دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس همستر های سفید و طلایی بانمک و بامزه

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

همسترها حیوانات بسیار کوچک و باهوشی هستند که به راحتی با انسان ها خو گرفته و با آن ها همبازی می شوند. از آنجا که حیوانات تمیزی هستند در منزل به عنوان حیوان خانگی نگهداری و تربیت می شوند. در ادامه عکس همستر های زیبا را با هم مشاهده می کنیم.

گروهی از جوندگان که در شش یا هفت گروه طبقه بندی می شوند همسترها هستند. در این مطلب برای شما مجموعه عکس همستر سفید و طلایی را به همراه اطلاعاتی در مورد این حیوان بسیار کوچک خانگی آورده ایم. در ادامه عکس همستر در گونه های مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

همستر جزء جوندگان می باشند که به طور کلی به شش یا هفت گروه طبقه بندی می شود و بیش از بیست و پنج گونه از این حیوان در طبیعت وجود دارد. تغذیه این حیوان در طبیعت دانه، میوه و گیاه می باشد. از آنجا که زاد و ولد همسترها زیاد است در کشورهای پیشرفته از این حیوان به عنوان حیوانات آزمایشگاهی استفاده می شود. اغلب این حیوان را همانند خرگوش می توان در منزل نگهداری و تربیت کرد.

عکس همستر های سفید و طلایی

این حیوان دارای اندامی نیرومند است دم آن کوتاه و گوش هایش پر مو هستند. دارای رنگ های مختلف می باشد که از جمله آن ها می توان به همستر طلایی و همستر سفید اشاره کرد. جالب است بدانید دندان های نیش این حیوان همواره در حال رشد است. دارای اندامی فوق العاده انعطاف پذیر هستند. به تغییرات دما نیز بسیار حساس می باشند.

عکس همستر خاکستریهمستر زیبا

عکس های همستر طلایی

در این بخش برای شما دوستان عزیز گالری تصاویر همسترهای طلایی باهوش و زیرک را آورده ایم. امیدوارم از مشاهده این حیوان فوق العاده کوچک لذت کافی را ببرید و تا پایان مطلب همراه ما باشید.

عکس همستر عکس همستر طلایی عکس همستر باهوش عکس همستر زیرک عکس همستر بازیگوش عکس همستر قهوه ایعکس همستر بازیگوش

تصویر همسر طلایی در حال شیطنت

  •  آرون گروپس

عکس همستر شیطون زیبا

عکس همستر در حال تغذیه عکس همسترهای خانگی

عکس همستر بامزه طلایی

عکس همسترهای دوست داشتنی عکس همستر در طبیعت عکس همسترهای طلایی در طبیعتعکس همسترهای کوچک عکس همستر روی ارگهمستر دوست داشتنی عکس همستر با نمک عکس همستر شیطون و زیبا عکس همسترهای طلایی شیطون عکس همستر در حال پفک خوردن همستر و ظرف غذا عکس همستر در دست انسان

عکس های همستر سفید

از آنجا که همسترها دارای هوش زیاد می باشند رفتارهای آنان بسیار جالب است همانند انسان ها پنج انگشت دارند که در خوردن غذا و تمیز کردن خود از آن ها استفاده می کنند. در این بخش تصاویر همستر سفید زیبا را با هم مشاهده می کنیم.

عکس همستر شیطون عکس همستر و فلفل دلمه ای عکس همسترهای سفید عکس همستر سفید در منار دکمه ها عکس همستر سفید شیطون

عکس همستر سفید و بامزه

عکس همستر روی میز عکس همستر روی تاب

همستر در درجه اول با صاحب خود و سپس با تمامی انسان ها انس می گیرد و با ان ها همبازی می شود و سعی می کند بازی هایی که تاکنون یاد گرفته است را با همه افراد تجربه کند. امیدوارم از مشاهده عکس های همستر های دوست داشتنی و زیبا لذت برده باشید در صورت تمایل برای مشاهده انوع عکس حیوانات کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *