دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چطوری عینک را آنلاین بخریم

  • فرهاد هاشمی
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

چالش ها و بایدها و نبایدها

در دنیا امروز با توجه به مشغله های کاری و زندگی و پیشرفت در هر زمینه ای بحث خرید و فروش آنلاین بسیار رونق گرفته است. همینکه بتوانی از محل کار یا در خانه جنس مورد نظر را تهیه کنید هم در وقت و هم در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کرده اید.

بحث خریدهای اینترنتی چند سالیست که داغ است. سایت های متعدی در زمینه خرید الکترونیک و پوشاک و حتی مایحتاج اولیه زندگی راه افتاده اند. تنها مساله ای که درباره خرید های اینترنتی ممکن است فکر را مشغول کند اینست که آیا جنسی که خریداری می شود شبیه به عکس است و یا قرار است چیز دیگری به دستمان برسد و یا آیا واقعا جنسی که به دسنمان می رسد اصل است؟

بعد از این همه مدت در هر زمینه می توان سایت هایی را معرفی کرد که دیگر خرید از آنها با خیال آسوده در مورد کالای تخصصی که ارائه می دهند صورت می پذیرد و خود یک برند شده اند. قدیمی بودن در این زمینه و تجربه خوب خریداران و نماد الکترونیک و صداقت در رفتار این سایت ها باعث شده که دیگر به راحتی بتوان به آنها اعتماد کرد و خرید را انجام داد. چالشی که البته ممکن است هنوز با آن سرو کار داشته باشیم.

یک پیشنهاد

عینک وحدت قدیمی ترین و تخصصی ترین و بزرگترین فروشگاه آنلاین عینک طبی و عینک آفتابی در کشور است. سایتی که به پشتوانه فروشگاه حضوری ۴۰ ساله خود توانسته جایگاه ویژه در بین فروشگاههای تخصصی آنلاین داشته باشد و درباره عینک به یک مرجع مطمئن تبدیل شود. شاید بارها تبلیغات عینک های برند ری بن  ۳۹هزارتومانی را با عنوان ری بن اصل دیده باشید. البته دیگر متقاضیان عینک با سر زدن به اپتیک وحدت و راههایی که این سایت معرفی کرده به سادگی این تبلیغات را باور نمی‌کنند.

فروشگاه آنلاین اپتیک وحدت را می توان نمایندگی برترین برند های عینک های طبی و آفتابی معرفی کرد و اینکه اصالت کالای ارائه شده بسیار برایش مهم است . برندهای همچون ری بن – گوچی – مون بلان – آرمانی – پلیس – مورل – شوپارد – پرسول – آدیداس – سیلوئت و … از برندهایی هستند که اپتیک وحدت نمایندگی آنها را دارا می باشد. همچنین عدسی های زایس – هویا و …  اپتیک وحدت را به عنوان نمایندگی فروش خود معرفی کرده اند.

خرید آنلاین عینک

در سایت اپتیک وحدت شما می توانید از هر برندی که بخواهید عینک ببینید و باب سلیقه خود انتخاب کنید. از مزیت های این سایت داشتن بیش از ۱۰۰۰ مدل عینک طبی و آفتابی است. اپتیک وحدت دارای نمای الکترونیک است که با ورود به سایت می توانید آنرا مشاهده کنید و با کلیک بر روی نماد الکترونیک تمام مشخصات اپتیک وحدت برایتان به نمایش در می آید.

اپتیک وحدت برای اینکه تمام محصولات با عکس واقعی به شما نمایش داده شود، تیم عکاسی و طراحی تخصصی عینک دارد که شما بتوانید با خیال راحت عینک انتخابی خود را در عکس همانگونه که هست مشاهده فرمایید.

خدمات اصلی

اگر در تهران زندگی می کنید می توانید از اپتیک وحدت درخواست کنید که چند نمونه عینک انتخابی شما را برای پرو به محل کار یا منزل شما بیاورد تا با خیال راحت بتوانید انتخاب کنید. متاسفانه این امکان در شهرستان امکان پذیر نیست ولی اگر در هر شهری هستید و از اپتیک وحدت عینک بخرید بعد از اینکه عینک به دستتان رسید تا ۲۴ ساعت فرصت دارید که اگر کالا را نخواستید مرجوع کنید و پول خود را بطور کامل در یافت نمایید.

خرید آنلاین عینک

از مزایای دیگر خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی اپتیک وحدت اینست که شما می توانید از کد تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید اول یا از کد تخفیف ۲۰ درصدی اگر عضو باشگاه مشتریان بانک ملت و یا سینما تیکت باشید استفاده نمایید .

حتی اگر کارت های آسان پرداخت داشته باشید می توانید بصورت اقساط از اپتیک وحدت عینک طبی و عینک آفتابی خریداری کنید.

اگر هم دوست داشته باشید که خودتان عینک های سایت را از نزدیک مشاهده کنید می توانید سری به فروشگاه حضوری وحدت در خیابان آیت اله کاشانی بزنید .

از بزرگترین مزایای این سایت تخصصی عینک می توان به کارگاه تخصصی تراش عینک این مجموعه اشاره کرد.

خرید آنلاین عینک

در کنار تمام این مزایایی که نام بردیم، اپتیک وحدت مدتیست دست به تولید یک برنامه تخصصی در زمینه عینک بنام عینکولوژی، زده است . در برنامه عینکولوژی  به تمامی مسائل مربوط به عینک های طبی و آفتابی پرداخته است . درباره نحوه استفاده از عینک صحبت کرده است اینکه چه مدلی از عینک به چه صورتی می آید. از کالکشن جدید برند ها صحبت کرده. از اینکه چگونه اصالت برند ها را بشناسیم، از اینکه از چه عینکی در کجا استفاده کنیم و …

همه و همه باعث شده که هرجا اسم خرید عینک بیاید شما اول سری به سایت اپتیک وحدت بزنید و حتی با کارشناسان این مجموعه قبل از خرید بصورت آنلاین مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت وحدت اپتیک و گوگل پلی ، اپلیکیشن مربوط به وحدت را نیز دانلود نمایید.

خرید آنلاین عینک

تمام این محاسن موجب شده که شما با خیال راحت از وحدت خرید کنید و تیم اپتیک وحدت همه آماده خدمات رسانی در زمینه عینک به شما می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *