دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شینیون پروانه ای و انواع مدل ها و استایل های آن برای مجالس و مهمانی ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل شینیون پروانه ای با جدیدترین متدها مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و مشکل پسند را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل موی پروانه ای از انواع آرایش موهای زیبا و فانتزی است که خانم ها در رده سنی مختلف می توانند برای فرم دادن به موهای خود از این آرایش موی متفاوت و جذاب استفاده نمایند و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایند.

مدل های شینیون پروانه ای با متدهای جدید

آرایش مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب آرایش موهای خود حساسیت لازم را به خرج دهید و از بین انواع آرایش موی خطی و آرایش موی پروانه ای و آرایش موی پاپیونی، مدل مویی بی نظیر و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

شینیون مو پروانه ای

طرح های آرایش موی پروانه ای

آرایش موی پروانه ای را می توانید در بخشی کناری موها یا بخش پشت موها انجام دهید که این مدل آرایش مو زیبایی و جذابیت خاصی را به ظاهر خانم ها و دختران جوان می بخشد.

در اغلب مدل های آرایش موی پروانه ای ، بافت موهای تزیینی و ساده به چشم می خورند و اگر موهای شما بلند است می توانید این مدل مو را به صورت خلاقانه ای روی سطح موهای خود ایجاد نمایید.

برای تزیین مدل شینیون پروانه ای می توانید از نگین های تزیینی و گل موهای مصنوعی و طبیعی و … استفاده کنید که انتخاب هر یک از این وسایل تزیین کننده مو به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

آرایش موی پروانه ای

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آرایش موی بسته پروانه ای

شینیون مو

آرایش موی زنانه

شینیون مو پروانه ای

آرایش موی دخترانه پروانه ای

شینیون موی پروانه ای

مدل موی پروانه ای دخترانه

مدل آرایش مو دخترانه

مدل موی بسته پروانه ای

شینیون مو پروانه ای

آرایش موی جذاب پروانه ای

آرایش موی باز پروانه ای

آرایش موی باز پروانه ای

شنیون دخترانه پروانه ای

شینیون موی بسته

آرایش موی پروانه ای مانند همه مدل موها به صورت نیمه باز و باز موجود می باشد و شما می توانید این مدل آرایش مو را در قسمت بالایی موهای خود ایجاد نمایید و قسمت پایینی موهایتان را باز نگه دارید.

در صورت تمایل می توانید این مدل مو را به همراه شینیون خطی روی موهایتان تلفیق کنید و از این طریق جذابیت آرایش موهای خود را چند برابر نمایید و در مهمانی ها و مجالس به زیبایی بدرخشید.

شینیون موی بلند پروانه ای

آرایش موی نیمه باز پروانه ای

مدل آرایش مو زیبا و شیک

شینیون مو زنانه

شینیون باز پروانه ای

آرایش موی دخترانه باز پروانه ای

شینیون بسته پروانه ای

آرایش موی دخترانه پروانه ای

شینیون مو زیبا و جذاب پروانه ای

شینیون موی زیبا و شیک

در این مطلب با انواع مدل آرایش موی پروانه ای آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید آرایش مویی بی نظیری را برای شرکت در مهمانی ها و مجالس داشته باشید و جذابیت ظاهری خود را چند برابر نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *