دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه و عکس های جالب وی در گذر زمان

  • عاطفه میرزایی
  • ۱ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی بیژن بنفشه خواه هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون کشورمان همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

بیژن بنفشه خواه هنرپیشه توانا و کمدین سرشناس تلویزیون و سینما ایرانی می باشد. این هنرمند ۴۶ ساله در سال ۷۳ در سن ۲۱ سالگی با سریال “پیک سپید شادی” برای کودک و نوجوان پا به دنیای بازیگری گذاشت. جالب است بدانید پدرش آقای رضا بنفشه خواه و عمویش محمود بنفشه خواه یکی از بازیگران پیشکسوت ایرانی می باشند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه بیژن بنفشه خواه همراه با تصاویر زیبا و جدید وی آشنا بشوید.

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی

بیژن بنفشه خواه بازیگر موفق و کمدین شناخته شده ایرانی متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۲ که هم اکنون وی ۴۶ سال سن دارد در شهر تهران چشم به جهان گشود. همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد.

عکس جذاب + بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه بازیگر ایرانی در یک خانواده ۵ نفره هنرمند به دنیا آمده است. پدرش رضا بنفشه خواه از بازیگران معروف و قدیمی تلویزیون و سینما هستند و مادرش خانم نیکی زاده دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می باشد و همچنین عمویش محمود هم در این عرصه هنری فعالیت می کند. وی دو برادر کوچک تر  از خود به نام پژمان و هژبر دارد.

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه + تصاویر جدید

عکس بیژن بنفشه خواه در یک برنامه تلویزیونی

زندگینامه خواندنی و جامع بیژن بنفشه خواه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

چهره خندان بیژن بنفشه خواه برای شروع آشپزی

عکس + تاریخچه زندگی بیژن بنفشه خواه

عکس متفاوت از آشپزی بیژن بنفشه خواه

شرح حال بیژن بنفشه خواه و همسرش

جالب است در ادامه بیوگرافی بیژن بنفشه خواه اشاره کنیم که ایشان به دلیل مسائل مالی به هنر سوق پیدا کرد و اوایل دانشگاه به خاطر هزینه های بالا در یک کار طنز شرکت نمود و قبول شد. وی از آن سال دیگر به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد.

این هنرمند کمدین در سال ۷۳ در سن ۲۱ سالگی نخستین بازیگری تلویزیونی اش را با سریال “پیک سپید شادی” برای کودک و نوجوان تجربه کرد و همچنین بازیگری در سینما را با فیلم رقص شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی اسماعیل براری تجربه خوبی را به دست آورد. وی در این فیلم با بازیگرانی چون حمید لولایی، لیندا عباسی و عاطفه رضوی همبازی بوده است.

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه + عکس جدید

سلفی زیبا و جدید بیژن بنفشه خواه و دخترش یاسمین

زندگینامه زیبا بیژن بنفشه خواه

بیژن در سال ۸۱ با سریال “بدون شرح” با کارگردانی مهدی مظلومی چهره اش بیشتر در تلویزیون شناخته شده بود و با سریال های “مرد هزار چهره” و “قهوه تلخ” به کارگردانی مهران مدیری و همچنین “ساختمان پزشکان” به کارگردانی سروش صحت به شهرت زیادی دست یافت و توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب نمود.

زندگینامه خواندنی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه در کنار رویا میرعلمی

شرح حال جالب بیژن بنفشه خواه

همسر، دختر و پسر بیژن بنفشه خواه

ازدواج و همسرش بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه در سن ۳۶ سالگی سال ۱۳۸۸ با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرد. و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام یاسمین و امیر علی می باشد. جالب است بدانید که فرزند بزرگ وی امیر علی پسر نوجوانی است که با تاریخ ازدواج آنها همخوانی ندارد.

شرذح زندگی بیژن بنفشه خواه و همسرش

فرزندان بیژن بنفشه خواه

شرح حال کامل بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه با آقای رضا داوود نژاد و مهران غفوریان رابطه صمیمانه و خانوادگی دارند و همچنین همسرش نیز یکی از دوستان لیلی رشیدی می باشد.

زندگینامه کامل بیژن بنفشه خواه

عکس جالب و قشنگ بیژن بنفشه خواه به همراه مهران غفوریان

زندگینامه خواندنی و کامل بیژن بنفشه خواه

عکس پدر و مادر بیژن بنفشه خواه

عکس + شرح زندگی بیژن بنفشه خواه

عکس صمیمانه رامبد جوان با بیژن بنفشه خواه

اگر از مخاطبان سریال “فوق لیسانسه ها” با کارگردانی سروش صحت در سال ۹۸ هستید، قطعا وی را در این سریال در نقش محمود دیده اید. ایشان در این سریال در کنار بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، متین ستوده، رویا میرعلمی و … همبازی بوده است.

شرح زندگی بیژن بنفشه خواه

در ادامه بیوگرافی بیژن بنفشه خواه آمده که آخرین بازی وی سال ۹۸ در سینما فیلم نارگیل به کارگردانی سید داوود اطیابی می باشد که به تازگی تصویر برداری آن تمام شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون غلامحسین لطفی، شقایق دهقان، سحر قریشی، آرین اسماعیلی، امید روحانی، مانیا علیجانی، علیرضا استادی، نصرالله رادش و … نیز حضور دارند.

کارنامه هنری بیژن بنفشه خواه

مجموعه تلویزویونی بیژن

لیسانسه ها با کارگردانی سروش صحت-  شهرک جیم با کارگردانی علی شب خیز-  سه شو (مجری)- مسابقه ستاره بیست (مجری)- حالت خاص با کارگردانی افشین اربابی- سر به راه با کارگردانی سعید سلطانی- دست نزن جیزه با کارگردانی امیر غفارمنش- روزهای بد، به در  با کارگردانی سعید آقاخانی- پژمان با کارگردانی سروش صحت- دزد و پلیس با کارگردانی سعید آقاخانی- سهمی برای دوست با کارگردانی مسعود اطیابی- راه طولانی با کارگردانی رضا کریمی- خانه اجاره ای – سری اول با کارگردانی رامین ناصرنصیر- ساختمان پزشکان با کارگردانی سروش صحت- قهوه تلخ با کارگردانی مهران مدیری- مرد دوهزارچهره  با کارگردانی مهران مدیری- پنهان، اما آشکار با کارگردانی سیدمحسن یوسفی- طلاق در وقت اضافه با کارگردانی سیدمحسن یوسفی- پیامک از دیار باقی با کارگردانی سیروس مقدم- آرزوهای شیرین با کارگردانی سیدوحید حسینی- تله فیلم «تعطیلات پردردسر»  با کارگردانی شهاب حسینی- اکسیژن با کارگردانی مهدی مظلومی- باغچه مینو با کارگردانی رضا صفدری

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه و همسرش

زیر آسمان شهر – سری سوم مهمان – بدون شرح با کارگردانی مهدی مظلومی- طبقه وسط مهران غفوریان- کلبه سپید مهرداد رایانی مخصوص- رحمان سیفی آزاد کارگردان تلویزیونی:«بیژن صمصامی»- آبدار شاه رحیم رحیمی پور- گلهای ۷۸ مهران غفوریان نوروز- حرف تو حرف با کارگردانی مهران غفوریان- این چند نفر با کارگردانی  مهران غفوریان- عید آن سال ها با کارگردانی سعید ابراهیمی فر- ایستگاه ۷۷ -گلهای ۷۶ با کارگردانی مسعود آب پرور- نوروز ۷۵  با کارگردانی داریوش کاردان- دزدان مادربزرگ با کارگردانی مهدی صباغ زاده- آخرین ستاره شب با کارگردانی منوچهر پوراحمد- لبخند سوم با کارگردانی مسعود رشیدی- همسران با کارگردانی بیژن بیرنگ- مسعود رسام بازیگر مهمان- جُنگ ۳۹ داریوش کاردان- پسر بابا محسن تقوی بخشی از مجموعه «پیک سپید شادی»- پیک سپید شادی محسن تقوی برنامه کودک و نوجوان شبکه ۱

شرح زندگی بیژن بنفشه خواه
فیلم های سینمایی بنفشه خواه

نارگیل سال ۹۸ ، کلوپ همسران سال ۹۷، جانان سال ۹۷، تخته گاز سال ۹۷، کاتیوشا سال ۹۶، ما خیلی باحالیم سال ۹۶، قهرمانان کوچک سال ۹۵، هشتگ ۹۵، دربست سال ۹۳، از ما بهترون سال ۸۹، رقص شیطان سال ۷۹

شبکه خانگی

شرف خانواده فاضل پوریا جاویدپور، شوخی کردم با کارگردانی مهران مدیری، مسابقه شام ایرانی (سری چهارم)، بمب خنده باکارگردانی مهرام غفوریان

زندگینامه جالب و کامل بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه در کنار الهام حمیدی

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه + همسرش

عکس دونفره بیژن بنفشه خواه و بهنام تشکر

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه + گالری

چهره خندان و زیبا بیژن بنفشه خواه

تاریخچه زندگی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه و امیر حسین رستمی

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه + تصاویر شخصی

پدر و پسر بیژن بنفشه خواه

شرح زندگی بیژن بنفشه خواه + عکس

بیژن بنفشه خواه و اکبر عبدی

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه و همسرش

عکس جدید از دختر بیژن بنفشه خواه در گذر زمان

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه کامل و زیبا

بیژن بنفشه خواه در کنار میلاد کی مرام

تاریخچه زندگی جالب بیژن بنفشه خواه

عکس بیژن بنفشه خواه و کامبیز دیر باز

شرح زندگی بیژن بنفشه خواه + تصاویر جدید

عکس قدیمی بیژن بنفشه خواه و برادرش پژمان بنفشه خواه

امیدواریم با خواندن بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر کمدی کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *