دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب دکتر و معنای مختلف دیدن خواب پزشکان در حالت های مختلف

  • فاطمه میرزایی
  • ۳ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب دکتر از دیدگاه تعبیرگران مشهور را معرفی خواهیم کرد، بنابراین برای آگاهی از تعبیر رویای خود می توانید در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

معبران مختلف نظرات گوناگونی درباره دیدن دکتر یا پزشک در خواب دارند، برخی دیدن دکتر در عالم خواب را به نشانه وجود مشکلات می دانند و عده ای نیز معتقدند دیدن دکتر و معاینه شدن توسط وی نشان دهنده سلامت بیننده خواب می باشد. در ادامه تعابیر دیگر معبران را مرور می کنیم.

تعبیر خواب دکتر از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

دیدن پزشک در خواب می تواند ناشی از وحشت فرد از بیماری ها در بیداری باشد و گاه نیز ریشه در کودکی فرد بیننده خواب دارد. در مطالب قبلی با انواع تعبیر خواب چای خشک، تعبیر خواب خاک، تعبیر خواب بوقلمون و … آشنا شده اید، حال برای آشنایی با تعبیر رویای پزشک یا دکتر، می توانید این مطلب را تا پایان دنبال نمایید.

 تعبیر رویای دکتر

تعبیر خواب از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که از دکتر وحشت دارید، می تواند این خواب تجسمی از یک انسان بدخواه یا دشمن در زندگی و پیرامون شما باشد، اما در صورتی که از وی نترسید و با او روابط دوستانه داشته باشید، بیانگر وجود دوستی با ویژگی های یک پزشک عیسی دم در مسیر زندگی شما می باشد.

همچنین در صورتی که در خواب از پزشک دارو بگیرید، در صورتی که نسخه را از پزشک گرفته باشید و آن حاوی داروی شفا بخش باشد، دلالت بر شنیدن خبر خوش و خوشحال شدن شما دارد و در صورتی که احساس ناخوشایندی داشته باشید، تعبیر آن عکس حالت قبلی است.

تعبیر خواب از دیدگاه ابن سیرین

تعبیر خواب دکتر اگر در خواب ببینید که بیماری توسط پزشک درمان شده است به نشانه آن است که وی از راه نافرمانی خداوند و گناه به راه راست هدایت خواهد شد. اما اگر بیماری شخص بدتر شود، تعبیری خلاف حالت قبلی اتفاق می افتد.

  •  آرون گروپس

تعبیر خواب از دیدگاه ابراهیم کرمانی

اگر شخص درستکاری خواب ببیند که طبابت می کند، به معنای قدم گذاشتن در راه آخرت و دین دار بودن وی می باشد، اما در صورت بدکار بودن شخص بیننده خواب به نشانه کسب معیشت زندگی و تندرست بودن او است.

اگر کسی در خواب ببیند که پزشکی به وی دارو داد و آن دارو ها نیز اثر کرد و مفید واقع شد، بیانگر آن است که علم و دانش خود را در اختیار مردم قرار می دهد و مردم نیز به علمش عمل می کنند، اما در صوتی که دارو مفید واقع نشود، تعبیری عکس دارد.

 تعبیر خواب دکتر +عکس

اگر در خواب ببینید که لباس پزشک را به تن کرده اید، بیانگر آن است که کار شما سامان گیرد و در نزد مردم به شهرت می رسید.

تعبیر دیدن دکتر از دیدگاه لیلا برایت

اگر خواب پزشک را ببینید به نشانه آن است که سلامتی تان در خطر می باشد.

اگر ببینید که پزشک شده اید، بیانگر آن است که برای رسیدن به هدف هایتان باید تلاش بیشتری داشته باشید.

و تعبیر خواب دکتر  در صورتی که در خواب ببینید که در حال صحبت کردن با پزشکی می باشید به نشانه آن است که کار هایتان با موفقیت به انجام می رسد.

از دیدگاه آنلی بیتون

در صورتی که دختری، خواب ببیند که بیمار بوده و به پزشک مراجعه کند به نشانه آن است که قادر است تا بر ناراحتی های خود در عالم بیداری غلبه نماید.

همچنین اگر دختری خواب پزشک را ببیند، بیانگر آن است که از زیبایی اش برای خوشگذرانی های سبک سرانه استفاده می کند و در صورتی که وی بیمار باشد و چنین خوابی ببیند به معنای آن است که خیلی زود بر نگرانی ها و ناراحتی هایش غلبه خواهد کرد.

دیدن پزشک پریشان و مضطرب در خواب یک دختر، به نشانه آن است که باید در زندگی تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف خود داشته باشد.

 تعبیر خواب پزشک

به طور کلی دیدن دکتر یا پزشک در خواب به نشانه تندرستی، سلامت، اقبال و سعادت می باشد.

اگر در خوابتان پزشکی را در میان جمعیتی ببینید، می تواند به معنای آن باشد که بابت خدماتی که یک دکتر به شما ارائه می دهد، پولی پرداخت نخواهید کرد.

نامزد کردن با یک پزشک در عالم خواب نیز به نشانه فریب خوردن از فرد یا گروهی از افراد می باشد.

تعبیر خواب دکتر یا پزشکی که مشغول معالجه بیماران می باشد به نشانه آن است که یکی از اعضای خانواده وی مبتلا به بیماری مأیوس کننده می شود.

اگر کسی خواب ببیند که که برای تشخیص هویت شخصی به پزشکی قانونی می رود به نشانه آن است که خبر مرگ یکی از عزیزانش وی را شگفت زده می کند.

همچنین تأویل دیدن اجساد و جنازه ها در پزشکی قانونی نیز به نشانه آن است که دچار اندوه و نا امیدی می شوید.

تعبیر از دید کتاب سرزمین رویاها

اگر ببینید که به نزد پزشک می روید به معنای آن است که اداره بسیاری از امور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

رفتن پیش پزشک

اگر ببینید که برای خود، دکتر خبر کرده اید، یعنی اینکه زندگی طولانی در پیش خواهید داشت.

تعبیر خواب دکتر در صورتی که در خواب ببینید برای بچه هایتان دکتر خبر می کنید، یعنی اینکه وارد محیطهایی خواهید شد که برای شما سودمند است.

دیدن پزشک یا دکتری که مشغول معالجه بیماران است نیز به معنای ثروت می باشد.

اگر ببینید که پزشک می باشید، خواب شما دلالت بر شادی و پول دارد.

اگر ببینید، اشخاص دیگری پزشک یا دکتر خبر کرده اند به معنای پیش آمد ناراحتی و دردسر در آینده می باشد.

تفسیر رویای پزشک

از اینکه تا پایان این مطلب از تعبیر خواب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای آگاهی از تعابیر خواب های خود درباره موضوعات مختلف می توانید با مراجعه به قسمت مربوطه از مطالب قبلی آرگا دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *