دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و پرحاشیه + تصاویر

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

آنتونی استوکس یکی از بهترین بازیکن فوتبال اهل جمهوری ایرلند می باشد که به تازگی به ایران آمده و در تیم پرسپولیس بازی می کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آنتونی استوکس همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

آنتونی استوکس مهاجمی که به تازگی به ایران آمده است و در تیم باشگاه پرسپولیس بازی می کند همچنین از بازیکنان سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می باشد. او اهل کشور جمهوری ایرلند است و ۱۸۵ سانتی متر قد دارد و با پیراهن شماره ۳۲ برای این تیم ۱ بار به میدان رفته ولی تا کنون گلی را به ثمر نرسانده است. همچنین وی در تیم های معتبر اروپایی و آسیایی با شماره پیراهن ۱۰ حضور پرنگی داشته است. در ادامه این مطلب برای آشنایی کامل با زندگینامه آنتونی استوکس همراه ما باشید.

بیوگرافی آنتونی استوکس همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی

آنتونی استوکس مهاجم باشگاه پرسپولیس موفق و با استعداد متولد ۲۵ ژوئیه ۱۹۸۸ که هم کنون وی ۳۲ سال سن دارد و در کشور جمهوری ایرلند چشم به جهان گشوده است. ایشان همچنین در باشگاه های فوتبال آرسنال، هیبرنین، شفیلند یونایتد، سلتیک، فالکیرک، کریستا پالاس، تراکتور و بلکیرن روورز سابقه عضویت دارد.

زندگینامه کامل آنتونی استوکس

آنتونی استوکس بازیکن مهاجم حرفه ای اهل ایرلند بخاطر مشکلات مالی خانواده اش باعث شد در دوران نوزادی که تنها ۱۸ ماه داشت جدا شود. عمو و عمه آنتی او را به سرپرستی قبول کردند و به خوبی مورد حمایت خود قرار دادند. آقای استوکس با پشتیبانی آنها در کالج ترنور در شهر دوبلین به تحصیل پرداخت و مراحل بعدی تحصیلش را در رومن کاتولیک طی کرد. آنتی از دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و از همان کودکی در مدارس فوتبال شرکت نمود تا اینکه در سن ۱۵ سالگی به تیم زیر ۱۸ ساله های باشگاه آرسنال کشور انگلستان پیوست. او در دورانی به این تیم ملحق شد که بازیکنان ستاره ای چون  تیری آنری، روبرت پیرس، فردریک لیونگبرگ، سول کمپل و ینس لمان در فوتبال اروپا حضور داشتند. سپس در سال ۲۰۰۶ در سن ۱۸ سالگی با امضای قرارداد مبلغ ۱۰۰ یورو به باشگاه آرسنال پیوست.

بیوگرافی آنتونی استوکس + عکس جدید

آنتونی استوکس بازیکن موفق اهل ایرلند

شرح زندگی خواندنی آنتونی استوکس

  •  آرون گروپس

عکس جالب و جذاب آنتونی استوکس

بیوگرافی آنتونی استوکس + تصاویر

تیپ جذاب آنتونی استوکس

شرح حال گامل آنتونی استوکس

بنابراین باشگاه آرسنال آنتی استوکس را با همان مبلغ قرار داد به باشگاه فالکریک لیگ برتر اسکاتلند قرض داد. حضور  وی در لیگ برتر اسکاتلند در سن ۱۸ سالگی فرصت طلایی برایش ایجاد نمود. سپس بعد از چند ماه وی برای این تیم ۱۶ بار به میدان رفت و ۱۴ گل را به ثمر رساند. عملکرد قابل توجه وی موجب شد تا بزرگ ترین اتفاق زندگی فوتبالی او در برگشت به آرسنال رقم بخورد.

در ادامه بیوگرافی آنتونی استوکس آمده که این بازیکن محبوب توسط تیم آرسنال با مبلغ ۲ میلیون یورو به باشگاه “ساندرلند” ملحق شد. باشگاه های سلتیک و جارلتون اتلتیک علاقه شدید به وی داشتند. ولی او نشان داد در برابر تصمیمی که گرفته است بیشتر تحت تاثیر “روی کین” سرمربی ساندرلند و مدیر سابق آیریش اینترنشنال قرار گرفته است. تا اینکه وی با پیراهن شماره ۲۳ به باشگاه ساندرلند پیوست. ولی با رفتن جاوید استد به تیم شفیلد یونایتد پیراهن شماه ۹ به آنتونی رسید. و با ارسال یک سانتر برای دیوید کانولی موجب شد آنها بازی در مقابل ایپسویچ تاون را با نتیجه ۱-۰ ببرند. استوکس به عنوان یک تعویضی اولی گل خود را در سال ۲۰۰۷ در مقابل تیم پلایموث آگریل به ثمر رساند.

سپس وی از  رفتن به کلوپ شبانه شیشه عنکبوتی به خاطر نارضایتی روی کین منع شد زیرا روی کین عقیده داشت تمرینات او را تحت تاثیر قرا داده است. بنابراین نخستین گل لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند. قبل شروع فصل ۰۹-۲۰۰۸ وی پیراهن شماره ۹ را از دست داد و شماره ۴۴ را برتن کرد. در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۸ او دو گل دقیقه آخری را در جام حذفی مقابل نورث همپتون تاون به ثمر رساند. در نتیجه وی برای این تیم با ۳۸ بازی ۵ گل را به ثمر رسانده است.

عکس + شرح حال آنتونی استوکس

عکس آنتونی استوکس در حال امضای قرار داد با تیم پرسپولیس

زندگینامه خواندنی آنتونی استوکس

آنتونی استوکس در حال مصاحبه

بیوگرافی آنتونی استوکس + عکس

استوکس در سال ۲۰۰۸ با امضای قرار داد سه ماهه به  “شفیلد یونایتد” ملحق شد. استوکس در این تیم با پیراهن شماره ۸ نخستین بازی خود را برای باشگاه شفلید در یک دربی محلی مقابل شفلید ونزدی به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد سپس او دوباره به باشگاه ساندرلند برگشت، او برای این تیم ۱۲ بازی و بدون هیچ گلی را در کارنامه خود ثبت کرد.

در ادامه بیوگرافی آنتونی استوکس آمده که وی در مارس ۲۰۰۹ به صورت قرضی به باشگاه کریستا پالاس ملحق شد.

زندگینامه جالب آنتونی استوکس

عکس آنتونی استوکس

بیوگرافی آنتونی استوکس و همسرش

این بازیکن موفق با قرارد مبلغ  ۵۰۰ هزار یورو در اگوست ۲۰۰۹ به تیم “هیبرنین” پیوست. استوکس به خاطر روبه رو شدن با جان هاگز که سرمربی باشگاه فالکیرک بود به این تیم پیوسته بود. او در ۱۹ سپتامبر همین سال اولین گل خود را در مقابل اس تی جانستون به ثمر رساند. وی در ماه دسامبر در سه بازی پنج گل را به ثمر رساند که پیروز شدن این تیم کمک کرد تا ۱۲ بازی بازنده نباشند. در ۲۷ ماه دسامبر سال ۲۰۰۹ وی با ۱۲،۴ ثانیه پس از شروع بازی در مقابل رنجرز سریع ترین گل را به ثمر رساند. این گل باعث شد رکورد ۱۷ ثانیه ای قبلی سالیوس میکولیوناس در سال ۲۰۰۶ شکست دهد. بنابراین استوکس در یک فصل برای تیم ۴۰ بار بازی و ۲۲ گل را ثبت کرد.

آشنایی با زندگینامه آنتونی استوکس

عکس ورود آنتونی استوکس به ایران

گالری + بیوگرافی آنتونی استوکس

خوب است در بیوگرافی آنتونی استوکس اشاره کنیم که وی در مورخه ۳۱ آگوست سال ۲۰۱۰ با امضای قرار دادی چهار ساله به باشگاه “سلتیک” پیوست. وی نخستین بازی رسمی اش را در ۱۱ سپتامبر در مقابل هارتز با برد ۳-۰ آغاز کرد، سپس اولین گل خود را با دومین بازی ۱۹ سپتامبر در مقابل گیلمارنوک به ثمر رساند. وی دو گل در مقابل اینورنس در جام حذفی لیگ اسکاتلند ثبت کرد در نتیجه بازی به نفع سلتیک تمام شد.

زندگینامه خواندنی بسیار زیبا و جذاب

نتونی استوکس مهاجم باشگاه پرسپولیس

شناخت بیشتر با زندگینامه آنتونی استوکس

فصل ۲۰۱۱ استوکس

استوکس در تاریخ ۲۴ جولادی ۲۰۱۱ نخستین گل خود را در مقابل هیبرنین ثبت کرد. همچنین او در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱ در ۶ دقیقه دو گل مقابل کیلمارنوک به ثمر رساند و بازی ۳-۳ مساوی پایان یافت. در ۳ نوامبر وی در لیگ اروپا در مقابل رن دبل کرد. وی پس از باخت در مقابل هارتز در نیمه نهایی جام حذفی اسکاتلند، برای بازی بعدی بخاطر حرکت زشت و توهین آمیز محروم شد. این بازیکن تا سال ۲۰۱۵ برای این تیم ۱۳۵ بار به میدان رفته و ۵۸ گل را به ثمر رسانده است.

تاریخچه زندگی آنتونی استوکس

گالری شخصی آنتونی

بیوگرافی آنتونی استوکس کامل و خواندنی

در ادامه از باشگاه هایی که این بازیکن تا اکنون در آن به بازی پرداخته است می توان به باشگاه های زیر اشاره کرد:

هیبرنین ( قرضی)- بلکبرن روورز (۲۰۱۶)- هیبرنین (سومین حضور)- آپولون اسمیرنی (۲۰۱۸)-  تراکتور (۲۰۱۸ )- آدانا دمیراسپور( ۲۰۱۹ )- پرسپولیس ۲۰۲۰

زندگینامه آنتونی استوکس + تصاویر زیبا و جذاب

پرسپولیس

آنتی استوکس به وسیله مسئولین پرسپولیس و مدیر برنامه او در دبی قرارداد را امضا کردند. او نخست پیراهن شماره ۱۰ را انتخاب نمود اما آقای فرشاد احمدزاده در نیم فصل اول لیگ برتر و جام حذفی این پیراهن را پوشیده بود و قرار بر این شد که استوکس در لیگ برتر و جام حذفی شماره ۳۲ را بر تن کند و در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره ۱۰ را بپوشد.

                 شناخت بیشتر بیوگرافی آنتونی استوکس

عکس جدید + بیوگرافی آنتونی استوکس

عکس و تاریخچه زندگی آنتونی استوکس

آلبوم جدید آنتی استوکس

عکس + تاریخچه زندگی آنتونی استوکس

تیپ لاکچری و رسمی آنتونی استوکس

بیوگرافی آنتونی استوکس +

زندگینامه آنتونی استوکس

زندگینامه آنتونی استوکس و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آنتی استوکس بازیکن محبوب ایرلندی و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *