دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی اکوادور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

کشور اکوادور دارای خط ساحلی گسترده است این منطقه از جنگل های گرمسیری زیادی برخوردار است تنوعی که در مکان های دیدنی اکوادور وجود دارد برای هر گردشگری از جذابیت بالا برخوردار است. بسیاری از روستاهای قدیمی و کوچک در مناطق زیبای اکوادور و حیات وحش آن این روزها توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند.

آکوادور منطقه ای شناخته شده در دنیا است این کشور دارای جاذبه های بسیار متنوعی است خط ساحلی که در این سواحل وجود دارند برای خیلی از گردشگران جذابیت دارند با سفر به اکوادور می توانید از کوه های آند و جاذبه های جنگل گرمسیری در این مناطق دیدن کنید. این منطقه بسیار پر بارش است و به لحاظ زیست رومی نیز بسیار شناخته شده و با اهمیت است این کشور علاوه بر جاذبه های طبیعی که دارد از چشم اندازهای مدرن نیز برخوردار است این منطقه یکی از مناطق مدرنی است که در دنیا وجود دارد و پیشرفت های زیادی نیز در دنیا داشته است. امکانات تفریحی و رفاهی لوکسی که برای گردشگران ارائه می شوند جدای از این تفریحات مدرن جاذبه هایی همچون روستاها نیز در این مناطق وجود دارند که توجه شما را به خود جلب می کند در این روستاها و محله های قدیمی می توانید از بازارهای محلی رنگارنگ نیز دیدن کنید شما علاقه مندان و گردشگران می توانید در ادامه این بخش بیشتر با جاذبه های توریستی این منطقه آشنا شوید.

مکان های دیدنی اکوادور را بیشتر بشناسید:

یکی از مهم ترین شهرهایی که می توانید در اکوادور از آن دیدن کنید شهر کیتو است که پایتخت رسمی این کشور شناخته می شود این شهر دارای آتشفشان های فعالی است بزرگ ترین جاذبه های تاریخی اکوادور در این شهر قرار گرفته اند بیش از ۲۰ کلیسا از دوران استعمار در این شهر باقی مانده است. این شهر قطب اقتصادی مهمی در کشور است و به دلیل گردشگرانی که هر ساله به این منطقه سفر می کنند جنبه توریستی این نیز رو به افزایش است.

کوئنا:

کوئنا یکی از مناطق پایتخت و یکی از مکان های دیدنی اکوادور است ایالت آزوی ساختمان های قدیمی که در دوران استعمار ساخته شده اند و در این مناطق برجای مانده اند این منطقه را به عنوان سومین شهر در اکوادور شناخته شده است یکی از شهرهای مهمی که از دوران رنسانس باقی مانده است شهر کوئنا است. معماری هایی که در اینگونه بناهای تاریخی دیده می شود بسیار تاریخی و ارزشمند هستند با قدم زدن در خیابان های این شهر نیز می توانید تجربه های بیشتری به دست آورید خیابان های این شهر سنگ فرش و باریک هستند خانه هایی که تراس دار هستند و و در بخش هایی از آن حیاط اندرونی وجود دارند محلی برای بازدیدهای گردشگران است. در این منطقه هر ساله جشنواره ها متعددی برگزار می شوند همچنین با وجود کلیساهای سفید جذابیت این شهر برای گردشگران دو چندان می شود.

اکوادور را بیشتر بشناسید

گوایاکیل:

یکی از مکان های دیدنی اکوادور شهر گوایاکیل است که یکی از بزرگ ترین شهرهای این منطقه است این شهر در کنار بندر اقیانوس آرام واقع شده است این منطقه به عنوان یکی از جزایر گالاپاگوس شهرت دارد این شهر در بسیاری از شهرهای تاریخی مورد توجه است. با سفر به این شهر می توانید از مکان های دیدنی این شهر و مراکز خرید آن دیدن کنید میدان زیبایی که در این شهر وجود دارد محلی برای گشت و گزار گردشگران است. از جاذبه های دیگر این شهر می توان به رودخانه گویاس اشاره کرد جدای از جاذبه های طبیعی که در این منطقه می توانید از آن ها دیدن کنید می توان به کلیسای جامع متروپولتین گوایاکیل اشاره کرد موزه مردم شناسی و هنرهای معاصر نیز یکی دیگر از بناهای تاریخی است.

چشم انداز اکوادور

اوتاوالو:

بازارهای این منطقه دارای مهم ترین بازارهای هفتگی است صنایع دستی رنگارنگ و مواد غذایی مختلفی که در این بازارها به فروش می رسند بسیار جالب توجه هستند این بازار محلی مکانی برای داد و ستدهای این شهر است در برخی از غرفه ها نیز پارچه های نفیس ارائه می شود همچنین کالاهای چرم نیز بسیار مورد توجه خریداران خواهد بود. تاریخچه ای که این بازار دارد بسیار جالب است مرکزیت این بازار ویژه علاقه مندان به عکاسی نیز می باشد. لباس های سنتی، جواهرات، پارچه و … از کالاهایی هستند که در این بازار به فروش می رسند و خریداران زیادی نیز دارند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اکوادور و دیدنی ها

سواحل سیلیناس:

اگر همچنان به مکان های دیدنی اکوادور علاقه مند هستید می توانید به یکی دیگر از مناطق ساحلی آن سفر کنید این سواحل ویژه ماجراجویان است و اکوسیستم جالبی دارد زیبایی های که می توانید در این سواحل مشاهده کنید بسیار خیره کننده اند. آب و هوای این منطقه بسیار گرم است و یکی از مهم ترین جاذبه هایی است که در شهر ساحلی سلیناس شهرت دارد و در غرب غرب منطقه گواکیل قرار دارد زیبایی های این منطقه به قدری است که همانند اقیانوس آرام است و می توانید در سفر خود از زیبایی های این منطقه بیشتر دیدن کنید.

مکان های دیدنی اکوادور

بانوس:

بانوس یکی از شهرهای کوچکی است که بسیار دوست داشتنی و محبوب است این منطقه دارای چشمه های آب گرم است این منطقه در میان جنگل های گرمسیری و متراکم قرار گرفته است و دارای امکانات تفریحی متعددی است خیلی از علاقه مندان و گردشگران با سفر به بانوس از امکانات دوچرخه سواری و پیاده روی استقبال می کنند. آبشارهای فراوانی که در این ناحیه دیده می شوند در برخی از مناطق آن نیز استخرهایی وجود دارند که محلی برای ورزش های آبی هستند این شهر با وجود قایق های رنگارنگی که دارد محبوبیت بسیار زیادی در میان علاقه مندان خود به دست آورده است. در کنار بازدید از این مکان ها می توانید به بناهای تاریخی نیز بروید و از کلیسا و مراکز خرید نیز دیدن کنید.

جاذبه های مدرن اکوادور

ناریز دل دیابلو:

یکی دیگر از مکان های دیدنی اکوادور این جاذبه مهیج است ناریز دل دیابلو است که در منطقه ای از کوه های آند واقع شده است طبق بازسازی هایی که در این منطقه صورت گرفته است امکانات تفریحی بسیار زیادی ارائه شده است. در سفر به این منطقه یکی از لذت هایی که می توانید آن را تجربه کنید کوهنوردی بر روی کوه های آن است موزه کاندور پونونا نیز از دیگر جاذبه تاریخی در این مناطق می باشد.

طبیعت اکوادور

پارک های ملی کوتوپوکاسی و کاجاس از دیگر مناطقی است که می تواند توجه شما را به خود جلب کند این پارک ملی دارای جاذبه های دیدنی زیادی برای علاقه مندان خود است و دارای بخش های گیاه شناسی نیز می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *