیتوتو، پالرمو و یوونتوس سابقه عضویت دارد.

زندگینامه جامع و کامل پائولو دیبالا

پائولو دیبالا بازیکن اهل آرژانتین در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده و آخرین فرزند خانواده می باشد. پدرش آدولف دیبالا، مادرش الیسیا دی دیبالا، پدر بزرگ پدری بولسلاو دیبالا اهل کشور لهستان و پدر بزرگ مادری اهل ایتالیا می باشد. او رسما تبعیت ایتالیایی اش را در مورخه ۱۳ اوت ۲۰۱۲ دریافت کرد.

بیوگرافی پائولو دیبالا + تصاویر شخصی

عکس آتلیه ای پائولو دیبالا

بیوگرافی پائولو دیبالا + تصاویر شخصی و جذاب

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس اینستاگرامی پائولو دیبالا

زندگینامه خواندنی پائولو دیبالا

وی متاسفانه در سن ۱۵ سالگی پدرش را به دلیل بیماری تومور مغزی از دست داد. خوب است بدانید که پدر وی قبل از مرگش گفته بود که یکی از فرزندانم بازیکن فوتبال معروفی خواهد شد. اولین فرزندش گوستاوو تاجر و دومین پسرش ژیمناستیک کار و آخرین فرزندش یعنی پائولو حرفه فوتبال را دنبال کرد.

شروع فعالیت پائولو دیبالا

این بازیکن، فوتبال را از دوران کودکی با پشتیبانی و حمایت پدرش در باشگاه کودکان محلی اتلتیکو لارج نیولز آغاز کرد و سپس در سن ۱۰ سالگی در سال ۲۰۰۳ به باشگاه نونهالان اینستیتوتو پیوست و تا سال ۲۰۱۲ در این باشگاه بازی کرد. وی در این باشگاه ۴۰ بار بازی انجام داده و ۱۷ گل را به ثمر رساند. ایشان به عنوان جوان ترین گلزنی شناخته شد و رکورد “ماریو کمپس” (که قبلا وی این رکورد را کسب کرده بود) را شکست و نیز نخستین بازیکنی بود که در آن سن ۳۸  بازی پشت سر هم در یک لیگ حرفه ای در کشور انجام داد و همچنین نخستین بازیکنی بود که در یک فصل دو بار هت تریک کرد.

شرح زندگی پائولو دیبالا

وی در ۲۰ ژولای ۲۰۱۲ با امضای قرار داد ۴ ساله با مبلغ ۸،۶۴ میلیون یورو به تیم پالرمو ایتالیا پیوست. او با اولین بازی در مقایل تیم لاتزیو این تیم را از سری ب به سری آ صعود کرد. پائولو دو گل اول خود را در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۲ در مقابل باشگاه سمپدرویا را شکست داد. او درخشش و پیشرفت خود را در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در سری آ داشت که در نیم فصل اول ۱۰ را به ثمر رساند و در کنار فرانکو وازکز همکاری خوبی داشت.

زندگینامه جامع و خواندنی پائولو دیبالا

عکس لاکچری و شیک پائولو دیبالا

شرح حال جالب پائولو دیبالا

بازی درخشان وی سبب شد که در ۴ ژوئن سال ۲۰۱۵ با امضای قرار داد ۵ ساله به مبلغ ۳۲ میلیون یورو به باشگاه یوونتوس پیوست و با رفتن آندره آ پیرلو از این تیم پیراهن شماره ۲۱ به پائولو دیبالا رسید. او در برابر باشگاه لازیو در دیقه ۶۱ با کینگزلی کومان تعویض شد. وی دومین گل پیروزی باشگاه یوونتوس در برابر شانگهای در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. در ۳۰ اوت همان سال وی نخستین گل لیگ در باشگاه جدید خود در دقیقه ۸۷ در برابر باشگاه رم زد که دیوونتوس ۲ بر ۱ رم شکست داد. بازی فصل اول که ۱۶ بار به میدان رفته بود موفق به ۶ گل و ۲ پاس شده بود که رکود گل ها در هر ۱۵۱ دقیقه را در کارنامه خود به نمایش گذاشت. جالب است بدانید که در بیوگرافی باشگاه فقط روبرتو باجو رکورد گلزنی اش را در بازی های فصل اول خود در تیم نیوونتوس را حفظ کرد. بدانید که این بازیکن معروف در سال ۲۰۱۷ پیراهن شماره ۱۰ را برتن کرد که سابقا بازیکنان بزرگی چون الکساندرو دل پیرو میشل پلاتینی و روبرتو باجو آن را پوشیده بودند.

آشنایی با زندگینامه پائولو دیبالا

عکس و بیوگرافی پائولو دیبالا

تاریخچه زنذگی پائولو دیبالا

وی که قبلا لقب الماس سخت را از آن خود کرده بود ابن بار به دلیل پیشرفت و درخشش زیاد در باشگاه یوونتوس لقب لیونل مسی دوم را گرفت. ولی خودش می گوید مقایسه من با افسانه فوتبال متملقانه است.

بیوگرافی پائولو دیبالا+ عکس جدید

عکس پائولو دیبالا و اوریانا ساباتینی

بیوگرافی پائولو دیبالا بازیکن فوتبال

پائولو دیبالا در هشتمین سال با یوونتوس ۱۹ گل را به ثمر رساند و در طی سه فصل حضورش در باشگاه یوونتوس، سری آ و کوپا ایتالیا هر کدام را سه بار متوالی تسخیر کرد. و بدانید که وی تا کنون ۲ بار قهرمان سوپر کاپ ایتالیا و ۱ بار قرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ شده است

بیوگرافی پائولو دیبالا و همسرش

ماسک خندان و جالب پائولو دیبالا

عکس + تاریخچه زندگی پائولو دیبالا

ماجرای ژست خاص پائولو دیبالا

جالب است در ادامه بیوگرافی پائولو دیبالا اشاره کنیم که وی بعد از هر گلی که به ثمر می رساند یک حالت خاص به خود می گیرد که که مورد سوال بسیاری از هوادانش بود، وی می گوید این ژست نماد کلاهخود گلادیاتور می باشد که لبخند و محبت یک جنگجو را پنهان می کند.

شناخت بیشتر با بیوگرافی پائولو دیبالا

ازدواج و همسر پائولو دیبالا

این بازیکن چند سالی با خانم آنتونلا کاوالیری مدلینگ کشور آرژانتین وارد رابطه عاشقانه ای بود که در سال ۲۰۱۷ این رابطه به پایان رسید و از اوایل سال ۲۰۱۸ با خانم اوریانا ساباتینی بازیگر، مدل، و خواننده اهل آرژانتین وارد رابطه شد.

زندگینامه پائولو دیبالا و همسرش

عکس دو نفره پائولو دیبالا و نامزدش

تاریخچه زندگی پائولو دیبالا و همسرش

زندگینامه جامع پائولو دیبالا

شرح حال کامل و خواندنی پائولو دیبالا

پائولو دیبالا بازیکن موفق اهل آرژانتین

عکس و بیوگرافی پائولو دیبالا

گالری شخصی و جذاب پائولو دیبالا

زندگینامه جالب پائولو دیبالا

عکس خانوادگی پائولو دیبالا

بیوگرافی پائولو دیبالا و همسرش

چهره خندان و زیبا پائولو دیبالا

شرح زندگی پائولو دیبالا

حالت جالب و خاص پائولو دیبالا

زندگینامه کامل و خواندنی پائولو دیبالا

امدواریم از خواندن بیوگرافی پائولو دیبالا بازیکن اهل آرژانتین و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *