دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی رویا میرعلمی و آشنایی بیشتر با این بازیگر + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۴ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی رویا میرعلمی هنرپیشه توانا و موفق سینما و تلویزیون کشورمان همراه با تصاویر اینستاگرامی و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

رویا میرعلمی بازیگر توانا و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند از سال ۱۳۹۰ در سن ۳۳ سالگی اولین بازیگری تلویزیون خود را با سریال “حیرانی” تجربه نمود و سپس در سال ۹۴ با سریال “شمعدونی” به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت به شهرت زیادی دست یافت و توانست طرفداران بسیاری را جذب خود کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه رویا میرعلمی بازیگر موفق همراه با تصاویر جذاب و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی رویا میرعلمی همراه با تصاویر جذاب و اینستاگرامی وی

رویا میرعلمی هنرپیشه دوست داشتنی و توانا سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی متولد ۱۰ شهریور ماه سال ۱۳۵۷ که هم اکنون وی ۴۱ سال سن دارد و در استان قزوین چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فارغ التحصیل کارشناسی طرای صحنه از دانشگاه هنرهای زیبای تهران می باشد. فعالیت این بازیگر بیشتر تئاتر نمایشی می باشد.

بیوگرافی رویا میرعلمی + عکس جدید

رویا میرعلمی بازیگر ایرانی قبل از اینکه وارد بازیگری بشود علاقه چندانی نداشت. تا اینکه با پیشنهادی به عنوان عضوی در تئاتر نمایشی ” خویش خانه” با کارگردانی حسین کیانی نخستین تجربه وی بر روی صحنه بود. خانم میرعلمی در سال ۹۰ برای نخستین بار با سریال “حیرانی” جلوی دوربین قرار گرفت سپس در سال ۹۱ با سریال پر بیننده و پرطرفدار “زمانه” با کارگردانی حسین فتحی در نقش ثریا چهره اش بیشتر شناخته شد. در این سریال وی با بازیگرانی چون حمیدگودرزی، آیدا فقیه زاده، هومن برق نورد، معصومه آقا جانی و… همبازی بوده است.

شرح زندگی رویا میرعلمی بازیگر ایرانی

عکس جدید و جذاب رویا میرعلمی

شرح زندگی رویا میرعلمی و همسرش

  •  آرون گروپس

زندگینامه جامع رویا میرعلمی

شرح حال جالب رویا میرعلمی

بنابراین رویا میرعلمی در سال ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ سال سن داشت با سریال پرطرفدار “شمعدونی” با کارگردانی سروش صحت در نقش شیرین سعادتی به شهرت باورنکردنی دست یافت و مخاطبان تلویزیونی بسیاری را به خود جذب نمود. در این سریال بازیگرانی چون محمد نادری، حسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، امیر کاظمی، نگار عابدی، عرفان برزین، محسن قاضی مرادی، قدرت الله ایزدی و … نیز حضور داشتند.

خوب است در ادامه بیوگرافی رویا میرعلمی اشاره کین که این بازیگر زن در سال ۱۳۹۵ با حضور در سریال “لیسانسه ها” با کارگردانی و نویسندگی سروش صحت دوباره باعث شهرتش شد.

بیوگرافی رویا میرعلمی هنرپیشه توانا ایرانی

رویا میرعلمی بازیگر توانا و موفق سینما و تلویزیون ایرانی

زندگینامه خواندنی رویا میرعلمی

زندگینامه جالب رویا میرعلمی

زندگینامه زیبا رویا میرعلمی

آخرین کار رویا میرعلمی در تلویزیون بازی در سریال فوق الیسانسه با کارگردانی سروش صحت در نقش فرشته می باشد که در آذر ماه سال ۹۸ از شبکه سه سیما پخش شد. وی در این سریال در کنار بازیگرانی چون امیر حسین رستمی، متین ستوده، بیژن بنفشه خواه، کاظم سیاحی، امیر کاظمی، بهنام تشکر و .. نیز همبازی بوده.

گالری شخصی + بیوگرافی رویا میرعلمی

علاقه میرعلمی به شعر و موسیقی

شعر های سعید و حافظ را دوست دارد. از شاعران بزرگ چون به احمد شاملو، سهراب سپهری، فروغ فرزاد و  …علاقه زیادی دارد و از شنیدن صدای استاد شجریان لذت می برد.

تیم فوتبال میر علمی

خانواده رویا میرعلمی و حتی پسرش به شدت یکی از طرفداران تیم استقلال می باشند.

بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش

رویا میرعلمی در کنار بهاره کیان افشار، شقایق فراهانی و مارال فرجاد

زندگینامه جالب و خواندنی رویا میرعلمی

عکس نرگس محمدی و رویا میرعلمی

زندگینامه رویا میرعلمی و همسرش

آشپزی رویا میر علمی

این هنرمند در مصاحبه ای بیان نموده است که تا کنون محال بوده که کسی آشپزی ام را تجربه کند و فرصت دیگری را از دست دهد. من تخصصم در درست کردن غذاهای قیمه نثار و قورمه سبزی زیاد می باشد.

عکس + بیوگرافی رویا میرعلمی

سلفی جالب و خاص رویا میرعلمی با خاطره اسدی

بیوگرافی رویا میرعلمی + تصاویر خانوادگی

عکس خانوادگی رویا میرعلمی

عکس + شرح حال رویا میرعلمی

ازدواج و همسر رویا میرعلمی

در ادامه بیوگرافی رویا میرعلمی آمده است که وی با آقای حسین کیانی کارگردان تئاتر نمایش ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام کارن می باشد.

انتخاب اسم کارن

رویا میر علمی می گوید، خودم اسم پسرم را انتخاب کردم چون اسم نایابی است و سال ها قبل اجرای پیانویی زیبا از کارن همایونفر دیدم که همین باعث شد اسم فرزندم را کارن بگذارم.

متختصری از بیوگرافی حسین کیانی

بیوگرافی رویا میرعلمی + تصاویر شخصی

حسین کیانی کارگردان و نویسنده توانا تئاتر متولد ۱۳۵۳ که هم اکنون وی ۴۵ سال سن دارد و در شهر ملایمر چشم به جهان گشوده است. وی در عرصه کارگردانی و نویسندگی فعالیت حرفه ای دارد و تا کنون سه جلد کتاب نیز به چاپ کرده است.

تاریخچه زندگی رویا میرعلمی و همسرش

ماجرای حمله دزد به رویا میرعلمی به زبان خودش

روزی با ماشین شخصی ام در حال تردد بودم که یک لحظه مردی به سمت ماشینم حمله کرد و با برگه ای را که روی آن نوشته بود اگر جیغ بزنی با چاقو می زنمت را به شیشه چسباند تا با ترساندن من وسایلم را ببرد. فریاد و جیغ های من آن دزد را غافلگیر کرد و همینکه قصد فرار داشت از طریق پلیس که همان نزدیکی در حال گشت بود دستیگر شد.

زندگینامه جامع و خاص رویا میرعلمی

افتاخارات و جوایز رویا میرعلمی

کاندید بهترین بازیگر زن در کانون منتقدان تئاتر ایران سال ۹۶ برای بازی در نمایش مضحکه شبیه قتل- کاندید بهترین بازیگر زن در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ناسور- جایزه دومین بازیگری زن برای بازی در نمایش جان گز از پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت- جایزه اول بازیگری برای نمایش زمان لرزه ازبیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر- جایزه اول بازیگری تله تئاتر بچه های من بچه های آفریقا از بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر- جایزه سوم بازیگری برای نمایش رژیسورها نمی میرند از نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر- هفت بار کاندیدای بهترین بازیگر تئاتر در جشن بازیگر خانه تئاتر برای نمایش های تکیه ملت ، بیداری خانه نسوان ، همسایه آقا ، همه فرزندان خانم آغا ، ورود آقایان ممنوع ، شایعات

زندگینامه کامل رویا میرعلمی

کارنامه هنری رویا میرعلمی

مجموعه تلویزویونی خانم میرعلمی

فوق لیسانسه ها، ترور خاموش، شش قهرمان نصفی، دلدادگان، لیسانسه ها، شمعدونی، عصر پاییزی، زمانه، حیرانی، وجدان آشفته، برای دومین بار

زندگینامه کامل و خواندنی رویا میرعلمی

تئاتر نمایشی این هنرمند

وقتی کبوتر ها ناپدید شدند، مادر، تراس، زندانی خیابان دوم، روز عقیم، اتاق، سعدی تابستان سی و دو، همسایه ی آقا، راپورت های شبانه دکتر مصدق، ناسور، جان گز، مضحکه شبیه قتل، مادر مانده، اهل قبور، مهر هفتم، بیداری خانه نسوان، آتن- مسکو، خواب بیوقت حوریه، بیداری خانه نسوان، طناب، همسایه آقا، تکبهی ملت، دن کامیلو، پنهانخانه پنج در، تئاتر اجباری، قرمز و دیگران، حرفی به جای حرفی دیگر، بازیخانه، واقعه در مجلس سودابه خوانی، خیشخانه

بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر سینما و تلویزویون ایرانی

عکس دونفره جدید رویا میرعلمی با خانم مه لقا باقری

زندگینامه رویا میرعلمی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی

فیلم هایی سینمایی میرعلمی

خواب زده ها، آقا یوسف، بیداری، برادر، صبح روز هفتم

طراح صحنه و لباس و بازی

رژیستورها نمی میرند سال ۸۰، مضحکه شبیه قتل سال ۸۲

بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر تئاتر و سینما ایرانی

عکس رویا میرعلمی

تاریخچه زندگی رویا میرعلمی + عکس

عکس رویا میرعلمی و پسرش کارن

زندگینامه رویا میرعلمی + تصاویر جدید

سلفی زیبا پژمان جمشیدی با رویا میرعلمی

بیوگرافی کامل رویا میرعلمی

عکس زیبا رویا میرعلمی و متین ستوده در یک روز برفی

بیوگرافی خواندنی و جالب رویا میرعلمی

عکس دو نفره رویا میرعلمی و ماندانا خضرایی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش حسین کیانی و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *