دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با جاذبه های گردشگری و دیدنی های پورتوریکو

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

پورتوریکو یکی از مناطق گرمسیری و ساحلی در دریای کارائیب است دیدنی های پورتوریکو از جذابیت های زیادی برخوردار است خیلی از گردشگرانی که به این مناطق سفر می کنند از چشم اندازهای طبیعی این منطقه دیدن می کنند. لذت سفر به این مناطق را می توانید با قدم زدن در سواحل آن به دست آورید و زیبایی های آن را ببینید.

جزیره زیبا و ناشناخته پورتوریکو توسط کریستف کلمب کشف شده است این منطقه یکی از دومین مناطقی بوده است که این جهانگرد بزرگ در سفر خود کشف کرده است و با زیبایی های آن از نزدیک آشنا شده است. این روزها این منطقه جاذبه ای توریستی برای تمام دنیا است و با وجود چشم اندازهای بکر و زیبایی که دارد توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند. مردمان این منطقه که اغلب سفید پوست هستند دارای آداب و رسوم و فرهنگ خاصی می باشند.

مذهب مردمان این منطقه مسیحیت است و این کشور یکی از کشورهای گرمسیری در دنیا است. حالا که با این کشور زیبا آشنا شدید بهتر است تا اطلاعات گردشگری مهم تری را درباره آن به دست آورید تا در سفر خود به این منطقه راحت از جاذبه های آن دیدن کنید. از جاذبه های این منطقه می توان به جنگل های زیبا و سواحل اشاره کرد که در میان گردشگران از جذابیت بیشتری برخوردار است. آثار تاریخی نیز یکی دیگر از جاذبه های توریستی در این منطقه می باشند که در ادامه این بخش بیشتر با اینگونه از جاذبه ها آشنا می شوید.

دیدنی های پورتوریکو برای گردشگران:

یکی از زیبایی های پورتوریکو روستاهایی است که در نواحی اطراف و مختلفی از آن وجود دارند این روستاها هم ارزش تاریخی فرهنگی دارند و هم از جاذبه های طبیعی بسیار زیادی برخوردار می باشند که چشم اندازهای بکر و خیره کننده ای را دارند.

 ایزا کولبرا:

یک جزیره ی بی نظیر و کوچک با سواحلی فوق العاده که زبان زد مردم جهان می باشد . این مکان دارای تپه های سرسبز طبیعی و زیبایی می باشد که از جاذبه های طبیعی پورتوریکو به حساب می آید و یکی از بهترین جزیره ها با آب شفاف و تمیز است که همه ساله گردشگران زیادی برای تفریح و غواصی به آن سفر می کنند تا اوقات خود را در آن سپری کنند . در این جزیره منحصر به فرد و دیدنی شرکت های گردشگری زیادی وجود دارد تا شما را با بهترین مکان های این جزیره آشنا کنند و شما را به بهترین و دیدنی ترین مکان ها و سواحل این جزیره ببرند . ایزا کوبا در پورتوریکو به صخره های مرجانی خود معروف است و همیشه طرفداران زیادی داشته است .

دیدنی خاص پورتوریکو

 

  •  آرون گروپس

خیابان سن خوان ویژو:

خیابانی ست که تقریبا بیشترین قدمت و عمر را در قاره آمریکا دارد و با معماری حیرت انگیز خود یکی از معروف ترین خیابان های پورتوریکو می باشد. این منطقه سالیان زیادی ست که در سازمان جهانی یونسکو به عنوان یک منطقه ی بی نظیر به ثبت رسیده است بازدیدکنندگان می توانند همه روزه به این خیابان دوست داشتنی بروند و از شگفتی های معماری سن خوان که تحت تاثیر استعمار می باشد و استحکام فوق العاده ای دارد دیدن نمایند. بازدید از این خیابان در طول کل روز آزاد می باشد و شما می توانید در بخش هایی از آن خرید انجام دهید به رستوران بروید و حتی از کلیساهای مهمی که در این خیابان وجود دارد بازدید نمایید.

دیدنی جذاب پورتوریکو

جنگل ملی ال یونکو:

یکی دیگر از دیدنی های مهم کشور پورتوریکو این جنگل می باشد که ورود به آن برای مسافران عزیز آزاد است . این جنگل به شکل معجزه آسایی مرطوب است و سطح آن از دریا پایین می باشد و همین علت باعث شده تا یکی از مرطوب ترین جنگل های قاره آمریکا نام بگیرد. در این جنگل دوست داشتنی حدود ۲۴۰ گونه گیاهی مهم وجود دارد و برای کسانی که به گیاه شناسی و علم گیاهان علاقه دارند یکی از بهترین گزینه های سفر می باشد و در بخشی از آن حیات وحش کوچکی وجود دارد که به نوع خود می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد پس اگر قصد سفر به کشور پورتوریکو را دارید جنگل ملی ال یونکو یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های سفر است که همه ساله هزاران نفر از کشورهای مختلف به آن سفر می کنند.

دیدنی پورتوریکو

ساحل لوکوئیلو:

اگر می خواهید از هیاهوی شهری و شلوغی دور باشید لوکوئیلو بهترین گزینه برای آرامش و تفریح شما می باشد و بهترین مکان برای ریلکس کردن و آب تنی در آب دریای شفاف که شما را از همه خستگی های روحی و جسمی دور خواهد کرد . مکانی حیرت انگیز که به آب دریا و درختان نارگیل خود معروف می باشد و در واقع نقطه دسترسی شما به جنگل ملی ال یونکو که در بالا درباره آن جنگل بی نظیر توضیح دادیم می باشد. اگر قصد سفر به کشور پورتوریکو را دارید این ساحل می تواند بهشتی شخصی را برای شما تداعی کند و گزینه ی مناسبی برای ریلکس کردن در آب و هوای عالی و تفریحات دریایی باشد.

دیدنی های پورتوریکو

غارهای ریو کاموی:

ریو کاموی یکی از بزرگترین مجموعه غاری جهان می باشد و یکی از بهترین دیدنی های پورتوریکو است. در این مکان دیدنی اتوبوس هایی برای بازدیدکنندگان اختصاص داده شده تا مسافران را به غاری ببرند که حدودا ۶۰ متر زیر زمین است و شگفتی  فوق العاده ای دارد . در این مجموعه بزرگ همه روزه تور های زیادی به همراه راهنما با بازدیدکنندگان به بازدید از این غار ها می روند تا شما را با این غار ها و قدمت شان آشنا کنند. جالب است بدانید که در ریوکاموی غار هایی وجود دارد که سالیان دور و قرن ها پیش مردم بومی در آن زندگی می کردند و از غار نشین های آن زمان بوده اند. اکنون غارهای ریو کاموی از مهم ترین دیدنی های قاره آمریکا می باشند که سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از آن ها بازدید می کنند و به ثبت عکس و خاطرات در آن می پردازند.

دیدنی طبیعی پورتوریکو

ساحل رینکن:

یکی از معروف ترین مکان های موج سواری در دنیا می باشد و با موج ‌های ۳۰ متری اش که عکس های آن در سال ۱۹۶۸ پخش شد به شهرت جهانی رسید تا از آن سال به بعد میلیون ها نفر از این ساحل بازدید کنند. این ساحل مکانی حیرت انگیز و مقدس برای موج سواران می باشد و در زمانی که آب و هوای این ساحل مناسب است بعید است که صدها موج سوار را در حال تفریح در آن نبینیم. اگر قصد سفر و تفریح به کشور پورتوریکو را دارید ساحل رینکن یکی از بهترین گزینه ها می باشد که می توانید علاوه بر موج سواری در آن به تماشای زندگی وال ‌ها بپردازید و از سفر خود به این کشور دیدنی لذت ببرید.

دیدنی جالب پورتوریکو

شما علاقه مندان و گردشگران در این بخش با جاذبه های توریستی از پورتوریکو آشنا شدید امیدواریم در سفر خود به این سواحل دلنشین خاطرات خوبی را سپری کنید و از سفر خود نهایت لذت را داشته باشید.

همچنین می توانید برای آشنایی با مکان های دیدنی آمریکا و نیز دیدنی های جزایر کیمن کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *